Onko sun mies ollut lapsen/lasten kanssa muskarissa, perhekerhossa tms?
Kommentit (28)
Ei ole. En ole tosin ollut minäkään eikä myöskään lapsi leikkipuistoa lukuunottamatta.
On käynyt muskarissa ja käy säännöllissesti leikkiryhmässä. Jatkossa haluaa valita koulun niin, että voi olla tasaveroisesti mukana lapsen asioissa. Mies on tekniikan tohtori, ei ole suomalainen.
Olen mies, olen töissä asiantuntijatehtävissä ministeriössä ja olen vienyt lapsia muskariin, perhekerhoon ja tanssitunneille. Lisäksi peleihin, eli harrastavat joukkueurheilua. Ja toki myös soittotunneille.
On käynyt kerhoissa muutaman kerran, ja vienyt harrastuksiin. Käy lasten kanssa uimassa ilman minua ja kyläilee kavereiden luona joskus myös lapsen/lasten kanssa.
On koulutukseltaan konetekniikan insinööri, työskentelee paperiteollisuudessa.
On käynyt. Minä (nainen) taas en käynyt, koska en voi sietää tuollaista toimintaa. Ennemmin käytiin puistoissa ja kahviloissa kahdestaan lapsen kanssa. Nyt kyllä käytetään miehen kanssa 3-vuotiasta aika tasan vuoronperään voimistelukoulussa. Mies on toimittaja ja minä tutkija.
Ei ole ollut, ei edes lapsen kanssa kotona muuta kuin lyhyen aikaa (olisi kyllä halunnut, mutta taloudellisista syistä teimme tämän ratkaisun). Itse kävin, mutta mielestäni ne ovat enemmän vanhempia kuin lasta varten siinä vaihessa kun lapsi noin 1-vuotias tai alle. Mieheni ei varmasti olisi käynyt vaikka kotona olisi ollutkin, ei ole sen tyyppinen. Lapsen asioita hoitaa kyllä niinkuin minäkin.