Sain tietää olevani raskaana, vaikka menkat oli normaalisti ja söin lääkkeitä, nyt paniikki!
Eli siis menkat oli viime viikolla ihan normaalisti, tässä on nyt jo jonkun aikaa ollut ihmeellinen olo. Tänä aamuna epäilykseni vahvistui, kun ei vaan kerta kaikkiaan tehnyt aamulla yhtään tupakkaa mieli. Tein raskaustestin, saman tien tuli ruutuun plussa.
Eli olen tähän asti polttanut tupakkaa ja viime viikolla kun oli ne menkat, niin otin 2 lyricaa menkkakipuihin. Ja olen ollut siis oletettavasti raskaana tuolloinkin, vaikka menkat olikin. Nyt pelottaa, että miten tämä polttaminen, lyricat ja älytön kofeiinin juominen on voinut vaikuttaa..kauhea paniikki :( toisaalta siis ihana uutinen, mutta pelkään että olen aiheuttanut jotain kamalaa lapselle.
Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Ajatuksia? Anyone?
Kommentit (5)
Niin että vedä vaan röökiä ja syö kolmiolääkkeitä ni tulee terve lapsi? Ääliö.
On kokemusta. Mulla tuli ihan normaalit menkat, siitä pari viikkoa meni näytti testi plussaa, kun oli kummallinen olo. Menin ultraan, jossa sanottiin että täällä on 10-viikkoinen sikiö. Kauhistelin asiaa, että olin kerran sinä aikana juonut yhdessä illassa 3-4 annosta alkoholia. Lääkäri käski olla ajattelematta asiaa. Ja terve tyttö tuli. Lääkäri arveli, että syy menkkamaiseen verenvuotoon saattoi olla se, että se olikin alkava kaksoisraskaus, josta toinen meni kesken.
No ei todellakaan vaikuta yhtikäs mitään, kun lopetat ne nyt. Eli edelliset "menkat" ovat sitten todennäköisesti olleet kiinnittymisvuoto.
Lyrica on harvinainen ratkaisu menkkakipuihin. Miten siihen on päädytty?
Itse söin raskauden aikana ihan lääkärin ohjeella kolme rasiallista Panacodia. Tiedän, mitä kivusta invalidisoituminen olisi tehnyt pidemmällä aikavälillä, vanha vaiva olisi pahentunut niin, ettei musta olisi ollut fyysisesti hoitamaan omaa lastani sen synnyttyä. Tuolla tavoin sain liikuttua ja tulin kuntoon.
Hyvä, että huono olo vie monelta yllärinä raskautuneelta tupakoinnin kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan vaikuta yhtikäs mitään, kun lopetat ne nyt. Eli edelliset "menkat" ovat sitten todennäköisesti olleet kiinnittymisvuoto.
Lyrica on harvinainen ratkaisu menkkakipuihin. Miten siihen on päädytty?Itse söin raskauden aikana ihan lääkärin ohjeella kolme rasiallista Panacodia. Tiedän, mitä kivusta invalidisoituminen olisi tehnyt pidemmällä aikavälillä, vanha vaiva olisi pahentunut niin, ettei musta olisi ollut fyysisesti hoitamaan omaa lastani sen synnyttyä. Tuolla tavoin sain liikuttua ja tulin kuntoon.
Hyvä, että huono olo vie monelta yllärinä raskautuneelta tupakoinnin kokonaan pois.
Mulla siis menkkakipuihin on Miranax. Kun "menkat" alkoi, miranaxit oli loppu enkä saanut reseptiä uusittua sille päivälle. Miehellä on selkäkipuihin lyrica niin häneltä otin 2kpl niitä ensimmäisenä päivänä.
Olihan se hyvä että alkoi tupakka etomaan, en kyllä muuten olisi arvannut olevani raskaana, kun ne "menkat" oli ihan normaalit muuten. Muutenkin olen halunnut pitkään jo lopettaa, mutta aina on kaatunut siihen että aamuisin tekee tupakkia mieli. Nyt ei kyllä pystyisi millään polttamaan, oksettaa ajatuskin siitä hajusta.
Turha hysteria ja murehtiminen synnyttää kaksipäisiä lapsia.