Olen kännisä ja plz joku jutelkaa mulle
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks oot dokannu tänään?
Et vastannu mulle, tolle toiselle vaan.. :/
Kodka en halua olla selvä
En juo usei n, nyt mennyt vinkkupullovasta. En tie jatkanko, haluaisin
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa ainutlaatuista elämääsi vihaan, se vaan kuluttaa ihmistä.
Mulla on syyni. Säki vihaisit jos tuntisit mut
Saikku a kuukausi, mitä väliä mistäpäinp molen?
Tyhmää = juoda lisää ja raidata lääkekaappi
Kertokaa yksikin syy miksen vedä övereitä? Ainakin saisi ollq rauhassq
En voi väittää olenani yllättynut
Vierailija kirjoitti:
Ryvetkö itsesäälissä?
Big time
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut rankka päivä?
Lapset lähti isälleen eikä mulla ole mitään syytö olla selvinpäon koska vIhaan itseäni
Varmaan ihan hyvä syy että lähtivät isälleen. Potkittiinko sinua pienenä päähän vai mikä on niin saatanan vaikeaa olla aikuinen ja ottaa vastuu asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut rankka päivä?
Lapset lähti isälleen eikä mulla ole mitään syytö olla selvinpäon koska vIhaan itseäni
Varmaan ihan hyvä syy että lähtivät isälleen. Potkittiinko sinua pienenä päähän vai mikä on niin saatanan vaikeaa olla aikuinen ja ottaa vastuu asioista?
Et varmaan ole kuumlut yhteishuoltajuudesta? Se ob lainvoimainen paperi jolla ei ole mtn tekemistä sen kanssa potkittiinko mua pentuna päähän vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut rankka päivä?
Et varmaan ole kuumlut yhteishuoltajuudesta? Se ob lainvoimainen paperi jolla ei ole mtn tekemistä sen kanssa potkittiinko mua pentuna päähän vai ei
Olen tietoinen. Sinä taas olet epävakaa ja juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut rankka päivä?
Olen tietoinen. Sinä taas olet epävakaa ja juovuksissa.
Tru
En tosin ole silloin kun lapset on mulla
Älytön ristiriita: lapset on tärkeintä tässä maailmassa. Toisaalta, jos niitä einolisi, tuskin olisin tässä. Vain koska mun elämä.ei ole mun, en voi ottaa sitä itseltäni. Samanaikaiseti lohdullista ja epäreilua.
Mulla on tapana aina vähän koheltaa kännissä ja se on tosi kivaa.
Kerro joku ikimuistoisin känniseikkailusi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tapana aina vähän koheltaa kännissä ja se on tosi kivaa.
Kerro joku ikimuistoisin känniseikkailusi?
Kauan sitten opiskeluaikoina kännisekoiltiin luokkakavereiden kanssa. Missasin junani. Kaveri lupasi että saan jäädä yöksi. Jäin. Pantiin.
Smaa tapahtui aika monta kertaa. Tekisin mieli soittaa sille eträ tilee tänne. Tiedön että se tulisinjos soityaisin
Onko pitkä saikku? Missäpäin Helsinkiä asut?