Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän ei saada 700-1000 euron lainaa mistään?

Vierailija
30.01.2017 |

Sattui gigantissa nolo kämmi, kun oli tarkoitus maksaa pesukone rahoituksella, mutta myyjä sanoi ettei hakemus mene läpi. Hieman hoomoilasena siinä oltiin, mies soitti rahoitusyhtiölle ja sieltä tuli ympäripyöreä vastaus asiakasprifiileista ja tilastoista. Ymmärsin siitä että koska miehellä on pienet tulot (2000e brutto /kk), niin hylky voi tulla jos heillä on jo liikaa luottoja annettu sille profiilille. Tai jotain. Virkailija myös tarkasti miehen luottotiedot ja totesi heti ettei niissä ole vikaa (eikä ole koskaan ollutkaan).

Kotona sitten koitettiin vielä omasta pankista joustoluottoa ja klarnalta ostaa laskulla, mutta nekään ei menneet läpi??!

Miehen tiedoilla siis yritimme, koska hänellä vakipaikka, 10 vuotta ollut jo, säännölliset tulot, 0e muuta velkaa.

Tilanne ei nyt ole katastrofaalinen, on meillä säästöjä vähän jotta saadaan se uusi kone, mutta jäin silti vaan miettimään mistä voisi johtua... :/ tuli ihan kakkosluokan kansalaisolo miehelle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone? Mikä pesukone maksaa tonnin? Itse olen köyhä kuin kirkonrotta, mutta jos pitää ostaa elektroniikkaa, ostan se tarjouksessa olevan. Ei tule tällaisia ongelmia.Pyykkikoneen ainakin saa ainakin puolella tuosta hinnasta, ja astianpesukone on luksusta, johon säästäessä pystyy hyvin tiskaamaan käsin.

Vierailija
22/25 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesukone? Mikä pesukone maksaa tonnin? Itse olen köyhä kuin kirkonrotta, mutta jos pitää ostaa elektroniikkaa, ostan se tarjouksessa olevan. Ei tule tällaisia ongelmia.Pyykkikoneen ainakin saa ainakin puolella tuosta hinnasta, ja astianpesukone on luksusta, johon säästäessä pystyy hyvin tiskaamaan käsin.

Hyvä pointti tämäkin vielä. Saimme alle tonnilla pesukoneen & pienen astianpesukoneen, korko 0 % kun käteisellä maksoi vaikka kirpas. Ei ollu klarnaa, ei lainan lainaa tai vipin vippiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti tämäkin vielä. Saimme alle tonnilla pesukoneen & pienen astianpesukoneen, korko 0 % kun käteisellä maksoi vaikka kirpas. Ei ollu klarnaa, ei lainan lainaa tai vipin vippiä.

Kyllä sitä vielä halvemmallakin pääsee. Tohon olis saanu samaan rahaan vielä mikron ja partakoneen piälle!

Vierailija
24/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä vielä halvemmallakin pääsee. Tohon olis saanu samaan rahaan vielä mikron ja partakoneen piälle!

Niin ja kumipatjan. Mitä merkitystä tällä nyt enää on?

Vierailija
25/25 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti jossain tarjouksia pesukoneista ja saa hyvän jo 300-400 eurolla. Tarkkailkaa eri liikkeiden tarjouksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi