Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aivan yhtäkkiä lopettanut seksin kanssani!!!

Vierailija
16.03.2006 |

Syyksi sanoo väsymyksen ja myös on vihjaillut, että olen kärttyinen ja mulla on liian läski maha??????? Maha on kyllä vähän ruma ja painoa liikaa mutta samanlainen se maha on ollut jo pari vuotta. Mies väittää, että olen lihonut. No, en mä kyllä ole... Seksiä ei nyt ole ollut pariin kuukauteen eikä miehen mielestä koskaan ole hyvä aika jutella aiheesta. Milloin on aikainen herätys ja milloin on liian myöhäinen ajankohta jne. Ajattelin, että en edes yritä keskustella aiheesta. Itselläni on kyllä välillä haluttomampia kausia, onkohan miehillä sellaisia? Tää tuli jotenkin ihan yhtäkkiä. Miehelle selvisi, että joskus katselen jotain seksijuttuja koneella, voiskohan se olla jotenkin siitä järkyttynyt?? Hemmetti kun ei se PUHU!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisissa liitoissa ihmiset elää. ETTEKÖ TE IHMISET PUHU KESKENÄNNE? Minä kyllä ahdistuisin, jos en tuollaisista asioista puhuis mieheni kanssa. Tai en kyllä edes sellaisen kanssa asuisi joka ei puhua osaa.

Vierailija
2/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kakkonen on ykkönen -miehiä.

Vierailija
4/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on itsetuntosi? Millaisen ihmisen kanssa elät ja millainen ihminen sinä olet kun tuollaista kuuntelet..?

En ole ikuna kuullutkaan tuollaista.. Vaikeita suhteita olen kokenut, mutta koskaan kukaan ei ole minua noin luokannut.. Ei seksi kiinnosta kun on läskimaha. TSIISUS! vittu miten pinnallista paskaa... huh!

Vierailija
5/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä kertoo suoraan mielipiteensä mun ulkonäöstä koska ei tykkää kun lihoin silloin vuosia sitten. Toisaalta ymmärrän. Sitä en ymmärrä, että ei nää läskit ennenkään seksielämää haitanneet ja nyt yhtäkkiä joku mahan muoto on niin kamalaa.... Ei jaksais olla töissäkään kun vaivaa tää asia.

Vierailija
6/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota se puhumaan. Kertakaikkiaan vain sanot, että nyt puhutaan, ja istutat sen alas. Jos ei ala huulet heilua, heiluttele niitä vähäsen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi