Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi orgasmi muuttunut?

Vierailija
30.01.2017 |

Mitä on tapahtunut kun orkku on synnytyksen jälkeen paljon laimeampi kuin ennen. Usein se jää puolitiehen kun en pääse sen huipulle. Repesin synnytyksessä emättimestä ja välilihasta. Onko jotain mennyt rikki? Synntyksestä jo 10 vuotta aikaa eikä tilanne muuttunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisin päin, synnytysten jälkeen saan nopeampaa ja parempia.

Vierailija
2/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että mulla muuttuu synnytyksen jälkeen. Mun orgasmi on ihan perseestä. En saa yhdynnässä. Hirveetä hinkutusta ja sitten tosi laimee 3 sekuntia kestävä fiilis. En ees tunne juurikaan mitään lihasten supisteluja. Paitsi jos muuttuu vielä huonommaksi niinku ap:llä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempia orkkuja kuin ennen lapsia, mutta oon sitä mieltä, että ikä ja itsevarmuus on enemmän vaikuttanut tähän.

Mulle tulee mieleen AP kun mietit, että onko jotain mennyt rikki, että kun on ollut noinkin pahat repeämät, niin kai ne arpikudokset olis voinut jollakin tavalla vaikuttaa. Onko mies sama kuin ennenkin? Onko suhde muuttunut tai seksi suhteen aikana?

Mulla on myös senkin takia seksi parempaa, koska on eri mies nykyään. On ihan erilaista touhua, ja tunnetta enemmän mukana seksissä, niin siksi kai koen sen voimakkaampana ja parempana.

N40+

Vierailija
4/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että mulla muuttuu synnytyksen jälkeen. Mun orgasmi on ihan perseestä. En saa yhdynnässä. Hirveetä hinkutusta ja sitten tosi laimee 3 sekuntia kestävä fiilis. En ees tunne juurikaan mitään lihasten supisteluja. Paitsi jos muuttuu vielä huonommaksi niinku ap:llä...

Siis onko orgasmit tuollaisia myös yksin touhutessasi? Ootko kokeillut vibran kanssa?

Mä en saa yhdynnässä ollenkaan ilman klitoriksen stimulointia. Joko mies koskee, tai sitten minä itse sormilla tai vibralla, riippuu asennosta.