Työkaverin ummehtunut vanhan talon haju.
Työkaveri osti vanhan okt:n ja nyt se ja koko sen huone töissä haisee ummehtuneelle vanhalle talolle/mökille.
Henki salpaantuu kun joutuu menemään sen huoneeseen. Se haju on niin kauhee.
Kehtaako sille sanoa että haisee?
Kommentit (14)
Aina plussaa jos se hajustaa vaan omaa huonettaan. Vaikea tuota on loukkaamatta sanoa kyllä.
Taitaa haista homeelle, jos noin voimakkaasti haisee...
Kannattaa tuo sanoa, ehkäpä kaupat voi vielä purkaa jos myyjä on ollut tietoinen homeesta
Minullakin oli ennen ihan samalainen työkaveri (vanhasta talosta). En kehdannut sanoa hajusta.
Homeen haju tarttuu vaatteisiin kun vaatteet on saastuneet
Mulla kaveri muutti kanssa vanhaan, haisevaan taloon. Hometutkimukset kuulema tehty ja sitä ei löytynyt. Noin puolen vuoden asumisen jälkeen yksi lapsista oireilee, on siis jatkuvasti kipeä, yskää, nuhaa ja pientä lämpöä, mutta syy ei ole talon vaan koulun sisäilmaongelmien... Meillä kaksi lasta samassa koulussa ilman ongelmia.
Mulla on kanssa vanhassa talossa asuva vanhalle talolle - homeelle? haiseva työkaveri, en ole kehdannut sanoa.
Kaupassa oli pariskunta ja se haju oli todella paha. Siistit uudet vermeet oli molemmilla päällä. Eli jossain vanhassa talossa asuvat. Itse sitä hajua ei huomaa kun siinä jatkuvasti on.
Mieheni kotitalo haisee. Kun sieltä on tuotu lehtiä meille, niin haistan ne jo ovelta. Mutta siellä talossa en hajua huomaa. On maakellari talon alla ja sieltä haju nousee. Talo on rakennettu -50 luvun alussa.
Hometalo jossa asuminen on hengenvaarallista. Tarttuu pian sinuunkin.
Me ostimme vanhan talon, mutta emme muuttaneet sinne, koska talossa tehtiin remontti. Itse en edes käynyt siellä purkuvaiheessa ja silti työkaveri alkoi valittaa, että toin mukanani vanhan talon hajun. Ihmettelin, että miten se on mahdollista, kun en talossa käynyt. Enemmän se oli työkaverin päässä se kuvitelma hajusta. Meillä on autotallissa erillinen tila miehen työkamppeille ja siellä hän säilytti myös "raksahaalareita".
Miksi sun työkaveri olisi kuvitellut tilanteen?
Sädesieni = maakellarin haju. Tarttuu vaatteisiin ja kaikkiin tavaroihin eikä lähde edes pesussa pois. Kannattaa sanoa tai vihjaista, sädesienitalossa ei todellakaan ole terveellistä asua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun työkaveri olisi kuvitellut tilanteen?
Koska häntä harmitti talokauppa. Hän on vuokra-asukki.
Kiitos mielellään!