Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet vastatkaa, ja rehellisesti.

Vierailija
30.01.2017 |

Sulla on yhden illan juttu, panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?

Vastaa rehellisesti!

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen tyyli kumilla. Suuhun ilman. Anaaliin joskus ilman, useimmiten kumilla.

Pääasia ettei se pahin, eli raskaus, tapahdu.

Vierailija
62/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen paljaalla mutta en heitä mällejä sisään. Mällejä ei heitetä. Laukeen vatsalle . Naiset ei useinkaan edes puhu kumista vaan olettavat että mies tietää mitä tekee. Kyllä miehen pitää tietää että nainen voi tulla raskaaksi jos sisään laukee ja sitä olen varonut itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilman jos vaan saa. 

Jos daami haluaa kumilla niin sitten jynssätään se 45min pidempään.

Vierailija
64/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen käyttää ehkäisytabletteja niin sitten joo, kun eihän se voi silloin tulla raskaaks. Jos sit ei oo kuurilla nainen, niin vedän vastahakoisesti kondoomin päälle.

mut nainen voi valehdella. Mä en ainakaan jaksanut odotella sitä vaivalloista kortsun laittoa niin sanoin miehelle ku kysyi että joo joo on lääkkeet. Lopputulos abortti miehen tietämättä

Lääkkeet? Kuka kutsuu ehkäisypillereitä lääkkeiksi? :D Ja kuka on niin jumalattoman typerä että käyttää aborttia ehkäisynä?!?! Hyi saatana, häpeäisit.

Suurin osa aborttia kannattavista.

Vierailija
65/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia ok, mutta yleensä tulee vedettyä ulos ja mällit kummulle tai pyllylle.

Vierailija
66/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Elämä ilman venäläistä rulettia on tylsää.

Vierailija
67/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen käyttää ehkäisytabletteja niin sitten joo, kun eihän se voi silloin tulla raskaaks. Jos sit ei oo kuurilla nainen, niin vedän vastahakoisesti kondoomin päälle.

mut nainen voi valehdella. Mä en ainakaan jaksanut odotella sitä vaivalloista kortsun laittoa niin sanoin miehelle ku kysyi että joo joo on lääkkeet. Lopputulos abortti miehen tietämättä

Lääkkeet? Kuka kutsuu ehkäisypillereitä lääkkeiksi? :D Ja kuka on niin jumalattoman typerä että käyttää aborttia ehkäisynä?!?! Hyi saatana, häpeäisit.

Olisi makea nähdä kun abortin vastustajalle tulisi itselle pulma eteen vaikeassa elämäntilanteessa. 

Vierailija
68/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni neito on jäänyt paitsi ikimuistoisista hekuman hetkistä kanssa koska ei ole sattunut kumia mukaan. Oma terveys edellä mennään.

Vierailija
69/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi makea nähdä kun abortin vastustajalle tulisi itselle pulma eteen vaikeassa elämäntilanteessa. 

Ei tule. Jos ei ole emätinyhdynnässä, ei voi tulla raskaaksi. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
70/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin paljaalla. Ei mitään kumeja viitsi käyttää. Nautinto menee pilalle.

Vierailija
71/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso kunnolla, ei mene kumi edes.

Vierailija
72/144 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi narut palloista poikki niin mikä nottei, ei sitä tässä iässä viitti enää mistään taudeistakaan ressata vaan pitäis ottaa kaikki ilo irti vielä ku kerkee

Vierailija
73/144 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata miesten puolesta, koska mulla on ollut viimeisen kahden vuoden aikana sinkkuunnuttuani paljon yhden illan juttuja. N.90% miehistä vetelisi paljaalla jos saisi.

Ei 90% miehistä. 90% niistä miehistä, jotka on naisten suosiossa. Iso ero.

Itse olen sanotaan nyt naisten suosiossa, eli menestyn työelämässä ja pidän itsestäni huolta ulkoisesti. Ainakin itselle n.90% naisista on paljaalla antanut, kun olen kysynyt sopiiko ilman ja olen laskenut sisään koska se tuntuu vaan niin ihanalta ja monesti naiset oikeen toivovat spermaa sisäänsä.

Vierailija
74/144 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?

Hyi vithu! ÄLÄ LAITA TÄLLÄISTÄ! Ei ikänä, kun en tykkää pillukakakoista. Eikä varsinkaan kun nainen antaisi laittaa, kun silloin tietää mitä varten se on niin tekemässä. Elareita piru kyttää!

Vierailija
75/144 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panetko paljaalla jos nainen antaa ja heitätkö mällit sisään?

Hyi vithu! ÄLÄ LAITA TÄLLÄISTÄ! Ei ikänä, kun en tykkää pillukakakoista. Eikä varsinkaan kun nainen antaisi laittaa, kun silloin tietää mitä varten se on niin tekemässä. Elareita piru kyttää!

Ompa katalia naisia

Vierailija
76/144 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane paljaalla yhden yön jutuissa, aina kortsu päällä.

Vierailija
77/144 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane paljaalla, kortsu päällä.  Patsi kerran, kun ei ollut kortsuja ja oli pakko panna.  Vedin ulos ja laukesin vatsalle.

Vierailija
78/144 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän keksittyä nimeä niin ei tartte kortsuista välittää. Lastit sisään vaan.

Vierailija
79/144 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kai onnistanut siinä, että ulkoinen olemukseni viehättää naisia tai jostain muusta syystä saan aika usein yhdenyönhoitoja. Kotikaupungissa en useinkaan tohdi paljaalla panna, ettei käy niin, että tulee joku päivä hoito masu pystyssä kadulla vastaan. Vieraalla paikalla sen sijaan panen paljaaalla aina, jos nainen ei erikseen kumia halua. On yllättävää, miten harvoin nainen ottaa kondomin puheeksi. Olen miettinyt, voisiko sillä olla osuutta asiaan, että kaluni on, sanotaan vaikka ihan kivan kokoinen. Ikää minulla on nyt vähän päälle 50 ja elämäni aikana kumi on jäänyt käyttämättä jo useamman kymmenen neidon kanssa . Pisti tässä oikein miettimään, että mitenkähän monella oma ehkäisy tai jälkiehkäisy mahtanut pettää. Ihan tilastollisesti laskettuna saattaisi olla varmaan pari vahinkoa sattunut. Onneksi suurin osa on ollut varattuja naisia, niin vahingolle sitten isukkikin ollut tiedossa.

Vierailija
80/144 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso kunnolla, ei mene kumi edes.

Hyi! Et voi kutsua itseäsi mieheksi! Oksettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme