Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella 160cm pitkän miehen kanssa?

Vierailija
30.01.2017 |

Perustelut mukaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo miksei mulle esim. kari ketonen tai daniel radcliffe kelpaisi.

Vierailija
22/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen seurustellut kahdesti. Perusteluiksi vaikka, että enemmän kuin pituus minulle merkkaa luonne, äly, lämpö, kemia. Olen itse melkein 170 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus kerro kaikkea. Jos kemiat kohtaa niin pituudella ei ole väliä. Ihan kuin ei ole väliä hiusten värillä, lihasmassalla tai kengän koollakaan.

Eli ihan yhtä kysymys kuin "nainen, voisitko seurustella mustatukkaisen miehen kanssa". Jos kemiat kohtaa, niin tottakai voin.

Mutta jos sinä tulet vonkaamaan ja saat pakit ja luulet että se on pituutesi vuoksi, niin huhhuh miten harhainen olet.

Vierailija
24/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella koska en tykkää lyhyistä miehistä vaikka itsekin oon lyhyt. Kaverina kelpais hyvin.

Vierailija
25/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti suoraksi ja 3cm pohjalliset kenkiin niin näytät ainakin 165 senttiseltä. 160cm on kuitenkin 5-6cm alle naisten keskipituuden Suomessa joten voi olla vaikeaa mutta ei kaikki lyhyet naiset ole itseään huomattavasti pidempien perään.

Vierailija
26/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis muuten hyvännäköinen ja hyvä tyyppi, kemiat kohtais ja rakastuisin niin joo voisin, silti toi pituus kyllä varmasti vähän häiritsis.

N161cm

27/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 160 senttisen miehen kanssa naimisissakin. :D

Vierailija
28/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182cm pitkä nainen. Huolisiko 160cm pitkä mies minut?

Vierailija
29/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hankala, kun heterotyypillisesti en näe itseäni pidempiä naisia seksuaalisesti viehättävinä. No on noita minua lyhempiä naisia jonkin verran, mutta ei niitäkään kaikkia aivan näin lyhyt kiinnosta.

T: 162 cm mies

Vierailija
30/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hankala, kun heterotyypillisesti en näe itseäni pidempiä naisia seksuaalisesti viehättävinä. No on noita minua lyhempiä naisia jonkin verran, mutta ei niitäkään kaikkia aivan näin lyhyt kiinnosta.

T: 162 cm mies

Tuu tänne ni mä otan sut, jos kemiat kohtaa ;)

t. 157 cm nainen

Vierailija
31/31 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ongelmana seurustella itseäni lyhyemmän kanssa. Olen toisaalta bi-seksuaali, joten pituus tuntuisi jotenkin oudolta mittarilta parinvalinnassa, kun muutenkin olen lähinnä kiinnostunut ihmisistä henkilöinä.