Nainen, voisitko seurustella 160cm pitkän miehen kanssa?
Kommentit (31)
Helposti. Olen seurustellut kahdesti. Perusteluiksi vaikka, että enemmän kuin pituus minulle merkkaa luonne, äly, lämpö, kemia. Olen itse melkein 170 cm.
Ei pituus kerro kaikkea. Jos kemiat kohtaa niin pituudella ei ole väliä. Ihan kuin ei ole väliä hiusten värillä, lihasmassalla tai kengän koollakaan.
Eli ihan yhtä kysymys kuin "nainen, voisitko seurustella mustatukkaisen miehen kanssa". Jos kemiat kohtaa, niin tottakai voin.
Mutta jos sinä tulet vonkaamaan ja saat pakit ja luulet että se on pituutesi vuoksi, niin huhhuh miten harhainen olet.
En voisi seurustella koska en tykkää lyhyistä miehistä vaikka itsekin oon lyhyt. Kaverina kelpais hyvin.
Ryhti suoraksi ja 3cm pohjalliset kenkiin niin näytät ainakin 165 senttiseltä. 160cm on kuitenkin 5-6cm alle naisten keskipituuden Suomessa joten voi olla vaikeaa mutta ei kaikki lyhyet naiset ole itseään huomattavasti pidempien perään.
Jos olis muuten hyvännäköinen ja hyvä tyyppi, kemiat kohtais ja rakastuisin niin joo voisin, silti toi pituus kyllä varmasti vähän häiritsis.
N161cm
Olen ollut 160 senttisen miehen kanssa naimisissakin. :D
Olen 182cm pitkä nainen. Huolisiko 160cm pitkä mies minut?
Tämä on kyllä hankala, kun heterotyypillisesti en näe itseäni pidempiä naisia seksuaalisesti viehättävinä. No on noita minua lyhempiä naisia jonkin verran, mutta ei niitäkään kaikkia aivan näin lyhyt kiinnosta.
T: 162 cm mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hankala, kun heterotyypillisesti en näe itseäni pidempiä naisia seksuaalisesti viehättävinä. No on noita minua lyhempiä naisia jonkin verran, mutta ei niitäkään kaikkia aivan näin lyhyt kiinnosta.
T: 162 cm mies
Tuu tänne ni mä otan sut, jos kemiat kohtaa ;)
t. 157 cm nainen
En koe ongelmana seurustella itseäni lyhyemmän kanssa. Olen toisaalta bi-seksuaali, joten pituus tuntuisi jotenkin oudolta mittarilta parinvalinnassa, kun muutenkin olen lähinnä kiinnostunut ihmisistä henkilöinä.
joo miksei mulle esim. kari ketonen tai daniel radcliffe kelpaisi.