Nainen, voisitko seurustella 160cm pitkän miehen kanssa?
Kommentit (31)
Enpä tiedä, oletettavasti ei edes ihastuisi itseäni noin paljon lyhyempään? Olen 172 cm. En tiedä, täytyy olla tosi mukava heppu kyseessä! Ja seksissä täydellinen :)
En. Se on vain yksinkertaisesti liian suuri turn off minulle.
Ehkä jos mies olisi kaikin puolin hyvä tyyppi ja sen itsetunto kestäisi naisen olevan 20cm pitempi.
Olen seurustellutkin. Suhde kaatui muuhun kuin pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Mitä väliä pituudella on?
- Jos ja kun lukee vain puolentusinaa ensimmäistä vastausta, niin ainakin monelle on. - Todennäköisesti useammalle, kuin mitä yleisesti on sovelaista sanoa ääneen. Pituus on toisaalta vähän tylsä juttu, koska se on niitä harvoja asioita, joita aika harva pystyy itselleen valitsemaan tai omaksumaan, joten sen kautta ihmisen "kelposuuden" määrittäminen on vähän tylsää se kun ei yleisesti kerro muuta kuin, että ihminen on lyhyt tai sitten pitkä mutta useimmin kai jotain siltä väliltä.
Omaa epävarmuuttani varmaan en, tai tutustuminen ei pääsisi sille asteelle edes. En ole koskaan tykännyt olla pitkä/pidempi kuin muut.
Voin seurustella vaikka 120 cm pitkän miehen kanssa. En kiinnitä huomiota ulkoiseen habitukseen tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, oletettavasti ei edes ihastuisi itseäni noin paljon lyhyempään? Olen 172 cm. En tiedä, täytyy olla tosi mukava heppu kyseessä! Ja seksissä täydellinen :)
20cm pidemmän miehen ei siis tarvitse olla yhtä mukava heppu? Eikä seksinkään tarvitse olla ihan täydellistä? Mahtaisikohan se 160cm mies päästä koskaan osoittamaan sitä mukavuuttaan tai tarjoamaan sitä täydellistä seksiä...
Miehen selvä (keskiarvona vajaan 15 sentin) pituusero naiseen nähden on vähän sama kuin naisen rinnat ja vyötärö/lantiosuhde: sukupuolimerkki jolla toisilla on iso merkitys seksuaalisessa viehätysvoimassa, toisille ei sitten niin paljon väliä.
Itse olen tuon saman 160 cm pitkä enkä voisi seurustella saman mittaisen miehen kanssa. Olen itse keskivertoa lyhyempi nainen, joten minun mittaiseni eli kengät jalassa minua lyhyempi mies vertautuisi mielessäni lapseen tai toiseen naiseen. En pitäisi sellaista miestä seksuaalisesti vetävänä.
Alapeukuttajille lohdutukseksi että olen itse niin epäviehättävä nainen, että on täysin teoreettinen dilemma koska edes se 160-senttinen mies ei haluaisi seurustella kanssani :)
Seurustelen nyt 167cm miehen kanssa joten varmaan lyhyempäänkin olisin voinut rakastua, varsinkin jos olisin tästä pari senttiä lyhyempi + kunhan mies ei valittaisi pituudestaan 24/7.
Taas tämä. Kyllä voisin. Olen tehnyt jopa lapsia 162senttisen miehen kanssa.
150-158cm naisille pituutesi ei välttämättä ole mikään ongelma! Pohjoismaissa noin lyhyitä naisia ei kyllä ihan älyttömästi ole.
Joo jos olisin145cm.
T: 173cm nainen.
Oon itse 158 cm enkä usko että ihastyisin noin lyhyeen, omaa silmää on aina eniten miellyttäneet pitkät miehet :) Mieltymyksiähän on monia, jotkut tykkää tummista ja toiset vaaleista, toiset pitkätukista ja toiset kaljuista, toiset hoikista ja toiset pyöreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Mitä väliä pituudella on?
- Jos ja kun lukee vain puolentusinaa ensimmäistä vastausta, niin ainakin monelle on. - Todennäköisesti useammalle, kuin mitä yleisesti on sovelaista sanoa ääneen. Pituus on toisaalta vähän tylsä juttu, koska se on niitä harvoja asioita, joita aika harva pystyy itselleen valitsemaan tai omaksumaan, joten sen kautta ihmisen "kelposuuden" määrittäminen on vähän tylsää se kun ei yleisesti kerro muuta kuin, että ihminen on lyhyt tai sitten pitkä mutta useimmin kai jotain siltä väliltä.
Rumuuskin on vähän siitä tylsä juttu että sitä ei voi itse valita.
t. ruma sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20cm pidemmän miehen ei siis tarvitse olla yhtä mukava heppu? Eikä seksinkään tarvitse olla ihan täydellistä? Mahtaisikohan se 160cm mies päästä koskaan osoittamaan sitä mukavuuttaan tai tarjoamaan sitä täydellistä seksiä...
Kyllä tarvii, miksi noin luulet? Mutta lyhyempään en varmasti helposti tulisi tutustumaan ellei olisi todella hyvä tyyppi. On niissä pidemmissäkin ihan tylsiä tyyppejä, joten ei tarvii vaivautua.
Pääsisi, jos olisi todella hyvä heppu :) Olen pari kertaa tapaillut itseäni lyhyempää, no en ihan 160 senttistä, mutta kuiten. Mutta hyvää seksiä ei ollut...
En halua seurustella kääpiö kanssa. Hyi!