Miss Ranskako kaunis?
No huh huh taas tuota Miss Universum valintaa. Vai olenko ainoa, jonka mielestä ko. nainen näyttää kasvoiltaan hevoselta? Todella isot ja kolhot piireet. Kroppa kyllä hyvä, mutta kai maailman kauneimmalla pitäisi olla kasvotkin kauniit? En ymmärrä valintaa!
Kommentit (17)
Minusta miss Ranska oli aivan upea videoissa, mutta kuvat eivät tee hänelle oikeutta
Ai jaa, katsoin kuvia ja ajattelin, että onpa kaunis.
http://static1.purepeople.com/articles/7/19/34/67/@/2497065-exclusif-ir…
Ei tuo nyt ehkä ihan Miss Universumin tasoinen kaunotar ole, nätti kumminkin.
On ihmisiä, jotka eivät näytä yksittäisissä kuvissa kovinkaan hyviltä, mutta tapa jolla he kantavat kroppansa, ja miten he elehtivät noin yleensä, nostaa heidät muiden yläpuolelle kauneudessa.
On se kyllä vähän hevosmainen ja ihme silmäpussit. Ei kyllä mitään parhaimmistoa, kun kisoista on kyse.
No on se parempi kuin Miss Vitsikisa Helsinki 🙋
No on hän ainakin kauniimpi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
No on se parempi kuin Miss Vitsikisa Helsinki 🙋
No siihen nyt ei paljon vaadita. Pikkuinen Helsinki, ja mies voitti.
Noista universumkisaajista panisin paljon mielummin Suomenkin edustajaa kuin tota voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa se meidän miesnaama-missimme. Miss Helsinki oli kyllä niin vitsikilpailu. Voitto tuli pro monikulttuurisuus agendan vuoksi.
No, jos muumien mörkö on mies, sanottakoon miss Helsinkiä miesnaamamissiksi
Pitkä naama, ihan kuten mulla itellänikin. Kiva, että ihan universaalilla taholla meitä arvostetaan;) mun kroppa tosin ei ole murto-osaksikaan noin hyvä.
Samaa ihmettelin, hevosen naama! Itse pidin Kolumbian, Haitin ja Filippiinien misseistä. Shirley Karvonenkin oli ihan ok, mutta aivan liian lyhyt.
Minä tykkäsin Vietnamista ehkä eniten
Vaimo kirjoitti:
No on hän ainakin kauniimpi kuin minä.
Kroppaa voisin vaihtaa hänen kanssaan, mutta naamaa en. :)
Kiina oli yksi kauneimmista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Voittaa se meidän miesnaama-missimme. Miss Helsinki oli kyllä niin vitsikilpailu. Voitto tuli pro monikulttuurisuus agendan vuoksi.
Samasta syystä tuokin miss ranska voitti, hänkin toitotti agendaa että rajat auki ja kaikki pakolaiset vaan tänne.