Nainen kysyi pituuttani, pillastui kun kysyin painoa
Mistä moinen kaksoisstandardi? Vastasin olevani 184 cm ja kysyin että olethän sinäkin alle 55 kiloa.
M24
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pienen miehen syndrooma. Tunsit pakottavaa tarvetta päästä näpäyttämään kysyjää - vaikka tällä ei todennäköisesti ollutkaan tarkoitus sun lyhyydestäsi ilkkua. :)
Oli APn motiivit mitkä tahansa, jos pituutta saa kysyä, niin saa painoakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kysyit painoa, oisit kysynyt pituutta itsekin kun se oli se juttu mitä sulta kysyttiin.
Koska miesten pituus kiinnostaa naisia ja naisten paino kiinnostaa miehiä.
Voin kertoa sinulle lisää elämän perusasioita, jos olet muistakin aiheista yhtä tietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta noin. Kyse on täysin eri asiasta ja paljastuu itsesi misogynistiksi kysymyksellä.
Onko nainen joku ylhäinen otus vai, jota pitää kumarrella ja käsitellä jotenkin paremmin?
Voi tätä misogynian sekoittamista kaikkeen mahdolliseen. Naisvihaaja on sellainen joka todella vihaa naisia. Asia todellakaan jää vain pieneen närkästyneeseen takaisin heittoon, vaan oikea misogyni vihaa kaikkia naisia aina äidistään lähtien, ja juuri yleensä äidistään johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollu vihjaileva kysymys, joka on kusipäisten touhua.
Eihän se ole sen vihjailevampi kuin pituudenkaan kysyminen. Kyllä on hyvä hoitaa tuollaiset heti alta pois, jos aikoo lähempää tuttavuutta, niin ei tule pettymystä.
"Olethan sinäkin alle 55kg?" Täytyy kyllä olla pahasti päässä vikaa, jos väittää tuota neutraaliksi kysymykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pienen miehen syndrooma. Tunsit pakottavaa tarvetta päästä näpäyttämään kysyjää - vaikka tällä ei todennäköisesti ollutkaan tarkoitus sun lyhyydestäsi ilkkua. :)
Ei ollutkaan tarkoitus ilkkua. Tarkoitus oli kartoittaa ap:n seksuaalista vetovoimaa yhdellä ulkonäköfaktalla, joten hän teki sitten naiselle saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei puhuta noin. Kyse on täysin eri asiasta ja paljastuu itsesi misogynistiksi kysymyksellä.
Naisille puhutaan ihan samalla tavalla kuin miehille
Ap vaan ei puhunu samalla tavoin.
Nyt kävi kyllä klassiset: ei se, mitä kysyit, vaan se, miten sitä kysyit.
Eli olet itse 184/alle 55? Vai miksi "olethan sinäkin"?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos nainen kysyi pituutta mutta ei kertonut raja-arvoja, tuo miehen kysymys ei ole mitenkään synkassa naisen kanssa.
Itse en kysy pituutta yleensä koskaan, mutta minulle kelpaa ihan yhtä hyvin lähellä omaa pituuttani oleva kuin pidempi (olen 160 cm pitkä). Jos olisin kysynyt, mikä on toki mahdollista, olisi keskustelu loppunut tietenkin tuohon. Noin ikävää miestä en tosiaankaan tapaisi. :) Jos joku väittää, että painon ja pituuden kysymistä pidetään samanlaisina, neutraaleina kysymyksinä ylipäätään, niin ihan oman onnistumisen kannalta suosittelen hieman opettelelua vielä.
Mulla miehet on baarissa ihastelleet mun pituutta silloin kun ruukasin käydä. Lyhyemmätkin miehet. Vaikka näillä palstoilla aina torpataan että pitkät naiset ovat rumia ja plaa plaa. Lisäksi naiset kyseli että "oho kuinka pitkä sä oikein olet? Ihan malli-ainesta!" Ja vastasin että 179-180 cm. En ole ikinä loukkaantunut, miksi pitäisi?
Painoa multa ei ole ikinä kukaan kysynyt, paitsi silloin kun teininä mulla oli joku pakkomielle olla anorektinen ja olin todella hoikka siinä 62 kiloisena rakenteeltani, niin miehet kuin naisetkin olivat vähän huolissaan ja syystäkin -söin vain jonkun porkkanan päivässä ja jos söin yli niin oksentelin ne ulos. En kaipaa niitä aikoja.
Mulla esim 75 kiloisena koin että olin vasta normaalimman painoinen ja muistan että mihin vain menin niin olin hehkeimmilläni ja pukeuduin silloinkin xs kokoon mikä voi tuntua hullulta. Nyt vasta synnytin ja tarkoitus ois päästä sinne 75 kiloon joskus tai vähän alle. En ole nyt kovin hehkeä kun ylipainoa. :)
Ei se puntari kerro kaikkien kohdalla ett milloin on kauneimmillaan. Olipa mies tai nainen niin katsokaa peiliin älkää puntariin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen kaksoisstandardi? Vastasin olevani 184 cm ja kysyin että olethän sinäkin alle 55 kiloa.
M24
Minä olisin vastannut tuohon, että en näillä lihaksilla, mutta silloin kun lihaskuntoni oli huonompi, painoin alle 55 kiloa. Ja pituutta olisin kommentoinut, että yleensä tykkään hiukan lyhyemmistä miehistä, mutta jos siellä yläpäässä on aivot, niin pidempikin käy.
'N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kysyit painoa, oisit kysynyt pituutta itsekin kun se oli se juttu mitä sulta kysyttiin.
Koska miesten pituus kiinnostaa naisia ja naisten paino kiinnostaa miehiä.
Voin kertoa sinulle lisää elämän perusasioita, jos olet muistakin aiheista yhtä tietämätön.
Toi oli mulle uutta, mä ajattelin että miehiä kiinnostaa ulkonäkö eikä paino.
Aika pygmi mieheks. Täytyis käyttää aina ballerinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollu vihjaileva kysymys, joka on kusipäisten touhua.
Eihän se ole sen vihjailevampi kuin pituudenkaan kysyminen. Kyllä on hyvä hoitaa tuollaiset heti alta pois, jos aikoo lähempää tuttavuutta, niin ei tule pettymystä.
Pituudella ei pitäisi olla mitään merkitystä parisuhteen muodostumisessa
Eikös kaikki nyt kuitenkin myönnetä, että pituuden utelu mieheltä voi olla yhtä kiusallista kuin painon kysyminen naiselta.
Jos mies on 160cm pitkä, hänen voi olla noloa vastata. Jos taas nainen on 100kg painava, hänen voi olla noloa vastata. Eikö silloin nuo molemmat kysymykset kannattaisi jättää kysymättä tai sitten vaan hyväksyä kaikenlaiset ulkonäköön liittyvät kysymykset sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei kysy toisen miehen pituutta. Niitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koko asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli APn motiivit mitkä tahansa, jos pituutta saa kysyä, niin saa painoakin.
Niin, ap pillastui kun häneltä kysyttiin pituutta ja yritti sitten "kostaa" kysymällä painoa. Lopputulos oli se että treffikumppani pitää ap:tä omituisena ja aggressiivisena. Tosin niin ilmeisesti myös ap treffikumppaniaan kun noin loukkaantui pituuskysymyksestä. Joskus voi miettiä että kannattaako jotain ajatusta tai kysymystä sanoa ääneen. Esimerkiski tässä ap:n treffikumppani arvioi väärin kun oletti että pituus ei olisi ap:lle niin arka paikka. Ja ap puolestaan arvioi treffikumppaninsa tarkoitusperän väärin ja lähti hyökkäämään ihan turhaan > treffit pilalla eikä kumpikaan saanut seksiä sinä iltana. Surku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinun mielestäsi sitten on tapa, jolla miehille puhutaan, silloin kun esitetään tunkeileva kysymys?
Otetaan esimerkki. Kaupantekotilanne kalliista veneestä, kauppias katsoo ostajaa arvioivasti ja kysyy "mahtaako sulla olla tarpeeksi rahaa?" .... oikea vastaus tähän on "Ei noin paska vene voi kauheasti maksaa!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos nainen kysyi pituutta mutta ei kertonut raja-arvoja, tuo miehen kysymys ei ole mitenkään synkassa naisen kanssa.
Itse en kysy pituutta yleensä koskaan, mutta minulle kelpaa ihan yhtä hyvin lähellä omaa pituuttani oleva kuin pidempi (olen 160 cm pitkä). Jos olisin kysynyt, mikä on toki mahdollista, olisi keskustelu loppunut tietenkin tuohon. Noin ikävää miestä en tosiaankaan tapaisi. :) Jos joku väittää, että painon ja pituuden kysymistä pidetään samanlaisina, neutraaleina kysymyksinä ylipäätään, niin ihan oman onnistumisen kannalta suosittelen hieman opettelelua vielä.
Olet pinnallinen ja tekopyhä ihminen. Pituuden ja painon kysyminen on täysin sama asia.
Tuo tapasi kysyä oli typerä mutta jos minulta joku mies asiallisesti tiedustelisi painoani vastaavassa tilanteessa niin vastaisin ihan rehellisesti. Kyllä se mies näkee ilman sitäkin tietoa olenko läski vai laiha.