Mitä mieltä nimestä Linnea?
Linnea Hertta Alexandra? Hänellä on sisko jonka nimi on Liliana Hilda Annika.
Kommentit (21)
Linnea on kaunis nimi, tunnen yhden. Lilliksikin sanotaan. Hertasta en ole ihan varma.
Linnea on tosi söötti ja vanha nimi <3 Miettikää sitä kolmatta nimeä vielä...Tai no antakaa toki, jos tykkäätte Alexandrasta (minä en tykkää:))
Linnea on sellanen pikku tyttö nimi.miettikää sitä sitten aikuisena.toimitusjohtaja Linnea:)
Linnea on kaunis nimi, samoin Hertta. Molempia harkitsisin nimeksi omallekin tytölle, jos sellaisen saisin. Alexandrasta en nimenä pidä, mutta makuasioitahan nämä aina ovat.
Vierailija kirjoitti:
Linnea on sellanen pikku tyttö nimi.miettikää sitä sitten aikuisena.toimitusjohtaja Linnea:)
Hyvin toimii aikuisenakin! t. toimitusjohtaja Linnean yrityksessä työskentelevä
Linnea eli Vanamo (kukka)
Kaunis, vanha nimi.
Vierailija kirjoitti:
En uskoisi henkilöä, joka ei osaa käyttää välilyöntejä, isoja kirjaimia eikä yhdyssanoja.
Ihana <3 Meidän tytön toinen nimi. Harmittaa välillä kun en laittanut ensimmäiseksi nimeksi.
Kaunis vanha nimi. Aivan toista luokkaa kuin nämä nykyiset Jadeliinat ja Efrosyynet. Kaunis myös tuo siskon nimi. Henkilökohtaisesti tosin vierastan sitä, että sisaruksilla on samankaltaiset nimet. Liliana ja Linnea ovat minusta liian lähellä toisiaan (varsinkin puheessa nopeasti kuultuna), mutta jokainen toki valitsee sellaiset nimet kuin itse haluaa.
Kaunis ja herkkä nimi. Omaan makuuni liian samankaltainen Lilianan kanssa, mutta toki teidän päätös kyseessä.
Omasta mielestäni ihana nimi, mutta tunnen muutamia 15-20-vuotiaita Linneoita, jotka itse vihaavat nimeään. Kaksi heistä jopa muuttivat nimensä tultuaan täysi-ikäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vanha nimi. Aivan toista luokkaa kuin nämä nykyiset Jadeliinat ja Efrosyynet. Kaunis myös tuo siskon nimi. Henkilökohtaisesti tosin vierastan sitä, että sisaruksilla on samankaltaiset nimet. Liliana ja Linnea ovat minusta liian lähellä toisiaan (varsinkin puheessa nopeasti kuultuna), mutta jokainen toki valitsee sellaiset nimet kuin itse haluaa.
Tähän on kyllä pakko todeta, että Eufrosyne on ikivanha nimi, antiikin Kreikasta.
Linnea borealis = Vanamo. Vanamo on kaunis kukka.
Glia Linnea Bliuted on meidän tulevan tytön nimi.
Laittakaa Hertta ensimmäiseksi