Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen katkaisemaan välit kokonaan?

Vierailija
30.01.2017 |

Hyväksyin nyt, olen virallisesti dumpattu. Kyseessä on kymmenen vuoden ajalta tuttu mies, jonka kanssa meillä on synkannut aina ja ollaan viime vuosina oltu tekemisissä jonkun verran ja esimerkiksi kimppasaunassakin joskus, eli alastomuuskaan ei tullut yllärinä.
Kuukausien viestittely ja lämmittely kulminoitui nyt yhteiseen hurmaavaan viikonloppuun, jossa mies tunnusti rakkautensa minuun ja kertoi suunnitelleensa ties mitä. Itse en ollut valmis niin nopeaan etenemiseen, mutta kiinnostukseni heräsi tietysti ja rakastuin korviani myöten, en tosin sitä tunnustanut. Jäin odottamaan uutta tapaamista jota ei koskaan tullut.
Mies lopetti yhteydenpidon yhtäkkiä yhteisen viikonlopun jälkeen, oikeastaan samantien, ei suostunut kertomaan mitään syytä.. Toivoi suoraan, etten laita mitään viestiä.
Ghostaa mut täysin, lukee viestit mutta ei vastaa. En tietysti päivittäin sitä ala vainoamaan, mutta aina toisinaan laitan jonkun kuvan arkeen liittyen (vaihdeltiin kuvia usein aikaisemmin). Mies lukee viestin, mutta ei vastaa.
Tuntuu uskomattomalta, sillä olemme tosiaan tunteneet vuosikausia ja olen jo tottunut siihen, että voimme avautua toisillemme ja kertoa asioita.. tuntuu ihan hirveältä enkä voi ymmärtää, miten toiselle ihmiselle voi tehdä noin.. Mua sattuu, enkä voi kertoa tästä kenellekään, kun kukaan ei ole kokenut vastaavaa kaveripiirissäni... :( Jos olisi edes yhden illan baarituttu tai varattu mies, tai joku järjellinen selitys..
Yhden ainoan johtolangan olen saanut ja se oli "anteeksi että satutin sinua". Eli hän tietää, että muhun sattuu tämä mutta ei kuitenkaan koe olevansa velvollinen selittää enempää..
Kaduttaa, että pilasin ystävyytemme. Kaduttaa, että lähdin mukaan mihinkään...En voi ymmärtää.
Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan sillä jotenkin epärealistiset odotukset jos se oli ollut jo kauan ihastunut suhun? Itse ainakin harrastan vain mielikuvitus suhteita enkä usko että kukaan lopulta olisi ollut sellainen kuin luulin.

Vierailija
2/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla pahoja mielenterveysongelmia kun kehittelet päässäsi tuollaisia rakkausvisioita mieheen, joka ei halua olla missään tekemisissä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla pahoja mielenterveysongelmia kun kehittelet päässäsi tuollaisia rakkausvisioita mieheen, joka ei halua olla missään tekemisissä kanssasi.

Samaa mieltä.

Ap, kannattaisko hommata vahvempi lääkitys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi