Voi kun miehet joutuisivat kärsimään menkkakivuista
Ehkä he eivät sitten enää vähättelisi toisten kipua.
Kommentit (20)
Miehet joutuu käymään armeijan ja mikä vielä pahempaa.....miesten on tehtävä aloite ja riskeerattava siten nolatuksi ja hylätyksi tuleminen jos haluavat löytää seuraa......joten naisilla ei ole mitään syytä valittaa.
M29
hahaha. suurin osa naisista sanoo ettei menkat haittaa muuten, että täytyy vaihtaa siteet. eli mikä on ongelma? Kukaan nainen ei ole valittanut menkkakipujaan minulle. olet ap vain turhan pehmo jopa naiseksi
Vierailija kirjoitti:
hahaha. suurin osa naisista sanoo ettei menkat haittaa muuten, että täytyy vaihtaa siteet. eli mikä on ongelma? Kukaan nainen ei ole valittanut menkkakipujaan minulle. olet ap vain turhan pehmo jopa naiseksi
Turhan pehmo jopa naiseksi? Multa voi luut murtua, eikä hetken kiroilua suurempaa reaktiota tule, mutta menkkakivut ovat saatanasta. Maha kramppaa ja tuntuu siltä kuin sisuskaluja väännettäisiin kuin märkää rättiä ja se kipu on niin kova, ettei voi edes seistä ja ainoa mitä pystyy tehdä on halailla vessanpönttöä.
Olipa yllätys, että heti ensimmäisissä kommenteissa vähätellään menkkakipuja.
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys, että heti ensimmäisissä kommenteissa vähätellään menkkakipuja.
Ap sanoi, että miehet vähättelevät menkkakipuja, joten pakkohan meidän on niitä vähätellä tai muuten lakkaamme olemasta miehiä!
Valittamisen sijaan siihen olisi keksitty lääke.
Jaa. En minä vaan toivo kanssaihmisille kipua.
Miksi toivot toisille ihmisille kipuja?
Sairas olet.
Se on tätä feminismiä ja tasa-arvoa, kun toivotaan toiselle sukupuolelle kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhan pehmo jopa naiseksi? Multa voi luut murtua, eikä hetken kiroilua suurempaa reaktiota tule, mutta menkkakivut ovat saatanasta. Maha kramppaa ja tuntuu siltä kuin sisuskaluja väännettäisiin kuin märkää rättiä ja se kipu on niin kova, ettei voi edes seistä ja ainoa mitä pystyy tehdä on halailla vessanpönttöä.
Koska sinulla on kipuja kyseessä on maailman laajuisesti naisten ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Kovat kivut ei oo normaaleja
Eipä mussa oo mitään vikaakaan. Sabottiin vain, että kohtulihas supistaa hyvin voimakkaasti ja aiheuttaa siksi kivut.
Kuukautiskipujen tarkoitus on valmistaa naista synnytykseen,
siksi kivut ovat niin kauheat.
Olen synnyttänyt 2 kertaa ja poltot 5-20 tuntia ennen synnytystä muistuttivat 100-kertaisia kuukautiskipuja.
Selkäkivut ovat yleensä niin hurjat,
että kun joskus menen nukkumaan ottamatta mitään kipulääkettä (säästääkseni maksaa ja haimaa),
huomaan aamulla, että olen yöllä vääntelehtinyt tuskissani niin kovin,
että selkäni sivulihakset ovat täynnä pitkiä verenpurkaumajuovia.
Kuukautiskivut ovat joillain todella kovat.
Sitä en ymmärrä, miksi miehet pitäisi erikseen haastaa ymmärtämään 13-55-vuotiaiden naisten kipuja?
Onko joku mieslääkäri kieltäytynyt antamasta hänelle kk-kipulääkereseptiä?
Vai peräti kieltänyt epiduraalin synnytyspoltoissa?
Tyksissä sain aivan liian vähän epiduraalia,
enkä lainkaan ilokaasua...
Synnytyskokemukseni ovat siis melko inhottavia ja kivulloisia.
Aika symppis aloitus! Varmaan toivot myös, että naiset kuolisivat 12 vuotta nuorempina, niin ehkä eivät enää vähättelisi miesten terveysongelmia?
En helvetissä jaksaisi sitä kamalaa monkuamista ja ulinaa mitä niistä menkoista tulisi. Yhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Kovat kivut ei oo normaaleja
Minulla oli viime viikolla pahemmat kivut kuin koskaan aikaisemmin mekkojen aikaan. Heräsin yöllä kipuun eikä särkylääkkeet tehonneet ollenkaan ja pyörin sitten sängyssä monta tuntia hereillä kun en kivun takia saanut nukuttua. Ei kyllä ole normaalia minulle mutta ei kai tässä tarvitse huolestua :o
Voin simuloida menkkakipuja kun teen penkissä tietyssä kulmassa vatsalihasliikkeitä ja saan aikaan niiden suonen vedon eli krampin. Ei satu on vain epämiellyttävää.
Tai jos naiset eivät olisi kaikissa muissakin asioissa liioittelevia draamakuningattaria, niin menkkakipu-ulinaan ehkä suhtauduttaisiin vakavammin.