Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaveri ei vastaa whatsapp viesteihin

Paola1995
30.01.2017 |

Oon tässä nyt viime aikoina huomannu että kaveri ei vastaa mun whatsapp viesteihin, on paikalla koko ajan ja lukee ne, mutta ei vastaa. Mulle on välillä jäänyt se olo että olen jotenkin "paskaa" seuraa kun tekee noin. Huvittavinta on se että jos hänelle tehdään noin, olen kokeillut, hän suuttuu mielettömästi. Miksi sitten itse tekee noin jos se saa hänetkin suuttumaan kun hänelle tehdään noin? Tai minkä takia ylipäätään pitää lukea jonkun viesti jos siihen ei aio vastata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla itselläni usein tulee luettua viesti esim whatsappissa ja saatan sillä hetkellä olla kiireinen enkä kerkiä vastaamaan heti, mutta pyrin aina vastaamaan jokaisen viestiin sinä päivänä. Ootko ajatellut että ehkä tuo sun "kaveri" oikeasti vain ei pidä sinusta tai sitten ei vaan halua vastata viesteihisi mutta ei kehtaa sanoa sitä päin naamaa? Mulla on aiheesta kokemusta

Vierailija
2/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä viestittely vähemmälle ja katso, kuihtuuko suhde kokonaan. Jos kuihtuu, niin ehkä se ei ollut sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä viesteissä sitten aina sellainen kysymys, johon pitäisi reagoida saman tien? Jos ei, ja jos kerran itsekin olet huomannut, ettei hän tykkää jaaritella whatsappissa, niin miksi pommittelet viesteillä?

Vierailija
4/4 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usein kerkeä heti vastaamaan viesteihin (varsinkin jos viesti vaatii vähän pidempää, ajatuksella kirjoitettua vastausta) ja saatan unohtaa pariksikin päiväksi ennen kuin vastaan. En tokikaan suutu tai loukkaannu, jos joku muu tekee minulle samoin.