Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elän vain viikonloppuja varten!!

LuckyStar
30.01.2017 |

Mulle arki on harmaata puurtamista ja sinnittelyä päivästä toiseen. Työ, perhe-elämä, puoliso ja harrastukset..., booring!

En voi sanoa vihaavani työtä, jota teen, mutta en myöskään nauti siitä. Teen sovitut hommat, mutta mulla ei ole mitään kehittymis tai uratavoitteita. Olen melko leipiintynyt, niin voisi varmaan sanoa. Tosin työpaikan vaihtokaan ei ole ajankohtainen, koska saan ihan kivaa liksaa ja siinä mielessä mulla on ainakin pieni motivaation kipinä jatkaa nykyisessä työpaikassani.

Mieheni... hmm.. yhdessä kymmenisen vuotta.. no arvaatte... :)
Lapset menee siinä arjen pyörittämisen sivussa: aamulla tarhaan, illalla kotiin, peruskotiruokaa, vähän leikkimistä (jos mies ei tee sitä mun puolesta, kuten monesti tekee), iltapesut ja telkkarin ääreen...

Harrastan vähän liikuntaa, sekin on sellaista perussuorittamista, josta on liikkumisen ilo kaukana. Oon lenkkeillyt pari vuotta ja ehkä pitäisi vaihtaa johonkin muuhun lajiin, mutta ei oikeen natsaa.

MUTTA sitten on se Viikonloppu - AAHHH! Aikaa itselle, voi nukkua pitkään ja aamulla brunssiaamiainen. Shoppailua ja mahdollisesti joku itsensä hellimishoito tai kulttuuripläjäys.

Käyn paljon baarissa&tanssimassa. Ihanaa kun tapaa uusia ihmisiä ja - ihania miehiä :) Tunnen todella olevani elossa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friday on my mind, todellakin. Noin kai jotkut elävät, ja jotkut tuntuvat elävän jo nyt päivästä toiseen kesälomaa odottaen. Ei sopisi minulle ollenkaan. Pyrin kovasti siihen, että arki olisi niin kivaa ja hyvää, että viikonloppuun ja lomaan ei tarvitse panna liikaa toiveita ja paineita.

Vierailija
2/3 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne aiemmin. Nyt olen saanut tehdä satunnaisia pätkiä kolmivuorotyötä tehtaassa ja ai että kun tunnen olevani elossa kun mikään päivä ei ole vitutuspäivä (kuten ennen sunnuntai ja maanantai). En oikeastaan koskaan edes ajattele mikä päivä milloinkin on ja kahden viikon välein kuusi päivää vapaata putkeen, nautin todella paljon. Nyt olen saamassa vakiduunin ja kyseessä on päivätyö, työ itsessään tulee olemaan mukavaa ja mielenkiintoista mutta oikeasti pelottaa kuinka jaksan tuossa ma-pe oravanpyörässä :( toki olen äärettömän kiitollinen päästessäni kiinni vakaaseen elämään mutta oma jaksamiseni mietityttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle viikonloput ovat myös se henkireikä. Tosin erona alkuperäiseen on se, että en varsinaisesti vihaa työtäni. Minulle viikonlopuista paratiisin tekee bailaaminen. Ihanaa pörrätä tuolla baareissa ja laittautua nätiksi.

Olen arkisin ihan harmaavarpunen , mutta viikonloppuna kuin riikinkukko!

Onko muita, jotka rakastaa ripsitupsuja, korkeita kampauksia ja glitteriä? ;)