Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi alatte haukkumaan suomalaisia sen jälkeen kun teillä on ulkomaalainen puoliso?

Vierailija
30.01.2017 |

Mitä se auttaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, ei pidä paikkaansa ole useasti kehunut suomalaisia naisia, vaikka olenkin naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Olette kauniita ja fiksuja naisia.

M43

Vierailija
2/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on provoja vaan. Niin kuin näkyy olevan ainakin puolet palstan jutuista. Aika helpotkin menee nykyään läpi. Voi tietenkin johtua siitä että täällä on enemmän naisia ja nehän ovat ihan tutkitusti se vähän tyhmempi sukupuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ollaan niin maailmankansalaisia, kun on oma kehitysmaaprinssi kainalossa.

Vierailija
4/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu ihan jokaisessa maassa. Seurustelin aikoinani englantilaisen miehen kanssa ja jo alkoi armoton brittinaisten lyttääminen. Erosin miehestä aika nopeasti sen jälkeen.

Muutin myöhemmin toiseen maahan ja aika usein minua iskettiin kertomalla miten karmeita paikalliset naiset ovat.

Vierailija
5/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkomaalainen mies, enkä ole ikinä haukkunut suomalaisia.

Provoja taitaa olla suurin osa noista haukkujista. Ihan samoin on useimmat ulkosuomalaiskirjoitukset.

Itse asiassa koko palsta taitaa olla täynnä provoja, kun tarkemmin ajattelen. Aika harva ketju on ihan tosimielessä kirjoitettu. Typeriä juttuja typerille ihmisille. On täällä väliin ihan asiallistakin keskustelua, mutta ne alkaa nykyisin olla harvinaisuus.

Mä käyn täällä sen vuoksi, että tää on varmaan se vilkkain palsta. Pidän näin suomenkielen taitoa ylla 😊

Vierailija
6/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyypillinen valehtelijan merkki. Kun se oma mustamuna alkaa menettämään hohtonsa ja tilalle jää äkkipikainen, vähän yksinkertainen, työtön rakennussiivooja, niin hohto arkeen himmenee. Sitä voi kirkastaa hyökkäämällä agressiivisesti kaiken suomalaisen kimppuun.

Vierailija
7/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ovat provoja jotka haluavat saada ulkomaalaiset ja heidän puolisonsa vaikuttamaan tyhmiltä ja kelvottomilta. Luultavasti niitä samoja henkilöitä jotka huutelevat täällä mamupatjaa ja aloittavat ulkomaalaisvastaisia ketjuja.

Mulla on ollut ulkomaalainen mies 7 vuotta enkä todellakaan hauku suomalaisia miehiä (tai naisia). Miksi niin tekisin? Onhan oma isänikin suomalainen mies kuten monet hyvät ystävänikin. Eihän siinä olisi mitään järkeä. En "ottanut" ulkomaalaista miestä siksi että suomalaisissa olisi jotain vikaa vaan kunhan satuin tapaamaan ja rakastumaan tähän tiettyyn joka sattui olemaan ulkomaalainen. Suomalaisten ja ulkomaalaisten vastakkainasettelu on muutenkin todella turhaa.

Vierailija
8/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko varma, että jos joskus tulisi ero ulkomaalaisesta vaimostani, niin löytäisin seuraavaksi suomalaisen, koska asun jälleen Suomessa. Minä olen nainut yksilön, en kokonaista maata tai kulttuuria. 

Minun kokemukseni mukaan suomalaisten miesten ja naisten haukkuminen alkaa siinä vaiheessa kun ne haukutut eivät ole osoittaneet kiinnostusta. Peräkamarinpojat ja white-trash-pullukat.

Vierailija
9/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki toisten puolisoiden nollaajat ovat ikäviä, rajoittuneita ihmisiä. Olipa se ns. vääränvärinen/-kansalainen/-sukupuolinen kumppani. Mitä se muille kuuluu? Itse puuttuisin vain siinä tapauksessa, että toista pahoinpideltäisiin, eikä itse osais lähteä pois myrkyllisestä suhteesta. Olipa väri mikä tahansa.

OT. Inhoan tätä trollailua joka saatnan palstalla. Olen ollut naimisissa 23 vuotta, molemmat akateemisia. Silti itse saan kuulla nykyisin nekrutteluja. Ei niitä esim. 10 vuotta sitten paljon tullut. Mutta nykyisin olen scum. :(

Vierailija
10/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on provoja vaan. Niin kuin näkyy olevan ainakin puolet palstan jutuista. Aika helpotkin menee nykyään läpi. Voi tietenkin johtua siitä että täällä on enemmän naisia ja nehän ovat ihan tutkitusti se vähän tyhmempi sukupuoli.

Oho. Provo näkyy purevan. Häpeäisitte naiset! :)

Vierailija
11/11 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irish Timesissa oli muutama vuosi sitten juttu irlantilaisista miehistä, jotka on naimisissa ulkomaalaisten kanssa ja aika moni niistä haastateltavista suolti melko tylyä tekstiä irlantilaisista naisista.