Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin muutit yhteen kumppanisi kanssa?

Vierailija
30.01.2017 |

Ja oliko se hyvä vai huono päätös?

Tästä on varmasti ollut ennenkin ketjuja, mutta en löytänyt.

Itse muutin kumppanini kanssa yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja huono päätöshän se oli. Maksuhäiriömerkintä ja masennus siitä jäi muistoksi. Nyt asun omillani :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden seurustelun jälkeen. Tosin olin vielä alaikäinen kun seurustelu alkoi :) Nyt on asuttu yhdessä 7 vuotta.

Vierailija
22/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk siitä kun tapasimme ja nyt viisi vuotta yhdessä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmenon jälkeen, oltiin seurusteltu ennen sitä reilut kaks vuotta. Nyt pian viisi aviovuotta takana.

Vierailija
24/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta seurusteltu eikä asuta yhdessä. Mutta johtuu vaan siitä että olen eronnut ja mulla on lapsi. Jos oltaisiin kaksin olisi muutettu varmaan puolen vuoden jälkeen. Edelleen mies yhtä luotettava kuin kallio, minkä tunsin jo ekan kerran hänet tavatessani. Edellinen liittoni päätyi eroon, ja minulla oli aavistuksia hänen alkoholinkäytöstä jo ennen yhteen muuttoa, ei olisi pitänyt muuttaa.

Vierailija
25/33 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa muutin yhteen alle kuukauden seurustelun jälkeen. Se oli hyvä päätös, sillä samaa onnea on nyt jatkunut kahdeksan vuotta ja on tässä oltu jokunen vuosi naimisissakin.

Erään ex-avopuolison kanssa hankin yhteisen kodin 2 kk suhteen jälkeen, ja siitä 2 kk päästä tuli ero. Sinänsä hyvä päätös, kun yhdessäasuminen paljasti sen ettei kyseinen mies ollut minulle sopiva ollenkaan. Toisen ex-avokin kanssa yhteenmuutto 3 kk suhteen jälkeen ja se suhde kesti viisi vuotta.

Sanoisin, että jos haluatte vakavaa suhdetta muuttakaa yhteen aika pian. Ettepähän ainakaan tuhlaa enempää aikaanne mikäli kumppani osoittautuukin heti muuton jälkeen ihan vääräksi teille.

Vierailija
26/33 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Tsemppiä!

Itse muutin 18 vuotiaana ensimmäiseen kotiin poikaystävän kanssa. 4-vuotta tuolloin seurustelua takana. Olihan se sitä rutiinien etsimistä ja kamalaa säätöä ensin. Ei se nyt niin ihanaa ookkaan toljottaa toista vuorokauden ympäri. Toisiamme ollaan nyt kestetty jo sen pari vuotta. Ja eiköhän kestetä jatkossakin. :D

Vierailija
27/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa 1970 ja olimme seurustelleet kaksi vuotta.

En ole vielä pahemmin katunut.

Vierailija
28/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun kahden vuoden kuluttua seurustelun aloittamisesta suunnilleen silloin, kun menimme naimisiinkin. Sitä ennen oltiin asuttu lähekkäin ja vietetty käytännössä kaikki aika jommankumman luona.

Hyvä päätös oli. Aiemmin muutin poikakavereideni (kaksi) kanssa nopeammin yhteen eivätkä ne suhteet kestäneet. :(

Vierailija
29/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen kanssa muutin yhteen alle kuukauden seurustelun jälkeen. Se oli hyvä päätös, sillä samaa onnea on nyt jatkunut kahdeksan vuotta ja on tässä oltu jokunen vuosi naimisissakin.

Erään ex-avopuolison kanssa hankin yhteisen kodin 2 kk suhteen jälkeen, ja siitä 2 kk päästä tuli ero. Sinänsä hyvä päätös, kun yhdessäasuminen paljasti sen ettei kyseinen mies ollut minulle sopiva ollenkaan. Toisen ex-avokin kanssa yhteenmuutto 3 kk suhteen jälkeen ja se suhde kesti viisi vuotta.

Sanoisin, että jos haluatte vakavaa suhdetta muuttakaa yhteen aika pian. Ettepähän ainakaan tuhlaa enempää aikaanne mikäli kumppani osoittautuukin heti muuton jälkeen ihan vääräksi teille.

Eli koemielessä kaikkien kanssa avoliittoon. Näitä on nähty

Vierailija
30/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin suoraan miehen luokse ulkomaille.

Vierailija
31/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän vuoden kuluttua seurustelun aloittamisesta. Opiskeltiin eri puolilla Suomea ja valmistumisten jälkeen muutettiin heti yhteen. Hyvä päätös on ollut, yli 20 vuotta yhteistä taivalta takana.

Viisi vuotta tutustumisesta, pari päivää häiden jälkeen. Aikaisemmin ei käytännössä onnistunut opintojen vuoksi. Nyt 18 vuotta saman katon alla. 

Vierailija
32/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 5 vuotta seurustelua ennen yhteenmuuttoa, olin muuton aikaan pian 19-vuotias. Hyvä päätös oli.

Vierailija
33/33 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivän iltana. Hääyö ensimmäinen yö yhdessä. Sitä ennen seurusteltu 1v9kk, josta kihloissa 8kk. Hyvä päätös oli jättää yhdessä asuminen ja makaaminen avioliittoon. Kohta 8 vuotta naimisissa ja ollaan päälle kolmekymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi