Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin muutit yhteen kumppanisi kanssa?

Vierailija
30.01.2017 |

Ja oliko se hyvä vai huono päätös?

Tästä on varmasti ollut ennenkin ketjuja, mutta en löytänyt.

Itse muutin kumppanini kanssa yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja huono päätöshän se oli. Maksuhäiriömerkintä ja masennus siitä jäi muistoksi. Nyt asun omillani :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuoden seurustelun jälkeen. Hyvä päätös oli.

Vierailija
2/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelen jälkeen. Ja hyvähän päätös se oli. Yhä ollaan yhdessä, vaikka eipä 3 vuoden suhde vielä mikään pitkä olekaan. Mutta eiköhän tämä tässä jatku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuoden kuluttua tapaamisesta. Olimme silloin nuoria, lukiot kesken ja asuimme eri kaupungeissa joten täytyi odottaa. Nyt yhdessä dallailtu jo melkein 10 vuotta.

Vierailija
4/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin yhdessä jo ennen seurustelua. Oltiin opiskelukavereita ja saatiin määräaikaiset työt samalta paikkakunnalta. Muutettiin kimppakämppään ja siitä 3kk aloitettiin seurustelu. Toimi se niinkin päin, nyt 3v yhdessä ja vauva tulossa.

Vierailija
5/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä. Hyvä päätös. Tänä syksynä tulee 20 vuotta täyteen.

Vierailija
6/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuoden kuluttua seurustelun aloittamisesta. Opiskeltiin eri puolilla Suomea ja valmistumisten jälkeen muutettiin heti yhteen. Hyvä päätös on ollut, yli 20 vuotta yhteistä taivalta takana.

Vierailija
7/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran nähtiin 7/02, yhteen muutettiin 9/02. Nykyään meillä on kaksi lasta ja ollaan naimisissa.

Vierailija
8/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1,5 vuoden seurustelun jälkeen. On hyvä päätös.

Vierailija
9/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin eka yhdessä ja sitten vasta rakastuttiin. Eli ensin avoliitossa ja sitten vasta alettiin seurustelemaan. Kaikki meni nurinkurin mut edelleen yhdessä.

Vierailija
10/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 9 kuukautta oltiin seurusteltu. Hyvä päätös oli, nyt ollaan naimisissa ja säästetään omaa rivaria varten.

Vierailija
11/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 3kk nykyisen mieheni kanssa ja ollaan jo keskusteltu yhteenmuuttamisesta. Kaikki on tosi hyvin ja tuntuu "siltä oikelta" tämä ihminen ja tiedän että hänestäkin tuntuu siltä. Yhteenmuuttaminen ois taloudellisesti tosi hyvä päätös, kun ollaan kummatkin opiskelijoita ja lisäksi oon kuitenkin koko ajan miehen luona ja maksan turhaan yksiöstäni vuokraa. Me ollaan jo päätetty aluekin mihin haluattais muuttaa ja haaveiltu asunnosta, mutta mua silti vähän pelottaa, että aikaisemman suhteen virheet toistuu. Toisaalta aikaisemmassa suhteessa tiesin jo ennen muuttoa, että tämä on huono päätös ja suhde ei muutenkaan ollut terve koskaan. Nyt ei tunnu yhtään siltä. Silti pelottaa että on liian aikaista. :/

- Ap

Vierailija
12/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin mieheni luokse hääpäivää edeltävänä päivänä, 8kk seurustelun jälkeen. Oli hyvä päätös, en olisi halunnut muuttoa ja naimisiinmenoa samalle päivälle.

Vierailija
13/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen 5 kk tapaamisesta ja nyt oltu yhdessä kohta 8 kk. En tiedä, oliko hyvä vai huono päätös, kun yhteistä taivalta niin vähän takana. Vielä en ole katunut.

Vierailija
14/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti pelottaa että on liian aikaista. :/

Kyllä mä kovasti luulen, että sut joku sieltä auttaa muuttamaan muuallekin, jos ei homma toimikaan.

Vierailija
15/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuotta siinä taisi mennä eri paikkakunnilla opiskellessa ja asuessa.

Vierailija
16/33 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. puolitoista vuotta oltiin seurusteltu, muutettiin yhteen minun yo-kirjoitusteni jälkeen. Välilä oltiin jonkin aikaa viikonloppusuhteessa (opiskeluaika) ja palattiin yhteiseloon, kun opiskelut toisella paikkakunnalla loppuivat. Yhdessä on oltu kohta 25v.

Vierailija
17/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen vuoden jälkeen. Hyvä päätös oli ja suunnitellaan nyt lapsien tekemistä.

Vierailija
18/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk seurustelun jälkeen. Takana siinä vaiheessa useampi vuosi ystävyyttä. Hyvä päätös oli, sillä tiellä ollaan edelleen. :)

Vierailija
19/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu about 4kk ja yhteinen asunto on hommattuna. Tänään muutetaan miehen tavarat ja itse tulen kohta perässä. Ollaan vielä nuoria ja suhde on tuore niin saa nähdä miten käy.

Vierailija
20/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tapailun jälkeen alettiin seurustelemaan ja mies meni heti armeijaan. Armeijan jälkeen muutettiin heti yhteen. Nyt kolme lasta jo koulussa ja edelleen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän