Lue keskustelun säännöt.
Suomalaispoliitikon piti lähteä lomalle New Yorkiin – ”Sanottiin, että ei kannata ostaa lippuja”
30.01.2017 |
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen halunnut myös lomamatkan New Yorkiin, mutta tuollaisen perseilyn seurauksesta solidaarisuuden nimeen en kyllä tuonne matkusta..
Solidaarisuutta terroristeille?
Solidaarisuutta niille 99,999%:lle normaaleille ihmisille joita kielto koskee, vaikka eivät minkäänlaista väkivaltaa koskaan tule toteuttamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olisi mahdollisuus, lähtisin kyllä New Yorkia katselemaan ja ihmisten kanssa juttelemaan. Tuolla videolla on paljon porukkaa: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701302200061875_ul.shtml