Suomalaispoliitikon piti lähteä lomalle New Yorkiin – ”Sanottiin, että ei kannata ostaa lippuja”
Kommentit (22)
Eikö suomalaisen poliitikon pitäisi tehdä politiikkaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maan passi tällä suomalaispoliitikolla on?
Suomen passi , jossa lukee kotimaa somalia.
Eikö tää ole vain puolueen jäsen, eikä poliitikko?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä suomen kansalainen?
On.
Vierailija kirjoitti:
Eikö suomalaiset poliitikot saa matkustaa ulkomaille lomalle?
Eikö tuo ollut jo muutenkin selvää ettei sinne nykyehdoilla pääse.
Ei siitä ole montaakaan kymmentä vuotta , kun Leningradissa käynyt poliitikko ei päässyt USAan ja päinvastoin. Kukaan ei kauhistellut, koska jokainen maa sai aikoinaan päättää, kenet hyväksyy vieraakseen.
Itse olen halunnut myös lomamatkan New Yorkiin, mutta tuollaisen perseilyn seurauksesta solidaarisuuden nimeen en kyllä tuonne matkusta..
Lukekaa nyt toki se linkissä oleva juttu niin ei tarvi ekaa kymmentä viestiä kysellä passista, kansalaisuudesta ja matkan tarkoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole montaakaan kymmentä vuotta , kun Leningradissa käynyt poliitikko ei päässyt USAan ja päinvastoin. Kukaan ei kauhistellut, koska jokainen maa sai aikoinaan päättää, kenet hyväksyy vieraakseen.
Eli USA on nyt siis sodassa kyseisten bannimaiden kanssa? Venäjällä ja usa: lla oli pitkään kylmä sota päällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä suomen kansalainen?
Ahmedin tilanteesta tulkinnanvaraisen tekee, että hän ei ole kaksoiskansalainen.
– Minulla on ainoastaan Suomen kansalaisuus, mutta passissani lukee synnyinmaan kohdalla Somalia.
Ahmedin on tarkoitus lähteä reissuun suomalaisporukassa.
– Olen porukan ainoa, joka on syntynyt muualla.
Ja taas klikkiotsikko. Ei tuo mikään suomalainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistosomali. :D Onko tämä se 20kilon huumemällin rahtaaja?
Se oli demari.
niin demarit kuuluvat vasemmistoon ainakin omasta mielestään
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta silloin ei kauhisteltu myöskään sitä jos ajoi ilman turvavöitä, piti Kekkosta messiaana tai poltti tupakkaa konttorissa.
Ajat muuttuvat kultaseni ja vapaan maailman johtajaa arvostellaan vapaan maailman johtajana, ei menneen DDR:n periaatteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään. Mieti tilannetta, että me olemme äänestäneet demokraattisissa vaaleissa kansanedustajaksi henkilön, joka valitaan vaikka ulkoasianvaliokuntaan. Hänellä saattaa olla vaikka pitkä kansainvälinen ura eri järjestöissä tai yritysmaailmassa. Sitten kun hänen pitäisi lähteä edustamaan Suomea Yhdysvaltoihin kansainväliseen kokoukseen, niin Suomen edustaja jääkin lentokentälle siksi, että hänellä sattuu olemaan myös toisen maan passi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas klikkiotsikko. Ei tuo mikään suomalainen ole.
Sitten muuttuu suomalaiseksi, kun saa suomen kansalaisuuden?
Ei välttämättä. On maita, joiden kansalaisuus säilyy vaikka on saanut toisen maan kansalaisuuden (eli passin).
Huomasitteko muuten, että jännästi DT:llä on hotelleja ja golfkenttiä monessa arabi-maassa. Mutta sattumalta ei juuri noissa maissa, joita kielto koskee. Esim. Libanon ja Saudi-arabia puuttuivat listoilta.
Vierailija kirjoitti:
Isis jo innoissaan tästä Trumpin vedosta!
Niin kuin eivät aiemmin olisi olleet.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että jännästi DT:llä on hotelleja ja golfkenttiä monessa arabi-maassa. Mutta sattumalta ei juuri noissa maissa, joita kielto koskee. Esim. Libanon ja Saudi-arabia puuttuivat listoilta.
Edelleenkään Trump ei ole näitä maita itse päättänyt vaan ne on valittu jo Obaman aikana.
No eihän se kannata jos synnyinmaa bannattu.