Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sodanvastaisuus on naiivia huuhaata

Vierailija
29.01.2017 |

Vain täysi typerys on sotia vastaan.

Elävät kuplassa. Maailmassa soditaan koko ajan!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ne sotapelit tekee pojille. 😖 Ei tajuta, että siellä on ihan oikeita ihmisiä, joilla on myös tunteet.

Vierailija
22/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotiminen on typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen mun kaveri. Se on just tollanen hullu ja nauro ku kerroin että mun sukulaisia on kuollu keskitysleirillä :'(

Vierailija
24/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi jos kotisi pommitettaisiin maan tasalle ja siskosi raiskattaisiin silmiesi edessä?

Olennaisempi kysymys kuuluu, että mitä arvoa on "miehellä" joka antaa vihollisen raiskata siskonsa? Ei mitään, hän on selkärangaton saasta, jollaiset pitäisi hävittää maapallolta.

Hei idiootti! Siellä rintamalla en siskoani ainakaan pelasta. Mutta jos mä ja mun sisko otetaan yhdessä hatkat Suomesta, niin mun siskoa ei raiskaa kukaan, enkä minä kuole turhassa sodassa. Kässäätkö?

Tää nyt on typerä ketju, mutta on sinunkin viesti typerä. Viime kerralla nimenomaan siellä rintamalla olisit suojellut kotona olevaa siskoasi. Lue vaikka liittoutuneiden (suurimmalta osin Venäläisten tekemiä tietenkin) raiskauksista Saksassa https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_during_the_occupation_of_Germany jos et tiennyt näistä aikaisemmin.

Vierailija
25/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi jos kotisi pommitettaisiin maan tasalle ja siskosi raiskattaisiin silmiesi edessä?

Olennaisempi kysymys kuuluu, että mitä arvoa on "miehellä" joka antaa vihollisen raiskata siskonsa? Ei mitään, hän on selkärangaton saasta, jollaiset pitäisi hävittää maapallolta.

Hei idiootti! Siellä rintamalla en siskoani ainakaan pelasta. Mutta jos mä ja mun sisko otetaan yhdessä hatkat Suomesta, niin mun siskoa ei raiskaa kukaan, enkä minä kuole turhassa sodassa. Kässäätkö?

Kriisitilanteessa sinulla ja siskollasikin on työvelvoite jota rikkomalla tienaisit n. 4v vankeuden. Jopa rajoja voidaan sulkea. Aika hyvissä ajoin pitäisi ne hatkat ottaa. Ja sotilaskarkurit ja maanpetturit ne kunniaa kerää!

Vierailija
26/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodanmyönteisyys se vasta naiivia huuhaata onkin. Mikä suuri ja juhlallinen tunnelma Euroopassa vallitsikaan kesällä 1914, kun vapaaehtoisesti sotaan värväytyneiden miesten ja nuorukaisten joukot marssivat upean komeissa ja värikkäissä (varsinkin ranskalaisten joukkojen  univormut ) ja neidot huiskuttivat heille valkoisissa kesäleningeissään ja puvuissaan.

Lapsetkin vanhempien sylissä  heiluttivat pieniä heille tehtyjä lippujaan.

(Ensimmäiset filmauskamerat olivat toiminnassa iloiset ilmeet tallentuvat niiden keloihin filmille.) Tyttöystävät ja vaimot huiskuttivat nenäliinojaan.

(Muutama ilon ylpeä  kyynelkin  niihin varmasti pyyhittiiin...)

Ilmassa oli todella suurta kansallisen  juhlan tuntua .

Värväystoimistoissa ei paljon pojan todellista  ikää tarkasteltu, olihan sitäpaitsi  kyseessä suuri kulttuurillinen mieheksitulon riitti.  Moni poika siellä ylpeänä univormussaan iski silmää 'sweethearteilleen', ikää saattoi olla juuri ja juuri 17...    

... lopunhan me jo (valitettavasti)  tiedämmekin ja sen miten siinä sitten lopulta kävikään.Ja miten se sota ei sitten ollutkaan niin hienoa kuin kuviteltiin ,eikä niin lyhyt kuin sitä ennen yleisesti arveltiin .

(...paitsi ap. joka pelasi vain tietokonepelejä ja nukkui historian tunnilla. )

Vierailija
27/27 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltänyt pelaamasta sotapelejä juuri tämän takia. On kasvanut empaattisia, herkkiä, kilttejä ja fiksuja poikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän