Miksi jotkut miehet luulevat heti että heistä on kiinnostuttu jos on vaan ystävällinen?
Asiakaspalveluasenteeni on jäänyt töistä päälle myös vapaa-ajalla. Olen kuulemma kiinnostunut miehestä kun olen vain normiystävällinen. Kiusallista, pitää varmaan alkaa kulkemaan naama norsuntortulla.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset on niin harvoin ystävällisiä, että sen kerran jos joku on, niin sen täytyy merkitä jotain erityistä.
Hehhe. Voi teitä poloisia.
*hali* (äläkä nyt sitten kuvittele liikoja!)
Vierailija kirjoitti:
Tuota ilmiötä minäkin olen usein ihmetellyt. Aika noloa miehille. Varmaan joku geeni-juttu....ihmiskunnan jatkumisen turvaamiseksi miehet ehkä on sitten tehty sellaisiksi että heidän on aina ja joka paikassa luultava liikoja itsestänsä...
Noloa? Ehkä. Mutta niin tämä pariutuminen toimii. Miehen on oltava aloitteellinen, jos haluaa saada siirrettyä geeninsä seuraavalle sukupolvelle. Silti samaan hengenvetoon valitetaan ettei miehet huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset on niin harvoin ystävällisiä, että sen kerran jos joku on, niin sen täytyy merkitä jotain erityistä.
Tässä on hyvä esimerkki miten miehiä kohdellaan, pakostikin rupeaa miettimään jos joku nainen on ystävällinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ilmiötä minäkin olen usein ihmetellyt. Aika noloa miehille. Varmaan joku geeni-juttu....ihmiskunnan jatkumisen turvaamiseksi miehet ehkä on sitten tehty sellaisiksi että heidän on aina ja joka paikassa luultava liikoja itsestänsä...
Noloa? Ehkä. Mutta niin tämä pariutuminen toimii. Miehen on oltava aloitteellinen, jos haluaa saada siirrettyä geeninsä seuraavalle sukupolvelle. Silti samaan hengenvetoon valitetaan ettei miehet huomaa.
Eh? Kuvittelet siis että kaikki naiset haluavat lapsia, haluavat tulla raskaaksi, olla osa koneistoa ihmiskunnan jatkamiselle, sinun avullasi? :))
Ketkä valittavat etteivät miehet huomaa? Näytäpä virallista tilastoa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Se on nimen omaan näin, koska miehen täytyy kestää satoja torjuntoja. Ja kuten olen aikaisemmin sanonut, niin samasta syystä nettideitti-ilmoituksiin eivät miehet runoile, koska pitää spämmätä sataa naista, joista sitten muutama ehkä vastaa.
Koska miehet keskimäärin saavat niin mahdottoman vähän huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, rakentavat he päässään helpommin romanttisia fantasioita tapaamistaan naisista. Heille pieninkin ystävällisyyden ele naisten puolelta on niin harvinainen -ja ainutlaatuinen asia, että he alkavat kehittelemään päässään siitä kyseisestä tapahtumasta jotakin suurempaa, kuin mitä se todellisuudessa onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki miten miehiä kohdellaan, pakostikin rupeaa miettimään jos joku nainen on ystävällinen..
No niih. Tosikot ovat jotenkin niinkuin aivan oma ihmisryhmänsä. :)
Kun olin nuorempi, joku ikäiseni mies ryhtyi juttelemaan minulle bussin takapenkillä. Olen aika ujo, enkä osaa sanoa, että haluaisin vain olla rauhassa, joten vastailin kohteliaasti ja juttelimme sitten koko parinkymmenen minuutin matkan. Kun bussi saapui perille ja olimme molemmat nousemassa pois, mies yhtäkkiä kysyi "no koska me sit nähtäis seuraavan kerran?". Olin ihan että öh?! en tiedä edes nimeäsi! mutta menin niin lukkoon etten kyennyt sanomaan mitään, hyppäsin vain äkkiä ulos bussista ja kipitin väkijoukon sekaan. Ja en siis todellakaan ollut millään tavalla kiinnostunut, tuskin kiinnitin huomiota koko mieheen, vaan vastailin samalla tavalla kuin olisin vastaillut puheliaalle mummolle. Sen jälkeen arvelutti pitkään puhua miehille mitään.
Epätoivoisimmat onnistuu luulemaan epäystävällisyyttäkin kiinnostuksenosoitukseksi. "Se välttelee mua = se ihan selvästi yrittää iskeä mut!"
Tiedän ton ilmiön ihan näin miehenäkin. Varsinkin jos olet energinen ja vilkas, niin annat jokaiselle ihmiselle automaattisesti enemmän huomiota ja hymyä. Meidän kohdalla vanhempien naisten on välillä vaikea ymmärtää, missä menee normaalin palvelun ja kiinnostumisen raja. Sieltä voi itse asiassa tulla aika röyhkeitä ja itsevarmoja ehdotuksia.
Toisaalta oon joskus ollut paskassa parisuhteessa, jolloin kaikki positiivinen ja hyvä oli niin kuin auringon pilkahdus harmauteen. Kyllä semmoisia mini-ihastuksia tuli sitten paljonkin. Tosin mun kohdalla outous jäi siihen, että korkeintaan otin selvää nimestä.
Öh, minä olen ollut koko aikuisikäni yksin ja jos joku nainen tulee ystävällisesti (tai v********n) jutteleen iskumielessä niin todennäköisesti minä en edes tunnista tuota iskuyritykseksi. Eli tuo AP:n juttu ei taida edes pitää paikkaansa, ainakaan tavallisten miesten keskuudessa. Ehkä jos sattuu jutteleen jollekin pleijerille.
Jotkut ovat niin huonoja lukemaan ihmisiä ja tilanteita ja tosiaan ihan kaikki miehet eivät varmasti saa oikein minkäänlaista noteerausta naisilta, niin jos tulee jotain niin heti tuntuu että se haluaa nyt varmasti seksiä minulta.
Kun olin nuori, tuota tapahtui kaiken aikaa. Hymyilin yhtä ystävällisesti vieraille mummoille kuin muille vieraille ihmisille, mutta valitettavasti sievän tytön hymy on useille miehille suora kutsu. Ujot, pleijerit, duunarit ja proffat, ilmeisesti se on heille joku vihreä valo painaa päälle liian innokkaasti. Aika pian oppii pitämään tylyä ilmettä ja olla vastaamatta, muuten tyyppi voi liimautua seuraamaan tai jopa yrittää tarttua kiinni.
Naisten mukaan mitkään naisten eleet eivät tarkoita kiinnostusta mieheen.Tämän jälkeen ihmetellään miksei mies huomaa sanattomia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisimmat onnistuu luulemaan epäystävällisyyttäkin kiinnostuksenosoitukseksi. "Se välttelee mua = se ihan selvästi yrittää iskeä mut!"
Tämä on totta. Stalkkerin mielessä hänellä ja kohteella on yhteys, vaikkei tunneta, kun se toinen esimerkiksi vilkaisee inhoten tai lähtee kipittämään nopeammin huomatessaan, että joku tyyppi siellä haahuaa perässä. Mielikuvitus sitten paikkaa kaiken muun, mitä "suhteesta" puuttuu.
Se on ilmeisesti niin harvinaista. Ethän vaan ole liian ystävällinen? Se voidaan tulkita väärin.
Mies 39 vuotta kirjoitti:
Öh, minä olen ollut koko aikuisikäni yksin ja jos joku nainen tulee ystävällisesti (tai v********n) jutteleen iskumielessä niin todennäköisesti minä en edes tunnista tuota iskuyritykseksi. Eli tuo AP:n juttu ei taida edes pitää paikkaansa, ainakaan tavallisten miesten keskuudessa. Ehkä jos sattuu jutteleen jollekin pleijerille.
Sama täällä. Baarissa nainen tulee juttelemaan. Seuraavana aamuna: yrittiköhän se iskeä mua? Minä tietenkään en tehnyt mitään, koska en halunnut antaa epätoivoista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan mitkään naisten eleet eivät tarkoita kiinnostusta mieheen.Tämän jälkeen ihmetellään miksei mies huomaa sanattomia viestejä.
Miehen pitäisi arvata.
Jaa... minulla miehenä on kyllä sama käsitys naisista... aina luulevat että minä olen iskemässä jos juttelen heille. En ole! Olen onnellisesti naimisissa.
Kyllä minä olisin tykännyt jos mies luulee että joku iskee ja heti kertoo olevansa naimisissa. Ihme vaimo..