Mies, joka ottaa vastuun ja hoitaa vauvaa pyytämättä. onko miehesi tällainen?
Hellii vauvaa, leikkii, paijaa ja ruokkii, tukee äitiä ja on hyvä isä.
Kommentit (17)
Kyllä. Vauva tosin on jo 13. Mutta mies oli vastuunottaja silloin ja on myös nyt.
Kilttimiehet ovat tullaisia. Harvoin vain kelpaavat suhteeseen ja isäksi.
Hei, nyt loppuu kilttimiehistä puhuminen. He toimivat juuri noin, mutta eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia, koska he ovat l i i a n k i l t t e j ä. Kaipaan jännittää ja petollista jännämiestä, joka kairaa kovaa ja syvältä, ja jonka sanaan ei voi välttämättä luottaa, kun hän on niin itsekäs ja itsenäinen.
Jos mies on Mies, niin tottakai hän huolehtii lapsestaan ilman erillistä pyyntöä. Vahinko, että monille äideille ei kelpaa isän hoiva, vaan ovat koko ajan viressä neuvomassa tai kirjoittelevat loputtomia listoja miten lasta pitää hoitaa.
Alan epäillä että mieheni mahdollisine puutteineen onkin maailman ykkösmies, koska vastuun ja kiltteyden lisäksi hän osaa tehdä seksistä jännittävää. Ei se silloin ole kilttimies!
T.2
Kyllä on tuollainen mies. Noiden isompien lasten tarpeisiin ei enään vastaa yhtä hyvin.
Ei ole kyllä mikään kiltti mies, mutta vauvaa hoitaa hyvin!
Jeps, mies on ykkösvanhempi meillä. Vaipat vaihtaa, pyllyt pesee, leikittää ja ihan omasta halustaan.
Kyllä, olen täysipäinen ihminen.
Miksi ihmeessä olisin hankkinut lapsia sellaisen miehen kanssa, joka ei hoida omia lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on kyllä kiltti mutta ei todellakaan mikä joka asiasta uliseva kilttimies. Ja hoitaa oman osuutensa niin siivouksesta, ruuanlaitosta yms. kuin lasten hoidostakin.
Aikoinaan huolehdin vauvasta, nykyään nuoresta. Äidin tukeminen ei koskaan onnistunut, niin että hyvyydessä on puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on kyllä kiltti mutta ei todellakaan mikä joka asiasta uliseva kilttimies. Ja hoitaa oman osuutensa niin siivouksesta, ruuanlaitosta yms. kuin lasten hoidostakin.
Naisethan saavatkin ulista joka asiasta, niinkuin palstalta hyvin huomaat.
Kyllä, mieheni on tuollainen. Hän hoitaa iltaisin kolmea lastamme kun olen koulussa, ja tekee lähes kaikkea mitä minäkin (olen ominut pyykinpesukone itselleni koska haluan nipottaa pesuaineista ja sävyistä ja kuivauslämpötiloista). Hän on hyvä isä ja kiltti ihminen kuten minäkin, mutta ei tylsä eikä ulise. Kuten en minäkään.
Kilttimies ei ole aidosti kiltti.
Aidosti kiltit ovat kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla, "miksen saa pillua vaikka osaan itse pyyhkiä peppuni" -miehet taas eivät.
Kyllä on. Käy töissä ja harrastaakin, mutta muun vapaa-ajan viettää lasten/perheen kanssa. Tosin väitän tehneeni siitä itsekkin suht mielekästä. En valita enkä nalkuta pienistä. Kuvitelkoon että sukat sohvan välistä kulkeutuvat itsestään pyykkikoriin ja likaiset astiat koneeseen. On tärkeämpiäkin asioita, muutaman ap jo luettelikin. :)
Joo, mieheni on tuollainen.