Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12594)
- Mikä on suosituin lastenohjelma kepulaisten lapsiperheiden keskuudessa?
- Pikku Kekkonen
- Tiesitkö, että monet laitteet toimivat savulla?
- En, miten niin?
- Jos savu pääsee karkaamaan laitteesta, laite lakkaa toimimasta.
Kelloseppien liitto päätti perustaa mieskuoron. Nimeksi tuli Aikamiehet.
Uusi agenttielokuvasarja tulossa! Ensimmäinen elokuva on
1007: No Time To Diet
Taiteilija ajoi kaupungilla polkupyörällä huteran näköisesti pidellen toisessa kädessä taideteostaan. Poliisi pysäytti ja hetken katseltuaan päätti antaa tälle ylinopeussakon.
Ai minkä takia?
Taiteilijalla oli satanen taulussa...
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että jääkaapissa on kylmä?
-Makkaroilla on sukat.
Miksi nakilla ei ole sukkia?
Sukat olis makkaralla
Tuolta löytyy sarjassa moniakin. On perussuomalaisista vitsejä, ja sitten alhaalta linkin päässä myös Jyväskylä-vitsejä, Tampere-vitsejä ja savolaisvitsejä. https://raimotuomainen.fi/perussuomalaisvitsit.htm
Vankilassa juhlittiin vankilan perustamisen merkkipäivää. Mitä vankilanjohtaja kysyi vangeilta?
Haluaako joku lisää kakkua?
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy sarjassa moniakin. On perussuomalaisista vitsejä, ja sitten alhaalta linkin päässä myös Jyväskylä-vitsejä, Tampere-vitsejä ja savolaisvitsejä. https://raimotuomainen.fi/perussuomalaisvitsit.htm
Otsikon vastimus täyttyy. Huonoka ovat.
Poliisi: Tiedättekö, että ajoitte ylinopeutta?
Nainen: Ai jaa, saattoi lipsahtaa.
Poliisi: Voisinko nähdä ajokorttinne?
Nainen: Haluaisin kyllä näyttää sen, mutta minulla ei ole sitä mukana.
Poliisi: Ei ajokorttia?
Nainen: Se vietiin pois neljä kertaa, rattijuopumuksen takia.
Poliisi: No, entä rekisteriote?
Nainen: Sitäkään ei ole.
Poliisi: Miksi ei?
Nainen: Koska auto ei ole minun.
Poliisi: Ei vai?
Nainen: Varastin sen.
Poliisi: Mitä ihmettä?!
Nainen: Ja jos se ei vielä riitä, niin paloittelin omistajan ja laitoin osat takakonttiin.
Poliisi: Anteeksi kuinka?!
Nainen: Voin näyttää, jos haluatte.
Poliisi perääntyy nopeasti ja kutsuu paikalle vahvistuksia.
Hetken kuluttua paikalle saapuu useampi poliisiauto ja ylikonstaapeli lähestyy varovasti.
Ylikonstaapeli: Voisitteko astua ulos autosta?
Nainen: Onko jokin hätänä?
Ylikonstaapeli: Kollegani kertoi, että olette varastanut auton ja surmannut sen omistajan.
Nainen: Mitä ihmettä?
Ylikonstaapeli: Voisitteko avata takaluukun?
Nainen avaa takaluukun se on täysin tyhjä.
Ylikonstaapeli: Onko tämä teidän autonne?
Nainen: Totta kai. Tässä on rekisteriote.
Ylikonstaapeli: Kollegani sanoi myös, ettei teillä ole ajokorttia.
Nainen: ojentaa ajokortin Tässä, ihan voimassa oleva.
Ylikonstaapeli: Tämä on kyllä erikoista. Kollegani väitti, ettei teillä ole ajokorttia, ei rekisteriotetta, että auto on varastettu ja omistaja murhattu.
Nainen: Ja kohta hän varmaan väittää, että ajoin ylinopeuttakin?
Mies menee psykiatrille ja sanoo: Tohtori, vaimoni on uskoton minulle.
Joka ilta hän menee baariin ja iskee miehiä. Itse asiassa hän makaa kenen tahansa kanssa, joka pyytää häntä! Olen tulossa hulluksi.
Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä?
Rauhoitu, lääkäri sanoo, Vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Kerro nyt, missä tämä baari tarkalleen ottaen on?
Yhdysvaltain hallitus rahoitti tutkimuksen selvittääkseen, miksi miehen peniksen pää on paksumpi kuin varsi. Vuoden ja 180 000 dollarin jälkeen he tulivat johtopäätökseen, että syy tähän on se, että suurempi pää lisää miehen nautintoa seksin aikana.
Kun USA oli julkaissut tutkimuksensa, ranskalaiset päättivät tehdä oman versionsa. 250 000 dollaria ja kolmen vuoden tutkimustyön jälkeen he päätyivät siihen, että paksumman pään tarkoitus onkin lisätä naisen nautintoa seksin aikana.
Irlantilaiset eivät olleet tyytyväisiä näihin tuloksiin, joten he tekivät oman tutkimuksensa. Kahden viikon, 74,14 dollarin ja usean oluttuopin jälkeen he päättelivät, että peniksen paksumpi pää on olemassa estääkseen miehen kättä liukumasta pois ja lyömästä itseään otsaan.
Mies meni suoraan töistä pubiin
Pubissa ollessaan, miehen vaimo soitti vihastuneena: Missä viivyt? Sinähän lupasit tulla kotiin viiden jälkeen!
Mies: Mutta minähän olen ottanut vasta neljä.
Mikä on asbestiakin haitallisempaa ihmiselle? - Asworsti
Tv-kanava aloittaa uuden visailun, joka liittyy eläimiin. Nimeksi tulee Leopardy! Suomi.
NOKISUU MIKKO RAATAA KANUUNA KAATAA ROKKIMUUSIKON
Missä todellisuudessa tissiliivit joutuvat elämään?
- rinnakkaistodellisuudessa...
englantia
stewart = muhennostaide