Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12677)
Tämä ei ehkä avaudu, jos on nuori, mutta:
80-luvulla nee*keri meni bordellin yläkertaan, koputti huo*ran oveen, astui sisään ja kysyi: Onko vapaa aika?
H vastasi: Olen vapaa, mutta tarvitset kondomin. Alakerrassa on automaatti sitä varten.
N poistui ja tuli viivyttyään takaisin. H kuitenkin hämmästyi kuin neek*eri olikin kiertänyt filmirullan kullinsa ympärille.
Mitä helvettiä?! huo*ra huusi hämmentyneenä ja jatkoi: Ei tuo ole kondomi, vaan filmirulla!
Nee*keri vastasi: Minä ei ymmärrä. Siellä alhaalla olla kaksi automaatti. Toisessa lukee Sultan for gentlemen ja toisessa Kodak for color.
Laihialaiset ovat tosi nuukia-emmental-juustosta syövät vain reiät!
Kerran imatralaiset väittelivät lappeenrantalaisten kanssa siitä, että onko Nuijamaa Itä-Suomea vai ei. Lappeenrantalaiset olivat vahvasti sitä mieltä, että totta kai on, koska sehän on itärajalla. Imatralaiset puolestaan olivat vielä vahvemmin sitä mieltä, että ei se voi millään olla Itä-Suomea, koska Nuijamaa sijaitsee lännemässä kuin Imatra.
Some people should have read-only access to the internet.
It's not fair to deny me
Of the cross-eyed bear that you gave to me
- Alanis Morissette
Vaihtamalla vain KAHDEN kirjaimen paikkaa, Fort Lauderdalesta tule Fart Louderdale. Ja haluan kaikkien tietävän tämän.
Vierailija kirjoitti:
It's not fair to deny me
Of the cross-eyed bear that you gave to me
- Alanis Morissette
Kuva:
https://www.pianojenny.com/wp-content/uploads/2016/05/Cross-eyed-bear.j…
englantia:
islam = läimäytän, paiskaan
Opi kiinaa.
Hing hang hong = Olen ho mo ja minä rakastan sinua.
Turkkilainen gigolo kokosi palapeliä Paketin kyljessä oli mallikuva tiikeri. Päivä meni ilta tuli eikä oikein osat sopinut niin että kuvaa olisi tullut. No kaverin tyttöystävä tuli käymään. Ja sanoi ai kun kiva et olet laittanut kellogs murot valmiiksi , mutta olisit laittanut lautaselle.
Kirjastossa on autismikirjojen hylly.
Poikkis sanoi tyttikselle huokaisten
-ai että alkoi tehdä mieli herkkumelooneja, kuumottaa ajatuskin
Tyttö punastui ja kysyi no oisko nää mun mitään
Poikkis katseli tovin ja sanoi
-kipases lähikaupasta yhdet laagerit ja kahdet elektrolyytit
Mikä on maailman laajin takaisinkutsukampanja, tai takaisinostokampanja?
- Lada, ne päätyi lähes kaikki takaisin venäjälle...
Mikä näistä on savolainen sanonta?
a) Jane tuas kusettaa
b) Jean tuas kusettaa
c) Jo tuas kusettaa
Kuka oli Itävallan naistenvaatteisiin viehtynyt keisari 1900-luvun alkupuolelle asti.
- Trans Joosef
Vauvan hakukenttä on pelkkä vitsi, haitpa mitä tahansa, haku ei tuota yhtään tulosta!
Egotripin Matkustaja on hyvä biisi.
Vierailija kirjoitti:
englantia:
islam = läimäytän, paiskaan
iSlam = applen uusi apuväline vähän rouheampaan kanssakäymiseen parisuhdevuoteessa
Opitaan englantia:
Hairdresser = tukkamekkoilija
Yhdellä Hill Street Bluesin näyttelijällä alkoi olla dementian oireita jo 80-luvulla kun nimensä paikalle oli kirjoittanut ken olin...