Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12685)
Mies meni maksullisen naisen kanssa motelliin. Sisäänkirjauksen yhteydessä kysyttiin ammattia ja mies ilmoitti olevansa oikea johtaja. Nainen kirjoitti paperiin olevansa oikea muora. Johtaja kysyi hämmentyneenä syytä, jolloin nainen vastasi että eihän tämäkään ole mikään oikea hotelli.
Terkkuja airbiihin.
Kumpi ja kampi tappeli. Ketä voitti.
Kymmenestä käskystä tehtiin uusien ohjeistusten mukaan kymmenen suositusta.
Nukkumatti ehdotti nukkumaijalle erotiikkaa. Nukkumaija tuhahti in your dreams.
Pariskunta vietti omaa aikaa vietyään jälkikasvun mummolaan. Seuraavana päivänä alkoi riita, kuka hakee lapset ja milloin. Kumpikin päätyi tulokseen että kumpikin on lapsellinen. Lapset jäi mummolaan koska isi ja äiti olivat lapsellisia.
Mulla oli kyllä tosi hyvä vitsi mutta unohdin sen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ja kampi tappeli. Ketä voitti.
KUKA voitti?
Kuka on paras snookerpelaaja?
Roni O. Salivainaa
enkkua
Atkins = ATK-insinööri
Miten patologi rentoutuu?
Hän avaa romaanin.
Apple lisensoi uuden tuotenimen - iHo - joka, Applen tiedotteen mukaan, ei missään tapauksessa liity yksinäisten liikemiesten seuranhakuun.
Muita uutisia
Apple laajentaa toimintaansa hevosurheiluun. Hevoselle annettava nimi tullaan valitsemaan yhtiön sisäisessä äänestyksessä eniten pisteitä saaneista ehdotuksista, iKoni ja iSalami. Jälkimmäisen nimen mahdollinen yhteys suomalaiseen kaupunkiin - tai hevosen mahdolliseen kohtaloon - jäi avoimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten demari kommentoi kun hänen jälkikasvunsa tuomitaan törkeästä ryöstöstä ja pahoinpitelystä?
Sipilän vika
Millä Sipilä maksaa omat sijoituksensa?
-Verorahoilla
Vierailija kirjoitti:
Miten demari kommentoi kun hänen jälkikasvunsa jätetään luokalleen?
Kokoomuksen vika
Mitä Kokoomus tekee finanssikriisin iskiessä?
-Myy omaisuutesi
Vierailija kirjoitti:
Miten demari kommentoi kun hänen jälkikasvunsa jää kiinni alaikäisenä rattijuopumuksesta ja autovarkaudesta?
Koska persuth
Miten persu korjaa valtion velkaantumisen?
-Ottamalla entistä enemmän velkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten demari kommentoi kun hänen jälkikasvunsa jätetään luokalleen?
Kokoomuksen vika
Mitä Kokoomus tekee finanssikriisin iskiessä?
-Myy omaisuutesi
Mitä demarit tekee finanssikriisin iskiessä? Ihan samaa kuin aina muulloinkin eli ottaa omaisuutesi, ottaa valtion omaisuuden ja lahjoittaa molemmat saksalaisille koska omistaminen on pahasta kommunistin ideologiassa. Ja sitten syyttää ettet maksa veroja riittävästi maksamaan kaiken demarien verovarojen tuhlailun ja uhkaa nostaa veroprosenttisi sataan. Ja lopulta säätää lain jolla välttyy itse verojenmaksusta ja saa noin kolmin-nelinkertaista normipalkkaa täysin tyhjästä suojatyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kokoomus on vihatuin puolue Suomessa no koska ottaa oppia venäjältä kun kurittaa köyhiä..
Demari kertoi vitsin: öhöh, kokoomus on ihan tyhmä...
ja sitten nauroi itsensä hengiltä
Mielensäpahoittajan muna jäi mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Demari kävi kaupassa.
EI maksanut.
Kokkari kävi kaupassa.
Maksoi sinun rahoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demari kävi kaupassa.
EI maksanut.
Kokkari kävi kaupassa.
Maksoi sinun rahoillasi.
Vasuri kävi kaupassa, koitti maksaa kokkari-olkiukolla mutta tuli heitetyksi pihalle ilman ostoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittolainen, demari & vihreä tapasi ilmiöpöydällä
- vasemmistoliittolainen sanoi: mä tarjoon te maksatte
- demari sanoi: te maksatte mun juomapiikin
- vihreä sanoi: mä sovin juuri tuohon ilmiöpöytään energiaremontin, saatte laskun siitä myöhemmin
Mikä on ilmiöpöytä?
Eduskunta.