Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12686)
Vaimoni kehotti minua etsimään feminiinisen puoleni, se löytyi kun kolhin autoani ja välttelin sitten vaimoa ettei asiasta tule kyse.
Olipa kerran sande joka maistoi koksua ja vaihtoi puolta
Poliisi pysäytti ja sanoi, että paperit.
Minä sanoin, että sakset.
Voitin ja ajoin tieheni.
Haen lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.
Lomalla haluan olla vapaa ja riippumaton. Tarvitsen vain pari vapaa ja riippumaton.
Hyttynen kun tapettiin, tuli tahra tapettiin.
Kadulla oli nuhainen turisti, joka nenäänsä liinaan turisti.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Opi latinaa:
Nomen est omen = Kukaan mies ei ole omena
Vierailija kirjoitti:
Haen lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.
Lomalla haluan olla vapaa ja riippumaton. Tarvitsen vain pari vapaa ja riippumaton.
Hyttynen kun tapettiin, tuli tahra tapettiin.
Kadulla oli nuhainen turisti, joka nenäänsä liinaan turisti.
Kesäisin järvillä kuuluu melankolinaa.
Poliisi: miksi ajoitte meitä karkuun reilulla ylinopeudella. Ettekö nähnyt, että vilkutimme teille punaista pysäytysvaloa?
Mies: kyllä minä sen näin.
Poliisi: nyt hyvä selitys tai teemme rikosilmoituksen.
Mies: vaimo lähti kymmenen vuotta sitten poliisin matkaan.
Poliisi: mitä se tähän kuuluu?
Mies: pelkäsin, että nyt se yritetään palauttaa.
Kuka on se riippumaton tarkkailija?
Materiaalifyysikko kuuli onlyfansista ja rikastui tuottamalla palveluun fe-tissi materiaalia.
Hullujenhuoneelle tuotiin potilas, joka kuvitteli olevansa Hitler. Henkilökunta pohti, mihin uusi potilas sijoitetaan. Johtaja sanoi: - Niin. Meillähän on ollut jo viisi vuotta potilas, joka myös kuvittelee olevansa Hitler. Laitetaan tämä uusi potilas hänen kanssa samaan huoneeseen. Näin toimittiin. Kolme kuukautta myöhemmin uutta potilasta kuunneltiin. - Vieläkö kuvittelette olevanne Hitler, kysyi psykiatri häneltä. - Ei. En minä ole Hitler. Minä olen Eva Braun, potilas vastasi.
Renki meni pihiin taloon ja pyysi yösijaa. Emäntä pieras,ja sanoi et siinä sulle tyyny. Isäntä pieras, ja sano et siinä sulle peitto. Talon tytär päräytti pierun sanoen et siinä sulle patja.
Aamulla renki paskoi pöydälle ja jätti lapun jossa kiitti yösijasta ja kertoi jättäneensä petivaatteet laskostettuina pöydälle.
Kekkonen ei vetänyt tumppuu
Vaimon kertomaa
Krokotiilimies meni saluunaan krokotiili talutushihnassa, nappas pullon olutta tiskiltä ja otti kulauksen, hetken päästä kysyi, että jos joku maksaa illan juomiset ja syömiset niin laitan hepin viideksi minuutiksi krotiilin hampaiden väliin, äkkiä löytyi maksumiehiä, k.mies kutitti krokotiilin leuan alta joka aukaisi kitansa ja löi välittömästi kiini, kun heppi oli hampaiden välissä, kun viisi minuuttia oli kulunut niin k.mies löi tyhjällä pullolla krokotiiliä päähän, niin se aukaisi kitansa, k.mies otti hepin pois ja pyysi uuden pullon olutta kysyen, jos joku tekee saman tempun niin maksan viikon juomiset, saluunassa tuli hiiren hiljainen hetki, vihdoin plondi kääntyi paarijakkaralla pakaransa varassa ja sanoi hiljaisella äänellä, herra k.mies minä voin tehdä saman tempun, jos et lyö lopussa pullolla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Lainaa satanen! -Totta kai, heti kun tulen Porista. -Aiotsä mennä Poriin? -En.
Lainaa satanen!
-- Joo, keneltä?
Miksi suomalaiset julkiset softaprojektit on jatkuvasti ongelmissa ja maksaa moninvertaisesti suunniteltuun verrattuna? Koska toteuttavilta firmoilta oletetaan woke-dei-palkkausta ja palkatut kehittäjät haluaa jokainen luoda omaa erityistä non-binary ohjelmakoodiaan.
Hullujenhuoneella mies veti hammasharjaa narulla perässään, ja hoitaja päätti jututtaa häntä. - Onpas teillä kiva koira, hoitaja sanoi. - Mikä koira, ettekö te näe että se on hammasharja. - Anteeksi, niinpä olikin, sanoi hoitaja ja lähti nolona pois. Sitten hullu nosti hammasharjan syliin, rapsutti sitä ja sanoi: - Hyvä Musti, saatiinpas me huijattua sitä!
Hullujenhuoneella potilaita hemmoteltiin tekemällä uima-allas pihalle. Jonkun ajan päästä hoitajat katselivat ikkunasta, kuinka potilaat olivat kerääntyneet altaan reunoille onkimaan. Hoitajat huomasivat myös, kuinka sivummalla yksi potilas nauroi muiden puuhille. Tuo potilas otettiin johtajan puheille. - Onneksi olkoon, olette parantunut. Näimme, kuinka muut olivat ongella uima-altaan luona, ja sinä nauroit heidän touhulle. Olette vapaa lähtemään pois täältä, sanoi johtaja. - No, kiitos vaan. Ennen lähtöäni hakisin kuitenkin katiskani sieltä altaasta, sanoi hullu johtajalle.
Nisumaa oli isäsi ilo aamusin