Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12690)
Fortum ja Jyväskylän kaupunki kaavailevat uutta dadakeskusta
Sain vuosi sitten Englannista postikortin, jossa luki vain "A", ja seuraavalla viikolla toisen, jossa luki vain "B". Lisää kortteja ei ole sittemmin tullut.
Mitä niiden lähettäjä halusi sanoa?
"Long time no see"
Mistä erottaa rikkaan ja köyhän sveitsiläisen toisistaan?
Köyhä sveitsiläinen pesee itse mersunsa.
Sirkusklowni pidätettiin epäiltynä sarjamrhaajana. Klownin ministä löytyi 35 ruumizta.
Vierailija kirjoitti:
Sain vuosi sitten Englannista postikortin, jossa luki vain "A", ja seuraavalla viikolla toisen, jossa luki vain "B". Lisää kortteja ei ole sittemmin tullut.
Mitä niiden lähettäjä halusi sanoa?
"Long time no see"
Faktaa tähän väliin.
Maailman lyhin kirjeenvaihto on tehty erään kirjailijan ja kustantajan välillä. Kirjailija halusi tiedustella miten hänen kirjansa on menestynyt, ja lähetti kirjeen jossa oli ?-merkki. Kirjaan myynti oli ylittänyt odotukset, ja kustantaja vastasi !-merkillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä erottaa rikkaan ja köyhän sveitsiläisen toisistaan?
Köyhä sveitsiläinen pesee itse mersunsa.
Mistä erottaa rikkaan ja köyhän Bugatin omistajan? Köyhä Bugatin omistaja tekee itse huollot.
Miten laitetaan norsu jääkaappiin? -Avataan jääkaappi ja laitetaan norsu sisään.
Miten laitetaan kirahvi jääkaappiin?- Avataan jääkaappi, otetaan norsu pois ja laitetaan kirahvi sisään.
Jos norsu ja kirahvi järjestäisivät juoksukilpailut , kumpi voittaisi? -Norsu, koska kirahvi on jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten laitetaan norsu jääkaappiin? -Avataan jääkaappi ja laitetaan norsu sisään.
Miten laitetaan kirahvi jääkaappiin?- Avataan jääkaappi, otetaan norsu pois ja laitetaan kirahvi sisään.
Jos norsu ja kirahvi järjestäisivät juoksukilpailut , kumpi voittaisi? -Norsu, koska kirahvi on jääkaapissa.
Unohdit noista kahdesta ensimmäisestä kohdasta että jääkaappi pitää myös laittaa kiinni.
Miten kymmenen hengen porukka kulkee samalla fillarilla laitakaupungilta keskustaan?
- Aika helvetin huonosti. 😅
Kolme romaniveljestä heräsi aamulla. Nuorin alkoi kollottamaan: - Mie näin yöllä hirveetä painajaista! Mie olin joutunut töihin! Siihen veljeksistä keskimmäinen totesi: - Eihän tuo nyt mitään! Mie näin semmosta unta, että mie olin joutunut ylitöihin! Siihen veljeksistä vanhin: - Eihän toikaan vielä mitään! Mie näinkii sellasen unen, että sossusta tuli vuoden polttopuut pilkkomattomina!
Prinssi Harry ei taida olla penaalin tervin kynä?
Ei sen tartte ollakaan, onhan siellä Charlesta ja Andrewia.
Tuleppas Kalle, Kustaan ikkunan alle, ulos teelle. Täällä on juhannussima teemukissa.
Zuckerberg päättää vaihtaa Instagramin nimen:
Persephone
Feministit kiittävät inklusiivista ja sukupuolta kunnioittavaa uutta brändia. Myös metatyötä tekevät kotiäidit iloitsevat päätöksestä, jossa korostuu naiseus, eurooppalaisuus ja moderni naisnäkemys. Myös Applen johto hykertelee tyytyväisenä, Nuorgamin siskosten pahoittaessa mielensä uudessa Persephones belfies-feedissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit noista kahdesta ensimmäisestä kohdasta että jääkaappi pitää myös laittaa kiinni.
Ja viimeisestä että juoksukilpailurata voi olla jääkaapissa.
- Mikä on nimitys vanhemmanpuoleiselle miehelle, jonka kännykässä on kymmeniä itseasennettuja ohjelmia?
- Appiukko
Opi englantia:
Witch burnt at the stake = Muija poltti pihvin