Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12694)
Miksi Asko sai ikävät puremajäljet sormeensa laittaessaan kädellään salaattia terraarioon?
- Syynä oli ihan vaan kilpparin vajaa toiminta
Mies kysyi toisilta, että maksatteko 500 euroa, jos saan laitumella olevan hevosen nauramaan? Miehet lupasivat maksaa summan porukalla. Mies meni hevosen luo ja kuiskutti jotakin sen korvaan. Hevoselta pääsi voimakas hirnu-nauru ja sai 5-satkua itselle. Saanko saman rahan teiltä, jos saan hevosen itkemään? Miehet lupasivat maksaa saman summan. Mies meni hevosen luo ja hevoselta pääsi itkun purkaus. Sai rahat lompsan täytteeksi. Miehet kysyivät, että kuinka sait hevosen nauramaan ja lopulta itkemään? Mies siihen, että mä sanoin hevoselle, että minulla se on isompi kuin sulla ja toisella käynnillä mä näytin hevoselle sitä 🤗😅🤣
Mkä on hallituksen mieluisin kahvimerkki?
- Kosta Riikka
Vaikka olenkin jo ikääntynyt mies ja se myös tuntuu, niin silti aina toisinaan näen aamulla kylpyhuoneen peilistä taas sen nuoren miehen, jolle elämä on vasta edessä ja tulevaisuudelta paljon odotettavissa. Mutta se vasta tekeekin minut surulliseksi ja jopa vihaiseksi.
Koska olen hetero ja tuolle jannulle pitää taas maksaa taksi kotiinsa.
Suomeen rakennettiin maailman kallein ydinvoimala ja ranskalainen ihmetteli mikä sen nimi on.
-Olkihuolto 3
Mikä on Timo Vornasen titteli nykyään?
- Guns 'n edustaja
Ananaa ja Bananaa meni nakkikioskille. xtra-nakkeja.
Vasu pois!
Suomennettuja vitsejä:
Hevonen meni baariin. Baarimikko kysyi miksi noin synkkä ilme.
Tarjoilija toi ruoka-annoksen väsyneeltä vaikuttavalle rekkakuskille. - Päivän pannu? - Mitä häh, ei kun olen ajanut koko yön rekkaa.
Varttihullu meni Alkoon ja osti kolmen vartin pullon kirkasta viinaa.
Poika ja tyttö menivät helteisenä pävänä uimaan läheiselle järvelle. Tyttö sanoi pojalle, että et sitten kurki, kun hän laittaa uima-asun ylle. Poika lupaa, ettei kurki ja menee hiukan kauemmas ja selkä tyttöön päin. Poika huomaa sammakon ja tuumaa, että olet pieni ja kurttuinen. Tyttö sanoo, että en luvannut kurkistella
Osa näistä ei ole ollenkaan tarpeeksi huonoja!
Mikä on se intialainen naisen vaate?
Sari
MÄ SANOIN ETTÄ MIKÄ ON SE INTIALAINEN NAISEN VAATE!
Mikä on maailman vanhin kaupunki? Loimaa. ???? Alkuksi Jumala Loimaan
Lentäjä ja oppilas olivat helikopterilennolla. Yhtäkkiä yksi roottoreista katkesi kilometrin korkeudessa. Oppilas hätääntyi mutta lentäjä sanoi että ei hätää, lopuilla roottoreilla pärjää kyllä. Lopulta kaikki roottorit rikkoontuivat ja kopteri alkoi pudota jyrkästi. Oppilas huusi että nyt kuollaan molemmat.
Sanaakaan sanomatta lentäjä otti seivältä pelastuskirveen ja pukkari sen kahvapuoli edellä perseeseensä. Oppilas huusi hädissään että miksi noin teit, tuo nyt ei auta meitä mitenkään. Lentäjä huusi takaisin että ei tämä mitään autakaan mutta onpahan tutkijalautakunnalla vähän ihmettelemistä.
Miksi mustia ei voi pestä pyykinpesukoneessa?
Musti on koira :D
Viera kirjoitti:
Kakka maistuu pahalle. Jos on maistanut, tietää.
Kolme rouvaa oli teepöydässä. 0tan hopeateen. -Minä myös. - Minä myös, mustana.
te
Miks venäläiset haluais käyttää kaksinkertaista vessaparia (jos niillä joskus on)?
Ne lähettäis kopion Moskovaan.
Kolme vampyyriä tuli vampyyrien kapakkaan.
"Saisinko tuopillisen kuumaa verta," tilasi ensimmäinen. Baarimikko anniskeli tilatun juoman oitis.
"Samon minulle, tuoppi kuumaa verta," pyysi sitten toinen tulijoista. Hänkin sai tilaamansa tuota pikaa.
"Ja minulle tuoppi kuumaa vettä," jatkoi kolmas vampyyri. "Anteeksi, kuulinko teidän pyytävän kuumaa vettä? Ettekö ota kuumaa verta, kuten kumppaninnekin?" kysyi baarimikko. "Kuulitte aivan oikein, " vastasi vampyyri ja veti taskustaan käytetyn tamponin, "sillä minä juon tänään vain teetä."