Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Miksi erityisesti naiset viihtyy niin hyvin hevostalleilla?
He hamuavat turvallista tilaa.
- Mikä voi tyydyttää karjalanpiirakan?
- Munavoi
Kiva kun ihmiset ovat heti Sunnuntaiaamuna
niin iloisia ja positiivisia täällä meidän suurkaupungin auringospaisteessa.🤣👍😎
Pääministeri lähti vahingossa ulos pelkissä kalsareissa. SEISKA lehden vika!
montako lepsoa vaaditaan vaihtamaan hehkulamppu. kaksi. toinen vaihtaa lampun ja toinen nuolee sen fillua.
Miksi kutsutaan laitetta, jolla Ronnie James Dion hologrammi heijastettiin lavalle tämän hologrammikonsertissa?
- Dioheitin
Entäs millä nimellä Allegro-junaa kutsutaan sen ollessa varikolla?
- Diminuendo
Miksi Sinikka ei mennyt mustikkaan?
- Ettei hukkuisi joukkoon
Käsitys, jonka mukaan koronakaranteeneja aiheuttaneilla olisi muka ihmisarvo :::DDD
Jossain Oulunkylässä, ( Pohjois Hesassa,) on hinnat katossa,
jos niska taipuu, niin saahan ne varmaan katsottua.
Hoitava Pebanthen-voide p e.r ä aukkoon. Säännöllisen käytön myötä et ehkä enää tarvitse liukuvoidetta.
Eräällä h:löllä oli vaikea kirjoittaa pidempiä sanoja, tahtoi tulla esim. 'tulimyly' tai 'hirilouku.'
Osaatteko kirjoittaa yhtään pitkää sanaa?
"Osaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan."
Suomen hallitukset on toinen toistaan parempia ja jos ei olekaan, se on edellisten vika.
Mitä James Bond sanoi nakkikioskilla?
-Haluaisin piirakan. Lihapiirakan.
HJK:sta kenkää saanut pelaaja laittoi ne myyntiin kirppikselle.
Vasemmisto/sossupomo tai kansanedustaja itse muutti/asuu oikeasti vaikka Turun Varissuolla, jossain Helsingin mamulähiössä. (Rules for thee, other rules for me).
Missä bändissä ei vilu kapaja?
-Tiktakissa-
Oli silleen, että sanovat elokuvien keston/pituuden lisääntyneen. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Mainokset on mennyt ihan hirvittävästi aikaa vieväksi. Onneksi on tallennus käytössä, niin voin pomppia mainosten yli.
Tällaisenkin tarinan jostain olen joskus kuullut, liekö tottakin. Puolalaisessa vankisellissä "virui" 70-luvun alussa kolme miestä. Ohi kulkenut uusi vanginvartija tiedusteli vangeilta, keitä he olivat. Ensimmäinen vanki kertoi olleensa kommunistijohtaja Gomulkaa telakkakapinassa vastustanut työläinen. Toinen vangeista kertoi olevansa Gomulkan hallintoa kannattava puoluevirkamies, joka puolestaan oli joutunut kapinoitsijoiden vangitsemaksi. Kolmas vanki kyyhötti hiljaa nurkassa, ja vasta kun vartija tiukkasanaisesti vaati tietää hänen taustansa, vastaus oli :"Olen itse Gomulka!"
Mies kahvilassa. Yksi karjalanpiirakka Tyttö tiskin takana mites munavoi? Mies, kiitos hyvin😳