Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12703)
Äiti katsoi lapsensa kanssa Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmaa.
Äiti: "Tuolla naisella on kolme lasta."
Lapsi: "Söikö se ne?"
Vierailija kirjoitti:
-Miksi Meksikossa on vähän olympiatason urheilijoita?
-???
-Tietysti siksi että kaikki jotka vähänkin osaa juosta, hypätä ja uida ovat Usassa.
Vankilassa päätettiin että vangeille sallitaan urheilu vankilan pihalla ja ostetaan tähän tarkoitukseen tarvittavia yleisurheiluvälineitä. Ensimmäisen päivän jälkeen päätettiin että seiväshyppyä ei enää sallita.
Valistushetki - Liiallisella tumputuksella on todettu olevan kolmenlaisia haittavaikutuksia:
1. muisti huononee
2.... äh palaan asiaan kunhan muistan mitä ne kaksi muuta oli
Miksi teini vei säkin roskiin?
Koska äiti sanoi "Säkin voisit siivota"
Palsta vitsi:
KÄÄNNY 360° JA KERRO MITÄ NÄET
Vieras: Käännyin ympäri ja näkyy seinää.
Ap: Käännyitkö kokonaan ympäri vai katsoitko vain äsköisen tilanteesi takapuolelle 😂
Vieras: Takapuolella näkyy vaan paskaa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tämä viesti sopii JUURI tähän ketjuun parhaiten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi vitsi?
Kuulostaa ihan faktalta.
Mitä kalastaja sanoi köydenvedossa?
- Nyt ei anneta siimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi vitsi?
Kuulostaa ihan faktalta.
Epäilemättä :D ;D
Mies oli laitettu hakemaan kioskilta (siihen aikaan kaupat meni aiemmin kiinni) vaimolle tamponeja. Ei siinä hätäpäissään sitten muistanut tuotteen nimeä vaan sanoi:
"Pitäisi vaimolle saada niitä jakopään tiivisteitä."
Monet ammatit ovat miehille luotu, sillä:
Esi-mies
Palo-mies
Bisnes-mies
Poli-isi
Isä (Pappi)
M.Nykänen yritti kovassa tuiskeessa baariin. Portsari pullisteli...ei käy, MINÄ olen vahtimestari...M siihen, ole sinä vaan vahtimestari, mutta minäpä olen maailmanmestari.
..(Ei tämä kyl vitsi tainnut olla)
- Mitä n...ri-nimitystä et mielelläsi käyttäisi tummaihoisesta?
- Naapuri
Mitä yhteistä on tyhjiöpumpulla ja punavihreän kuplan kansanedustajalla?
Mulkku on tyhjiön sisällä, lupaa kansalaiselle lisää senttejä mutta pumppauksen tuloksena menetät vain rahasi.
Mitäs,jos ravintoloista saisi lantringiks alkoholi annokseen vain ja ainoastaan pelkkää vettä. Vähenisikö alkoholin käyttö / haitat. Minusta ainakin kirkas maistuisi hirvittävälle vedellä lantrattuna. Eihän sitä juo e`kkikään sillai.
Vein autoni korjattavaksi vaihteen vuoksi.
Epäonnistuneet brasilialaiset vahaukset johtavat karvaisiin pettymyksiin.
siss kivihiili mainitaan