Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12701)
Nyt poltteli vattas, sanoi Valtteli Bottas, kun Alfa Lomeon sai
Mitä oululainen luotsi sanoi puheliaalle jauholaivan kapteenille?
- Mitä nää pöliset?
Mies tulee nyrpeän näköisenä baariin. Baarimikko antaa juoman ja kysyy että mikäs ahdistaa?
SI-standardit vastaa mies.
Muistathan sen vitsin miehestä joka tuli baariin pieni 12-tuumainen pianisti taskussaan? Sattumoisin minäkin löysin rannalta lampun ja siitä putkahtanut henki antoi minulle yhden toivomuksen. Muistin ennen toivomista tämän vitsin ja kirjoitin toiveeni paperille. Henki luki paperin, toteutti toiveen ja katosi.
Baarimikko ihmettelee että mikäs ongelma siinä sitten tuli? Unohdin englannin kielisen maailman erilaiset mittayksiköt. Mies kaivaa paperin taskustaan. Paperissa lukee: Haluan 12-senttisen peniksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keksinyt paljon vitsejä tänne, mutta harvat vain näyttää pitävän niistä.
Pitäisikö vain vanhoja tuttuja vitsejä kertoa tänne?Mä keksin yhen pitkän ja hyvän vitsin, kirjoitin sen tänne, ja sitten porukka täällä ei ymmärtänyt sitä ollenkaan.
Jos se oli se toisen puolesta paskalle meneminen -vitsi niin itsekään sitä en ymmärtänyt. Aloin miettiä olisiko se mies jättänyt paskat tekemättä, jos nainen olisi mennyt vessaan paskalle?
Vai miten sitä vitsiä olisi pitänyt ajatella?No just siinä se vitsi onkin, että vitsin mies kuvitteli vaimonsa voivan käydä paskalla hänen puolestaan. Että hänen ei tarvitse vaivautua, vaan voi laittaa toisen asialle. Vitsi irvaili tyhmyydelle, laiskuudelle ja sille, miten idioottimaisesta asiasta voi syntyä riita.
Miten sellainen voisi onnistua? -Antaa toiselle syötäväksi alun perin itselleen aikomansa laksatiivisen murkinan.
Äitii!! Pojat haukkui minua koulussa vampyyriksi
- Syöhän nyt vaan soppasi ennenkuin se hyytyy
Jos joku edes miettii jotakin sellaista, että voisi ehkä joskus muuttaa Turkuun asumaan, niin hän on jo turkulainen.
Fyysinen- ja psyykkinen kipu sai lapsen.
Sen nimeksi tuli masennus.
(Ei mukava vitsi)
Jos Antilla on kaksi keksiä ja Paavolla kahdeksan autoa, kuinka monta elefanttia mahtuu omakotitaloon keskiviikkona kolmas syyskuuta?
-Vastaus on punainen, koska alienit käyttävät housuja!
Mikä on suurin pallo?
Maapallo.
Mikä oli Hitlerin suosikki suomenkielisistä kappaleista?
?
- Heil karjalasta
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Airam (Maria) Annas(Sanna)
Keksitkö sinä sanan joka on toisinpäin sama?
-Saippuakauppias Saippuakauppias.Noteeratun Anna-rukan tissit, tosi isot tissit, nakurannan utareet on.
"Iskee kokin ohi takalistooni ainoot silakat ihoni kokeeksi."
Innostunut sonni
Tämä on vitsin sijaan ennemminkin toteamus:
jos suomalaiset on Marsista, niin savolaiset on sen kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin pallo?
Maapallo.
Saturnus, olisko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin pallo?
Maapallo.Saturnus, olisko mitään?
Kysyttiinkin huonoja vitsejä.
Mikä on maailman vanhin peli? Pippeli.
Mikä on maailman pienin eläin? Mutiainen satiaisen sisällä.
Mikä on kaikista ikävin paatti? Psykopaatti.
Kuka on palstan aktiivisin kiinalainen?
Trol Lai Lee
I went to a zoo. There was only a dog. It was a shih tzu.
-Ensikertalaisia?
-Kyllä.
-Töissä kuitenkin käyt?
-Kyllä.
-Ja alkoholia oli nautittu?
-Kyllä oli.
-Juu, meillä on tänään juuri sinulle sellainen kampanja, että saat kolme yhden hinnalla, lisäksi uutena asiakkaana saat vielä 50% pois, jotenka se tekisi sitten 1 vuotta ehdollista ja 100e tytöille karkkirahaa jaettavaksi pahasta mielestä ja tuhotuista elämistä. Kiitos hei!
Ja vitsi oli: Suomen oikeuslaitos
Otatsä vaaleeta vai tummaa leipää?
- Ei se mitään, tulin mopolla.