Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan huonoja vitsejä

Vierailija
29.01.2017 |

Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.

Kommentit (12681)

Vierailija
3041/12681 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui, kun Venäjän presidentti pelasi golfia? -Muut löivät swingin, Vladimir putin.

Vierailija
3042/12681 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtajalla  oli viikkopalaverissa positiivisia uutisia kerrottavana: "Uusi mallistomme on mennyt päin v1ttua."

Kyseinen yritys valmisti terveyssiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kysyi omakoti asujalta.Missä on lipputangon liputuspäivän lippu? Salossa se on,kuului vastaus.😎

Vierailija
3044/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D trump kuuli että pohjois-korean entinen "presidentti" oli pelannut elämänsä ensimmäisen golf-kierroksen 18 lyönnillä. Donalt sitten kävi omalla golf-kierroksellaan ja julisti tuloksensa olevan 16 lyöntiä. 

Vierailija
3045/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenin makasi kuolinvuoteellaan ja Stalin istui hänen vierellään. Lenin murehti:

- Olen vähän huolissani siitä mahtaako kansa seurata sinua viitoittamallani tiellä?

- Ole huoleti, vastasi Stalin. Jos he eivät seuraa minua, he seuraavat sinua.

----

Stalin meni valepuvussa selvittämään, mitä mieltä kansa hänestä on.

Moskovalaisessa kapakassa hän kysäisi eräältä mieheltä, mitä tämä tykkäsi Stalinista.

Mies vilkuili ympärileen ja pyysi kysyjää seuraamaan ulos.

Mentiin pääkadulta sivummalle, edelleen mies pälyili levottomasti ympärilleen. Lopulta päädyttiin hiljaiseen puistoon, jossa mies totesi kuiskaten:

- Minusta se on ihan hyvä jätkä.

----

Putin näki unessa itse Josef Stalinin. Putin luonnollisesti käytti tilaisuutta hyväkseen ja kysyi:

- Kuule Josef, miten minä voin nostaa Venäjän suuruuteen?

Stalin mietti hetken ja sanoi:

- Siihen on moniakin keinoja. Kaikkein helpoin konsti on, että ammutat hallituksen ja maalaat Kremlin muurit kirkkaansinisiksi.

- Hyvä, mutta miksi minun pitää maalata Kremlin muurit kirkkaansinisiksi? Putin ihmetteli.

- Arvasinhan minä, että olemme yhtä mieltä hallituksen ampumisesta.

Vierailija
3046/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pidetäänkö teillä mattoja lattialla?

- Joo

-Ai, meillä ne pysyy kyllä ihan pitämättäkin.

Vierailija
3047/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajalla  oli viikkopalaverissa positiivisia uutisia kerrottavana: "Uusi mallistomme on mennyt päin v1ttua."

Kyseinen yritys valmisti terveyssiteitä.

Tämä on oikeasti niin huono vitsi, että ansaitsi yläpeukutuksen.

Samasta sanaleikistä, joku nokkela olisi keksinyt oikeasti hyvän vitsin, joka ei tarvitse selitystä :)

Siis tyyliin

"Uusi mallistomme on mennyt enempi päin v1ttua kuin kellään koskaan. Tätä on syytä juhlia!", sanoi Allwaysin toimitusjohtaja.

Joku oikeasti sanaleikkejä osaava, tekisi tuosta paremman 

Vierailija
3048/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruotsalaiset pelaavat venäläistä rulettia?

- Ne käyttävät revolverin sijaan pistoolia.

Vierailija
3049/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KERROTA ENÄÄ HUONOJA VITSEJÄ!

Vierailija
3050/12681 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄÄKIEKKOILIJA ENNEN RAKASTELUA:

"Täytyy heti alussa panna kovaa keskialueen paineistusta ja samalla pitää laidoista tiukasti kii. Hyvä olisi saada se sisään mahdollisimman nopeesti ettei koko homma mee liian väkinäiseksi puurtamiseksi ja käsi rupea puristamaan "mailaa" liian tiukasti. Kyl mä kuitenkin uskon et tää homma sujuu."

JÄÄKIEKKOILIJA RAKASTELUN JÄLKEEN:

"No mä nyt satuin vähän vaan roiskaisemaan sinne päin ja se meni nyt sitten sisään. Ei sillä loppujen lopuksi ole väliä, kuka sen sinne pistää. Pääasia on että se on sisällä. Tiiminähän tässä hommia tehdään." 

Vierailija
3051/12681 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikä sanotaan bomerangia joka ei tule takaisin?

Kepiksi.

Mitä eroa on mustilla ja mirrillä?

Musti on koira.

Vierailija
3052/12681 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Viru-hotellin betonin sekoitusresepti?

- 1 osa sementtiä, 1 osa hiekkaa ja 1 osa mikrofoneja. Lisäksi vettä.

Vierailija
3053/12681 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D trump kuuli että pohjois-korean entinen "presidentti" oli pelannut elämänsä ensimmäisen golf-kierroksen 18 lyönnillä. Donalt sitten kävi omalla golf-kierroksellaan ja julisti tuloksensa olevan 16 lyöntiä. 

Realistisemmin sanottuna trump olisi julistanut ensin pelanneensa 18 reikää alle 15 lyönnin, sitten kieltänyt ikinä golfanneensa työaikanaan, sitten uhonnut agressiivisesti että kyllä hän saa golfata työaikanaan jos haluaa, sitten väittänyt että obama golfasi enemmän, sitten kehunut uudelleen loistavaa golf-tulostaan, 12 lyöntiä 18 reikään ja lopuksi muistuttanut hillaryn sähköposteista ja pyytänyt kiinaa kaivamaan lokaa jonkun presidenttikisan vastustajansa yksityisasioista.

Ainiin, tässä piti kertoa vitsejä eikä tositarinoita viimeviikolta. 

Vierailija
3054/12681 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä venäläiset hakevat heiniä lehmille ja hevosille........?

Vierailija
3055/12681 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä venäläiset hakevat heiniä lehmille ja hevosille........?

Ladoista 😎

Vierailija
3056/12681 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Liisa laski portaiden kaidetta pitkin, mutta kaiteen alapäässä oli nuppi. Tämän seurauksena Pikku-Liisa jouduttiin viemään lääkärille ommeltavaksi. Lääkäri katseli huolissaan Pikku-Liisan a*lapäätä, johon Pikku-Liisa sanoi "tee siitä samanlainen kuin äidillä".  "Sitten sinun pitää laskea vielä kymmenen kertaa uudestaan" lääkäri vastasi. 

Vierailija
3057/12681 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitus toitottaa,että työttömien pitää hakea töitä.uusimmassa uutisessa hallitus kehottaa hakemaan työlupaa 🤔🤪

Vierailija
3058/12681 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Börje ja Håkan olivat metsällä ja huomasivat eksyneensä, alkoivat jo olla paniikissa. Börje sanoi   ´´ammutaan ilmaan kolme kertaa, se on yleinen hätäkutsu´´. Niin tehtiin ja odotettiin, sama toistettiin tunnin välein, mutta mitään ei tapahtunut. Alkoi olla jo pimeä ja Håkan tuskastui ´´´Kukaan ei tule, ollaan varmaan niin kaukana asutuksesta´´. Börje vastasi  ´´Niin, ja nuoletkin alkavat olla jo lopussa´´.

Vierailija
3059/12681 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski grillillä.

Myyjä: Päivänpannu?

Rekkakuski:  Ei kun yön ajanu.

Vierailija
3060/12681 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pitkät vai lyhyet kalsarit?

-Minulla on sopivat