Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyy ihastumaan? Miten se teille tapahtuu?

Vierailija
29.01.2017 |

T: 35v, viimeksi lukiossa ihastunut

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin kivan nörttimiehen kanssa työpaikalla ruokatauoilla ja muutenkin. Hän oli hauska ja fiksu ja vaikutti innokkaalta juttelemaan kanssani, ja vähitellen aloin odottaa yhteisiä hetkiä hänen kanssaan. Sitten eräänä päivänä hän tuli työhuoneeseeni ja seisoi aivan liian lähellä, niin että tunsin miten lämmin hän oli, ja tajusin että olisin halunnut painautua kiinni häneen kuin uunin kylkeen. Sitä en tietenkään voinut tehdä, mutta siitä päivästä eteenpäin aloin nähdä hänet aivan uudessa valossa.

Vierailija
2/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun yleensä niin että huomaan jonkun ihmisen jostain syystä, on vaikka kivan näköinen ja mukavan oloinen. Sitten alan salaa seurata sen tekemisiä ja huomaan edelleen että hyvältä vaikuttaa. Sitten pikkuhiljaa se tyyppi tunkeutuu mun ajatuksiin ja alan siitä haaveilla. Sitten olenkin jo nalkissa.

En usko että voisin ihastua sokkotreffeillä tai jos toinen on jo muhun ihastunut valmiiksi. Se on jotenkin epämukavaa.

Jotenkin ihana toi tarina nörttimiehestä. Miten se kehittyi, tuliko siitä ikinä mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastumaan pystykään, se tapahtuu ilman että itse siihen vaikuttaa mitenkään. Tarvitaan vaan joku juttu siinä toisessa että tapahtuu se jokin.

Vierailija
4/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni, selvästi alle kouluikäisestä asti, olen ihastunut jatkuvasti. Nyt olen 43. Enpä tiennyt, että tämäkin on oikein kyky ja taito!

Vierailija
5/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se on tapahtunut tahdosta riippumatta. En oo ite voinu asiaan vaikuttaa, eikä kyllä oo ollu tarvettakaan "keinotekoiseen" ihastumiseen.

Vierailija
6/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihana toi tarina nörttimiehestä. Miten se kehittyi, tuliko siitä ikinä mitään?

Ei tullut eikä voi koskaan tullakaan. Emme ole enää samassa työpaikassa mutta olemme toisinaan vaihdelleet sähköpostia ja kerran nähneetkin sattumalta. Jos olen onnekas niin ehkä tavataan vielä joskus, mutta tunteistani en voi hänelle koskaan kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi