Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

Vierailija
29.01.2017 |

Olen harrastanut suojaamatonta seksiä noin 3 viikkoa sitten ja kuukautisteni olisi pitänyt alkaa noin viikko sitten. Ne eivät kuitenkaan alkaneet, joten aloin pohtimaan olisiko mahdollista, että olisin raskaana. Mutta tänä aamuna heräsin siihen, että alavatsassa tuntuu jomottava kuukautiskipumainen tunne ja otin särkylääkkeen ja jatkoin unia. Herättyäni oli hieman tullut vuotoa. Nyt kumminkin vuoto on todella vähäistä ja rusehtavaa välillä veristä . kumminki jomotusta ja hieman kipua tuntuu oikealla alavatsassa.Normaalisti vuoto olisi veristä ja runsaampaa ja kivut paljon kovemmat. Voisinkohan olla raskaana vai onkohan nämä vain ihan normaalit kuukautiset vaikka ne poikkevatkin tavallisista kuukautisistani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet harrastanut seksiä , voi olla raskaana. Kuukautisten sijaan voi tulla valekuukautiset tämä on jopa melko yleistä. Osta raskaustesti , tee se niin saat luotettavamman vastauksen kun täältä.

Vierailija
2/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni täsmälleen juuri noin, kun olin raskaana. Ehti tulla kahdesti samat, luulin vain että hormonitoiminnassa oli jotain häikkää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan