Miksi nykyään niin monet naiset on niin huomionkipeitä ja epätoivoisia?
Instagramit pullollaan tissi ja perseherutuskuvia.. Ennen tuo oli joku julkkisten juttu, mutta nykyään on näköjään ihan normaalia että vedetään sloggit persvakoon ja kuvaillaan sitä nettiin? Tai toinen, että laitetaan niin avonaiset paidat, että varmasti kaikki näkee ne tissit..
Oikeasti mikä näitä vaivaa? Ja kyllä, olen nuori nainen, mullakin on tissit ja myös perse, tiedostan sen ilman, että mun täytyy täyttää netti niiden kuvista.
Eikö ne edes tajua, että ihan kuka vaan voi nähdä ne kuvat? Ja toisekseen millainen mies haluaa naisen joka esittelee itseään noin estoitta kaikille?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa kiihottaa miehiä ja olla seksikäs.
Niin nää typyt tuntuu luulevan, että kaikki komeimmat miehet on ainoita jotka ne kuvat näkee. Kun todellisuudessa niille tumputtaa jotkut pikkujonnet tai peräkammarin martti +50v :D
Miehenä voin myöntää, että kerran mulla loppui mielenkiinto erästä naista kohtaan kun löysin hänen instagramtilinsä. Täynnä herutuskuvia joka kulmasta latteine kuvateksteineen. Ei kiitos.
Sulla on tissit ja perse? En usko. Laita kuvaa ni katotaan. Vai onks niissä jotain vikaa, kun et kehtaa? Lattaperse? Riipparit?
Ymmärtääköhän heruttajat päätyvänsä limaisten volvosetämiesten runkkumatskuksi? Vai sitäkö ne haluaakin? 😱
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin myöntää, että kerran mulla loppui mielenkiinto erästä naista kohtaan kun löysin hänen instagramtilinsä. Täynnä herutuskuvia joka kulmasta latteine kuvateksteineen. Ei kiitos.
Et ole ainoa. Siinä mielessä tämä belfie-kulttuuri on ihan hyvä, niin voi pistää hylkyyn samantien nämä instaperseilijät.
Aikansa kutakin..tuskin enään 50v laittavat kuviaan;)
Naisen arvostus kyllä siinä laskee,se on totta.
On ihanaa kiihottaa miehiä ja olla seksikäs.