Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä naisella teistä kaunis vartalo?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kummat kommentit. En rantsussa koskaan näe tuollaisia. En edes Hietsussa. :D

Onhan tuolla vyötärö, mitä ihmettä?

Vierailija
22/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ookoo, mutta noista tisseistä en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa, mutta rintavarustus ei mulla roiku. Biksut kamalat, korostaa väärää asiaa. Hyvä että kelpaisi, tuntuu ettei ikinä oikeasti kaunis kenellekään.

Mamma näyttää uimapukumallilta? Aha....

Paitsi että mamman isot rinnat eivät roiku kuten uimapukumallin.

Vierailija
24/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammoille ei edes supermallin kroppa kelpaa.. Ihme vartalovaatimukset.

Vierailija
25/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oudosta lantiosta huolimatta.

Vierailija
26/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa, mutta rintavarustus ei mulla roiku. Biksut kamalat, korostaa väärää asiaa. Hyvä että kelpaisi, tuntuu ettei ikinä oikeasti kaunis kenellekään.

Mamma näyttää uimapukumallilta? Aha....

No miksei voisi näyttää?

Vierailija
27/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtyisin anukseen samalla riipputissejä rajusti puristellen. Lopuksi lortto polvilleen ja mällit nieluun.

Vierailija
28/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuviulu jollaisesta en voi löytää minkäänlaista naisellisuutta enkä kauneutta.

Vierailija
29/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorempana melkein samanlainen, nyt olen lihava. Musta ei ole erityisen kaunis. Lantioluut on liian ylhäällä ja sitten lantio taas kapea ja vyötärö leveä.

ap

Joo sama täällä! Itsellänikin on vähän samantapainen kroppa, toi lantio levenee jotenkin väärästä kohtaa, liian ylhäältä. Tavallaan lantioon tulee kaari ja naisellinen malli, mutta näyttäisi paremmalta, jos vyötärö olisi pidempi ja lantio leveämpi alempaa. Nyt tämä vartalomalli antaa sellaisen illuusion, että hoikallakin ihmisille olisi jenkkakahvat ja keskivartalolihavuus, mutta kapea, poikamainen lantio. Onneksi mulla on pyöreä peppu, joten kompensoi kapeaa lantiota.

Vierailija
30/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorempana melkein samanlainen, nyt olen lihava. Musta ei ole erityisen kaunis. Lantioluut on liian ylhäällä ja sitten lantio taas kapea ja vyötärö leveä.

ap

Joo sama täällä! Itsellänikin on vähän samantapainen kroppa, toi lantio levenee jotenkin väärästä kohtaa, liian ylhäältä. Tavallaan lantioon tulee kaari ja naisellinen malli, mutta näyttäisi paremmalta, jos vyötärö olisi pidempi ja lantio leveämpi alempaa. Nyt tämä vartalomalli antaa sellaisen illuusion, että hoikallakin ihmisille olisi jenkkakahvat ja keskivartalolihavuus, mutta kapea, poikamainen lantio. Onneksi mulla on pyöreä peppu, joten kompensoi kapeaa lantiota.

millainen on pyöreä peppu, varsinkin vanhemmalla?

ap

Vierailija
31/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

millainen on pyöreä peppu, varsinkin vanhemmalla?

ap

Silleen pyöreä, että sivuprofiilista takapuoli erottuu ja näyttää isommalta ja pyöreältä suhteessa jalkoihin ja muuhun kroppaan. Etuprofiilista taas kroppa näyttää tasapaksulta. Olen harrastanut jalkapalloa ja tanssia ja nykyään käyn salilla, joten siksi mulla varmaan on sellainen peppu. Muuten olisin varmaan kauttaaltaan lauta pötkylä. Olen 25v, joten en tiedä vanhemmasta...?

Nro 29

Vierailija
32/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä