Onko tällä naisella teistä kaunis vartalo?
Kommentit (32)
Mulla oli nuorempana melkein samanlainen, nyt olen lihava. Musta ei ole erityisen kaunis. Lantioluut on liian ylhäällä ja sitten lantio taas kapea ja vyötärö leveä.
ap
On nätti - tosin fanitan ehkä enemmän Ashley Grahamin pehmeitä muotoja.
On kaunis, mutta vyötärö voisi erottua vielä paremmin
En osaa sanoa. Omalla tavallaan kaunis mutta omaan makuuni liian massiivinen.
Ei ole, koska maha-alue on leveämpi kuin takapuoli. Se ei ole kovin naisellista.
On kaunis, mutta bikinin ala-osa on lasten osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana melkein samanlainen, nyt olen lihava. Musta ei ole erityisen kaunis. Lantioluut on liian ylhäällä ja sitten lantio taas kapea ja vyötärö leveä.
ap
Onko tämä naisten versio siitä, kun joka toinen kaljamahainen ukkeli sanoo olleensa nuorena urheilijalupaus?
Mun kroppa, mutta rintavarustus ei mulla roiku. Biksut kamalat, korostaa väärää asiaa. Hyvä että kelpaisi, tuntuu ettei ikinä oikeasti kaunis kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kroppa, mutta rintavarustus ei mulla roiku. Biksut kamalat, korostaa väärää asiaa. Hyvä että kelpaisi, tuntuu ettei ikinä oikeasti kaunis kenellekään.
Mamma näyttää uimapukumallilta? Aha....
Mulla on samanlainen vartalo ja luusto. Lantio ja vyötärö lähes yhtä samaa pötköä. Olen myös yhtä hoikka, joten laihduttaminen ei juuri auta kapeamman vyötärön saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska maha-alue on leveämpi kuin takapuoli. Se ei ole kovin naisellista.
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=brooklyn+decker&espv=2&biw=1366&bih=672&…
On, jos ottaa 3 kg pois.
On