Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miätä vegaanit syöttää kissoille ja koirille?

Vierailija
29.01.2017 |

Nuo elukathan ovat luontaisija lihansyöjiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö*

Vierailija
22/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani vegaani syöttää kissalleen samaa kuin minäkin omilleni. Eli sekä tuoretta lihaa että teollista kissanruokaa. Hän on päättänyt huolehtia kissastaan sen kuolemaan asti, mutta sen jälkeen ei kuulemma enää aio ottaa lihansyöjää lemmikiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihamestari kirjoitti:

Mielentkiintoista että näköjään suostuvat kuitenkin syöttämään eläimilleen lihaa? Eikä vegaaniuden taustalla olekaan siinä tapauksessa aate eläinten kärsimyksestä jne turhasta tappamisesta sun muusta pa*kasta vaan ainoastaan ruokavaliosta... Ja siitä ettei tykkää nahkatuotteista (eikö vegaani tarkoitakkim nimenomaan muutakin kuin ruokavaliota)

Minun tuntemani vegaani on kyllä vegaani ihan eettisistä syistä. Yksi osa hänen etiikkaansa on se, että eläimet tarvitsevat elimistölleen sopivaa ruokaa. Ei hän halua tuottaa kissalleen turhaa kärsimystä yrittämällä pakottaa se ruokavalioon, joka ei lihansyöjälle sovi. Hänen mukaansa eettisesti kestävät vaihtoehdot ovat joko luopua lemmikistä tai ruokkia sitä tavalla, mikä ei sen terveyttä ja hyvinvointia vaaranna. Se että lihansyöjä pakotetaan vegaaniksi ei ole millään tavalla eettinen taikka moraalinen vaihtoehto.

Vierailija
24/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani syö lihaa, koska on lihansyöjä. Ostan sille esim sydäntä (sen herkkua) ja nautaa, jota se vetää raakana (tai pakasteesta, jos ostan isomman satsin) erittäin mielellään. Myös raksuja ja kaupan ruokia saa. Tarkistan kyllä sisällön ennen kuin annan niitä. Kissa on lihansyojä eikä sen elimistö sulata kasvisruokaa (suuria määriä). Asia ei vaivaa minua, olen kasvissyöjä terveyssyistä (en siis vegaani)

Vierailija
25/25 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teidän kissanne elävät itse pyydystämillään hiirillä? Ettei tehotuotantoeläimiä tarvitse syöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi