Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miehillä mieluummin vähän liian pieni vai vähän liian iso vaate?

Vierailija
29.01.2017 |

Mulla on nyt kaks vaihtoehtoa, ja kumpikaan ei natsaa täydellisesti. Pitäisi siis valita joko vähän liian pieni tai vähän liian iso. Liian pientä on tuskallista ähkiä päälle, mutta näyttää ihan ok, liian iso ei ole mun mielestä liian iso, mutta jos siinä vähän kangas pääsee menemään kierroksille, onko se liian iso?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppa on kunnossa, vähän liian pieni on HOT. Se viestii myös itsevarmuutta. Vähän liian iso näyttää itseään kätkevältä ja epävarmalta, isolta pikkupohjalta.

Timmi T-paita miehellä on ihan klassikko päänkääntäjä.

Kerran yksissä juhlissa tapasin tosi ison kaverin, jolla oli tehty mittatilauspuku nykymuodin mukaan vähän liian kittanaksi. Vaikka tyypillä oli tosiaan vähän mahaakin, puku oli päräyttävä. Olin myyty.

Kauheita ovat: liian pitkät hihat, jotka roikkuvat kuin lapsosella käden liian pitkälle peittäen, lisäksi poliitkkomittaiset housut, jotka putoavat kun vekkikaihtimet lököttämään liian pitkän näköisinä kenkien päälle ja saavat käyttäjänsä näyttämään siltä niin kuin olisivat ostaneet liian pitkät housut. En tajua, miksi kukaan harrastaa näitä. Tosiaan erityisesti poliitikot rakastavat. Karta ainakin noita kahta.

Vierailija
2/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla mielummin liian iso. Ei oo kiva, jos makkarat tursuaa tai pyllyvako vilkkuu.

Vierailija
4/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän liian iso. Pienet vaatteet eivät ole hot, vaan parhaimmillaankin kantajan päällä epämukavia ja aiheuttavat siis kiukkuisuutta ja v***umaisuutta, pahimmillaan edellisten lisäksi näyttävät siltä, että on lihottu hiljan.

Vierailija
5/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso. Jos vaatetta on tuskallista ähkiä päälle, se on todellakin liian pieni eikä voi näyttää päällä hyvältä. 

Vierailija
6/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vähän liian iso. Pienet vaatteet eivät ole hot, vaan parhaimmillaankin kantajan päällä epämukavia ja aiheuttavat siis kiukkuisuutta ja v***umaisuutta, pahimmillaan edellisten lisäksi näyttävät siltä, että on lihottu hiljan.

Meinasin just kanssa sanoa tosta lihomisvaikutelmasta. 

Vierailija
7/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset

Vierailija
8/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä mitä tarkoittaa se, että kangas pääsee menemään kierroksille, mutta todennäköisesti se liian iso on parempi.

Vierailija
9/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset