Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on niin totta: Vihreille riittää kun kaikki jopoilee räntäsateessa lähimpään hipsterikahvilaan suunnittelemaan kulttuurituottamista

Vierailija
29.01.2017 |

Sen lisäks kielletään luonnonsuojelun varjolla kaikki kansakunnan kannalta järkevä ja tuottava toiminta, ja jopa metsässä kävely sanktioidaan liian isoilla saappailla: murkut jää alle ja kuolee, yhyy!

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani vihreillä on rikkaat vanhemmat, rikas aviopuoliso ja/tai ovat perineet rikkaan sukunsa. Kun nämä otettaisiin pois, ei jäisi vihreistä mitään jäljelle.

Persulla taas fantasiat ja vahva kokeminen läsnä.

En ole persu. Itke sitä.

Ja jatkat valehtelemista edelleen.

Vierailija
22/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen vihreä. Mikä paradoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne tuppaa oleman vihreitä vain omista näkökohdistan jotka muilta pitäisi kieltää. Sitten kuitenkin on ok lentää lomalle.

Kerro lisää siitä mitä kaikki kaikki Suomen vihreät tekevät.

Vierailija
24/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsämies kirjoitti:

Voisiko joku tuoda pari susilaumaa Kallioon ja Ruoholahteen vaanimaan vihreiden Kånken-lapsia?

Ai oikein vaanimaan :D Minä olen lapsuuteni Savossa kasvanut ja aina ne lapsettomat metsästäjät jaksoi isoiten lapsien puolesta pelätä. Hengissä selvittiin. Meillä oli iso laumanvartijakoira ja ei ne sudet tule lähellekään, jos semmonen on.

Aina olen Vihreitä äänestänyt, sillä luonto on minulle tärkein. Mikään muu puolue ei biodiversiteetista välitä. Kaikki menee aina markkinatalouden ehdoilla. Isä oli taksikuski ja äiti ravintolassa, joten ihan ei osu maaliin toi yllä oleva kuvaus. Itse asun opiskelujen jäljiltä Helsingissä. Tuskinpa ne sudet tänne jää, kun pyrkivät välttelemään ihmistä.

Jos olisit oikeasti vihreä, olisit palannut jo takaisin luonnon keskelle. Mieti sitä, citykani.

Vierailija
25/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti Vihreenvihreä kirjoitti:

No niih ap, toi on sun mielipiteesi. Tietysti saat sen pitää, mutta älä yleistä. 

Toi on 5 miljoonan suomalaisen mielipide. Muutenhan mekin liityttäisiin vihreisiin. Eiks niin?

No tuo nyt on aivan liian yksinkertaista "logiikkaa". Elikä ei mene läpi. 

Tänk om och tänk rätt (sorry, suomenkieleni uupuu). 

Vierailija
26/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläinen vihreä. Mikä paradoksi.

Näkee ettet ymmärrä ympäristöasioista edes alkeita.

Vierailija
27/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani vihreillä on rikkaat vanhemmat, rikas aviopuoliso ja/tai ovat perineet rikkaan sukunsa. Kun nämä otettaisiin pois, ei jäisi vihreistä mitään jäljelle.

Minä olen kotoisin duunariperheestä maalta (Lapista) enkä todellakaan ole perinyt mitään rikkauksia. Aina olen vihreitä äänestänyt siitä asti, kun äänestysoikeus on ollut. Muutin aikoinaan opiskelujen perässä Helsinkiin ja tänne jäin. 90% tuntemistani vihreiden äänestäjistä ei kuulu tuohon sun tuntemien vihreiden porukkaan vaan valtaosa ihan tällaisia tavallisia tallaajia kuin minäkin. Tosin kaikilla taitaa kyllä olla jonkinlainen korkeakoulututkinto, mutta ihan tavallisista perheistä ollaan kotoisin.

Vierailija
28/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on kaupunkilainen sateenkaaripuolue jonka agendan keskeisimmät aiheet ovat seksuaalivähemmistöjen esiintuominen, homoavioliitot ja adoptio sekä marihuanan vapauttaminen. Vihreyttä edustaa enää ituhippeily vanhempien ostaman puukäpyläläisen talon hamppuviljelmällä.

Vierailija
29/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsämies kirjoitti:

Voisiko joku tuoda pari susilaumaa Kallioon ja Ruoholahteen vaanimaan vihreiden Kånken-lapsia?

Ai oikein vaanimaan :D Minä olen lapsuuteni Savossa kasvanut ja aina ne lapsettomat metsästäjät jaksoi isoiten lapsien puolesta pelätä. Hengissä selvittiin. Meillä oli iso laumanvartijakoira ja ei ne sudet tule lähellekään, jos semmonen on.

Aina olen Vihreitä äänestänyt, sillä luonto on minulle tärkein. Mikään muu puolue ei biodiversiteetista välitä. Kaikki menee aina markkinatalouden ehdoilla. Isä oli taksikuski ja äiti ravintolassa, joten ihan ei osu maaliin toi yllä oleva kuvaus. Itse asun opiskelujen jäljiltä Helsingissä. Tuskinpa ne sudet tänne jää, kun pyrkivät välttelemään ihmistä.

Jos olisit oikeasti vihreä, olisit palannut jo takaisin luonnon keskelle. Mieti sitä, citykani.

Vuosi on 2017 ja ihmiset on näin helvetin juntteja niin kuin citykanittelija. Ei Suomella ja maailmalla ole mitään toivoa.

Vierailija
30/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät on kaupunkilainen sateenkaaripuolue jonka agendan keskeisimmät aiheet ovat seksuaalivähemmistöjen esiintuominen, homoavioliitot ja adoptio sekä marihuanan vapauttaminen. Vihreyttä edustaa enää ituhippeily vanhempien ostaman puukäpyläläisen talon hamppuviljelmällä.

Terveisiä sinne Hommafoorumille, jonka jäsenillä on vain yksi ratkaisu kaikkeen, se lopullinen ratkaisu.

Vierailija
31/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntosijoittajana toivon, että Vihreistä tulee Helsingin suurin kuntapuolue. Se hillitsee asuntotuotantoa ja lisää asuntopulaa ja asumistukia, jotka satavat luonnollisesti minun laariini.

Vihreät kannattaa malmin kentän asuntorakentamista joten se siitä teoriasta. Vihreiltä ei kannata odottaa mitään logiikkaa siinä mitä nuo kannattavat tai vastustavat.

Vierailija
32/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat kehittymättömiä, henkisesti esipuberteetti-ikäisten tasolla.

Vierailija
33/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan joku muu on valmistanut sen jopon, laten ja kahvila-rakennuksen. Eikä se kulttuurituottaminenkaan ole hääppöistä, naisia halventavaa vitunvirkkaamista ja muuta marginaalista.

Ei näiden kehitysvammaisten kehityksessä jälkeenjääneiden ole edes tarkoituskaan tuottaa mitään kulttuuria, vaan käyttää sitä verukkeena päästäkseen toisten taskuille ja voidakseen loisia muiden rahoilla.

Tai kertokaa joku yksi asia, mitä heidän ehdotuksistaan, puheistaan tai ajamistaan asioista korreloisi järjen kanssa ja ihmisille hyödyksi.

Vierailija
34/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö asiaa äidiltäsi?

Vierailija
35/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntosijoittajana toivon, että Vihreistä tulee Helsingin suurin kuntapuolue. Se hillitsee asuntotuotantoa ja lisää asuntopulaa ja asumistukia, jotka satavat luonnollisesti minun laariini.

Nyt on kyllä sulla hieman vellit sekaisin. Vihreäthän on Helsingissä puolueista se, joka eniten on ajamassa lisärakentamista Helsinkiin. Toki ehdokkaiden välillä on eroa, mutta vihreistä löytyy eniten niitä, joiden mielestä pitää mahdollisemman nopeasti iskeä lapio maahan. mm. tulevilla kaupunkibulevardeilla, ja raidenjokerin varrella. Ja rakentaa tiiviisti autopaikkanormeista luopuen, kun rakentaminen tehdään hyvien julkisten liikenneyhteyksien varsille.

Nuorena ihmisenä, joka ei ole vielä saanut sitä ensimmäistäkään asuntoa täältä ostettua, kannatan ehdottomasti näitä "lisää kaupunkia Helsinkiin" vihreitä. Jos eivät asuntojen hintoja saa laskemaan tuolla lisärakentamisella, niin toivottavasti saavat edes hidastumaan.

Kuitenkaan Vartiosaarta ja montaa muuta paikkaa ei saisi ottaa asuntotuotantoon. Uskooko vihreät oikeasti, että täydennysrakentaminen ratkaisee asuntopulan nimby-ilmastossa?

Vierailija
36/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan joku muu on valmistanut sen jopon, laten ja kahvila-rakennuksen. Eikä se kulttuurituottaminenkaan ole hääppöistä, naisia halventavaa vitunvirkkaamista ja muuta marginaalista.

Ei näiden kehitysvammaisten kehityksessä jälkeenjääneiden ole edes tarkoituskaan tuottaa mitään kulttuuria, vaan käyttää sitä verukkeena päästäkseen toisten taskuille ja voidakseen loisia muiden rahoilla.

Tai kertokaa joku yksi asia, mitä heidän ehdotuksistaan, puheistaan tai ajamistaan asioista korreloisi järjen kanssa ja ihmisille hyödyksi.

Luomumansikat on hyvä keksintö. Mutta en tiedä onko se vihreiden aikaansaannosta.

Vierailija
37/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä tuo ap:n kuvaus sopii tosiaan joidenkin isoimpien kaupunkien cityvihreisiin, opiskelijoita ja akateemisia taivaanrannanmaalareita, mutta ei se päde yhtään täällä muualla. Meillä on mukana paljon esim. yrittäjiä ja opettajia, sitten on myös lääkäreitä, työttömiä, insinöörejä ym. mutta on toki joukossa ollut pari jotka ainakin harrastaa jotain kultturisempaa, esim. musiikkia tai teatteria. Osa on kasvissyöjiä, ja vain yksi joka ei käytä autoa (ei ole ajokorttia), meillä kuitenkin pitää päästä kulkemaan, ja varsinkin siinä tapauksessa jos on lapsia.

Meillä täällä kehäkolmosen paremmalla puolella on hyvin konkreettisia asioita joita kuntapolitiikassa käsitellään, esimerkiksi näitten 12 vuoden aikana kun olen tämän kaupungin vihreitten hallituksessa ollut, ei oikeastaan koskaan puhuttu vaikka maahanmuuttajista, eikä meillä ole jäsenenäkään ollut maahanmuuttajia, vaikka kaupungissa on aika paljonkin maahanmuuttajia, kiintiöpakolaisia on ollut jo 90-luvulta.

Mulla on vaaliteemat esim. erään lähikoulun saaminen takaisin yhteen lähiöön, ja vastustan muutenkin tiettyjen kyläkoulujen lakkauttamista, toinen teema on koulukiusaamisen lopettaminen, mua ärsyttää suunnattomasti että puhutaan kiusaamisesta vaikka se on oikeasti väkivaltaa, kun lyödään ja potkitaan, niin kyllä se on rikos, kolmas teema on työttömien asiat, ne on mun sydäntä lähellä koska olen itse ollut elämäni aikana ainakin 10 vuotta työttömänä ja nykyään työssäni olen työttömien kanssa tekemisissä joka päivä. Toki myös yrittäjyys on sydäntä lähellä kun olen entinen yrittäjä, ja olen ollut Vihreät Yrittäjät ry:n jäsen perustamisesta lähtien, eli toistakymmentä vuotta, jäsenmaksun maksan joka vuosi vaikka oman firman lopetin jo 10 vuotta sitten.

Autoa en käyttänyt kun asuin 10 vuotta Helsingissä, siellä sitä ei tarvi kun julkiset liikkuu, mutta kun muutin sieltä pois oli ajokortti ja auto pakko hommata, sen realiteetin ymmärtää kyllä cityvihreätkin, että kun tänne tulevat käymään, niin kyllä me omilla autoillamme haetaan heidät lentokentältä tai juna-asemalta, ei tarvi jopolla vääntää lumisilla ja jäisillä kaduilla.

Vierailija
38/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persulla taas fantasiat ja vahva kokeminen läsnä.

En ole persu. Itke sitä.

Ja jatkat valehtelemista edelleen.

En edelleenkään ole persu. Mutta jatka sinä jankkaamista. Kaikkien maailma ei ole niin musta-valkoinen.

Vierailija
39/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahha :D Joo, joo....

Vierailija
40/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kehitysvammaisten kehityksessä jälkeenjääneiden"? Tarkoitatko siis kehitysvammaista, jolla on vielä jokin lisäkehitysvamma? Kerrotko lisää tällaistesta ekstrakehitysvammasta, kun vaikutat olevan vähintäänkin tohtoristason ihmisiä?

Mitä kehitysammaisille pitäisi mielestäsi tehdä? Tappaa?