Miksi yksi nainen työpaikalla nostaa aina metelin jos en syö töissä vaan otan annoksen mukaan?
Minä olen sen tyyppinen ihminen, että minulle ei maistu ruoka ennen iltaa. Aamulla syön kotona jugurtin ja seuraavan kerran klo 16.30 kun olen päässyt töistä kotiin.
Menen kuitenkin muiden mukaan istumaan vesilasini kanssa ja juttelen heidän kanssaan. Kaikille muille tämä on ihan ok tai yhdentekevää mitä kukin syö tai jättää syömättä, mutta tälle yhdelle naiselle ei.
Meillä on edullinen lounas ja tämä nainen paasaa minulle jatkuvasti että miksi et syö töissä, eikö tule paha olo, eikö ala huimata, ota nyt edes mehua tai kahvia jne.
En pidä mehusta, teestä, kahvista enkä limsasta. Ja EN HALUA syödä töissä vaan kotona rauhassa, silloin kun tulee oikeasti nälkä. Kohta lukittaudun vessaan ruokatauon ajaksi. Niin rasittavaa tuo on.
Kommentit (29)
Kysy häneltä, kun vain te kaksi olette paikalla.
Kerro, että sinusta tuntuu kurjalta, kun hän kommentoi syömättömyyttäsi.
Työkaveri syö aamiaisen ja lounaalla omenoita, koska häntä väsyttää päivällä syöty ruoka. Hän syö illallisen. Hän kertoi tilanteesta jossain vaiheessa. En olisi huomannut asiaa, koska emme syö yhdessä.
Sano sille, että voisitko lopettaa tuon jatkuvan tyrkyttämisen, ei ole mukavaa.
Kysy seuraavan kerran montako vuotta hän vielä aikoo ääneen ihmetellä asiaa, että eikö pääse siitä millään yli. Lisää vielä että tuollainen toisten elämäntapojen arvostelu on todella epäkohteliasta ja alkaa tuntua kiusaamiselta, että olisi jo aika lopettaa. Eiköhän se sillä hiljene.
olisko vaikka se ettei halua syödä helvetillisessä ihmispaljoudessa
Siksi koska joillakin on tarve kommentoida kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sen tyyppinen ihminen, että minulle ei maistu ruoka ennen iltaa. Aamulla syön kotona jugurtin ja seuraavan kerran klo 16.30 kun olen päässyt töistä kotiin.
Menen kuitenkin muiden mukaan istumaan vesilasini kanssa ja juttelen heidän kanssaan. Kaikille muille tämä on ihan ok tai yhdentekevää mitä kukin syö tai jättää syömättä, mutta tälle yhdelle naiselle ei.
Meillä on edullinen lounas ja tämä nainen paasaa minulle jatkuvasti että miksi et syö töissä, eikö tule paha olo, eikö ala huimata, ota nyt edes mehua tai kahvia jne.
En pidä mehusta, teestä, kahvista enkä limsasta. Ja EN HALUA syödä töissä vaan kotona rauhassa, silloin kun tulee oikeasti nälkä. Kohta lukittaudun vessaan ruokatauon ajaksi. Niin rasittavaa tuo on.
Aivot ei toimi täysillä ilman ravintoa.Minkä pituinen ja painoinen olet?
Käytkö usein paskalla töissä vai pidättelekö paskaa työpäivän ajan?
Tuli mieleen oma kokemus edellisessä työpaikassa vuosia sitten. Eräs työkaverini ylipainoinen 50+ ikäinen näki silloin tällöin vaivaa syömisistäni. Olin kokoa 36-38, eli ihan normaaleissa mitoissa. Muistan sellaisenkin kerran, kun olimme syömässä työpaikan lounasravintolassa, niin hän isoon ääneen ihmetteli miksi en ottanut lautaselleni perunoiden lisäksi riisiä. Siis miksi ottaisin riisiä perunoiden kylkeen?! Hän itse oli ottanut.
Nuorempana en kehdannut/osannut sanoa vastaan, mutta jos tässä iässä joku alkaa nähdä vaivaa siitä, mitä on tai ei ole lautasellani, niin käsken tukkia suun. Esimerkiksi eräs 50kg ylipainoinen henkilö alkoi neuvomaan miten minun tulisi syödä. Palautin maan pinnalle.
Noille tuollaisille pätijöille on heti sanallisesti iskettävä luu kurkkuun. Ei kannata alistua loukkaaville sanoille.
Minkälaista ruokarytmiä ap noudatat? Omalaatuiset tavat kiinnittävät aina huomiota.
Et ole normaalipainoinen. Tuollainen pätkäpaasto kuluttaa lihaksia energiaksi ja illalla syöt liikaa.