Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun vaistoan jos asioistani on puhuttu ulkopuolisille

Vierailija
29.01.2017 |

En siis kuvittele olevani mitenkään herkkävaistoinen tai muuta mutta väitän vaistoavani, jos asioistani on puhuttu muille. Jos esim. jollekin henkilölle avaudun henilökohtaisesta asiasta tai muusta niin seuraavan kerran, kun puhun asiasta kyseisen henkilön kanssa, niin hän voi kommentoida asiaan jotenkin hieman yllättävästi, vaikka joillakin lauseilla, jotka eivät yhtään sovi hänen sanomisekseen. Siitä huomaan, että asioistani on varmasti puhuttu muiden kanssa ja tämä ääneen lausuttu mielipide on oikeasti jonkun muun kommentti.

Usein siis kuulen, että asia on pitänyt paikkansa. Samoin myös "vaistoan", jos minusta puhutaan selän takana pahaa, mikä on myöskin osunut oikeaan.

Jotenkin todella raskaista tällainen. En kenellekään muille näitä aavistelmia tuo ilmi ja yritän olla välittämättä näistä mutta on se hankalaa. Onko kenelläkään muulla tällaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vaistoa mutta INHOAN kun mun asioistani puhutaan muille. Tämä jolle kerrottu saattaa kysäistä jostain mistä en ole hänelle itse puhunut. Sen takia en paljon omista asioistani muille puhu.

Vierailija
2/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä vaistoa mutta INHOAN kun mun asioistani puhutaan muille. Tämä jolle kerrottu saattaa kysäistä jostain mistä en ole hänelle itse puhunut. Sen takia en paljon omista asioistani muille puhu.

Jep. Sama homma. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen herkkä luonteeltani ja vaistoan ihmeellisiä asioita. Olen herkkä aistiärsykkeille, esimerkiksi huomaan heti jos yksi sohvatyyny puuttuu tai mummo on vaihtanut verhot. Luen hyvin ihmisiä ja tunnetiloja.

Lähes kaikki miehen ostamat lahjat olen ennakkoon arvannut vaikka mies ei anna yhtään merkkiä siitä mitä on ostanut. Jopa kosinnan aavistin ja se harmitti kovasti minua.

Kaipaan myös hiljaisuutta ja rauhaa paljon sen jälkeen kun olen ollut jossain missä on paljon ihmisiä. Tuntuu, että skannaan ihmisten tunnetiloja ja kaikkea muuta ympärilläni ja se on raskasta.

Vierailija
4/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta jos joku puhuu asioistani muille, koska puhun ihmisille vain sellaista, minkä saa huoletta kertoa eteenpäinkin. 

Mutta jos rakastamani mies valehtelee minulle tai vaikka vain jättää kertomatta asian, jonka haluaisin tietää, tai tekee selkäni takana jotain sellaista joka satuttaa minua, vaistoan sen todella helposti. Monet miehet kuvittelevat, että se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa, mutta ei tämä ainakaan minuun päde ollenkaan. Se satuttaa vain enemmän, että sattuu mutta en tarkalleen tiedä miksi ja mikä, ja näin ollen en voi prosessoida sitä tuskaa.

Nuo tilanteet ovat minulle niin sietämättömiä, että olen jättänyt kaikki vähänkin petolliset miehet heti ensimmäisen aavistuksen tullessa, ja siksi olenkin päätynyt sellaisten miesten kanssa yhteen, jotka kykenevät poikkeukselliseen rehellisyyteen ja avoimuuteen. Nyt pitkän suhteeni päätyttyä olen suorastaan hämmästynyt siitä, millä tasolla miesten integriteetti näissä asioissa noin keskimäärin on.

Minäkään en tuo tätä ominaisuuttani erityisemmin esille, vaan yritän olla kuin minulla ei sellaista olisikaan. Mutta en voi mitään sille, että miehen toiminta kuitenkin vaikuttaa mielikuvaani hänestä. Rehellisyys ja suoraselkäisyys nostavat miehen pisteet pilviin ja pienikin totuuden taivuttelu pudottaa haluttavuutta monta pykälää.

Vierailija
6/6 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sulla on epäluuloinen persoonallisuus ja lievää paranoidisuutta. Kuvittelet asioita, epäilet ja luot yhteyksiä keskustelulumppanisi sanomisten ja omien asioidesi välille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän