Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaani torjui minut -- en jaksa enää elää

Vierailija
29.01.2017 |

Olin ihastunut yhteen todella viehättävään itseäni hieman vanhempaan naiseen. Noh, hän nyt sitten ei ollut kiinnostunut minusta lainkaan, eikä siis ole halukas edes tapailuun. Aika turha olo on mulla ja ns. takki tyhjä. Pitäisi jaksaa elää lasten (ja omien vanhempienikin) vuoksi ja on mulla ihan ok työpaikkakin, mutta en oikein jaksaisi enää mitään. Tekisi mieli tehdä itsari, kun ei mun elämässäni ole enää mitään järkeä. Oon vain todella surullinen jatkuvasti. Kaikki ilo ja toiveikkuus hävisivät elämästäni. Mitä mä teen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä nyt menetä toivoasi siellä !

Vierailija
42/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nyt se plastiikkakirurgia. Turhaan heität rahojasi ja terveyttäsi hukkaan, ongelma on syvemmällä. Maailma on pullollaan itseään ulkoisesti korjailleita ihmisiä, joilla yhtä suuria ongelmia. Ei ihmiset viehäty ulkonäöstä, vaan itsevarmuudesta, omanarvontunnosta, ystävällisyydestä ja itsenäisyydestä.

Itsesääli ja takertuminen on suurimpia turnoffeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Mutta tuntuu niin toivottomalta, kun hän torjuu vain mut ja pitää kohta jonain kiusankappaleena ilmeisesti. :/ Kyllähän julkkistenkin kanssa voi hengailla, mutta hän ei halua edes tuttavaksi kanssani. :(

Vierailija
44/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi muuttaa itseäsi että joku tykkäisi susta. Olet oma itsesi, niin varmasti joku rakastuu sun persoonaan ja ulkonäköön. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
45/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Mutta tuntuu niin toivottomalta, kun hän torjuu vain mut ja pitää kohta jonain kiusankappaleena ilmeisesti. :/ Kyllähän julkkistenkin kanssa voi hengailla, mutta hän ei halua edes tuttavaksi kanssani. :(

Hyväksyt asian. Unohda tuo ihminen, ansaitset viettää aikaa ihmisten kanssa jotka haluavat olla kanssasi. Onko kyseessä ystävä, työkaveri, vai jokin asiakassuhde?

Vierailija
46/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tasoa? Se on av-konstruktio kuules.

Vierailija
47/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi luultavasti loukkaantui, kun vaadit häntä olemaan jotain muuta kuin hän on, etkä siis ole koko aikana nähnyt ja kokenut aidosti minkälainen hän on. Voisin kuvitella, että ihastuksesi kohde on todella loukkaantunut ja pettynyt ystävyyteenne, joka siis ei ystävyyttä ollenkaan ole ollutkaan puoleltasi.

Vierailija
48/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä oikein kaipaat, kenen hyväksyntää haet... sinulla on kuitenkin puoliso?

Vierailija
49/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä oikein kaipaat, kenen hyväksyntää haet... sinulla on kuitenkin puoliso?

Puolisoni on aivan kamala ja väkivaltainen, joten olen eroamassa hänestä. Luulin, että ihastukseni hyväksyisi minut omana itsenäni, mutta olin pahasti väärässä. Hän nimenomaan ei hyväksykään minua oikeastaan lainkaan ja on aika ilkeä ja nihkeästi suhtautuva mua kohtaan.

Tein melko täydellisen virhearvion taas jälleen siis. Pidän häntä kuitenkin todella viehättävänä ihmisenä muuten (hän on fyysisesti hyvin viehättävä sekä älykäs), joten haluaisin, että hän hyväksyisi minut ja haluaisinkin muuttua sellaiseksi, että olisin hänelle mieluisa, mutta lähes toivottomalta vaikuttaa. :/

Vierailija
50/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä mielenkiintoista, kehystarina toisinaan käynyt roikkuessani av: lla osittain selväksi.

Tehdäänkö koe? Laita silmät kiinni, ja mikä on se maisema, missä wooah, olette? Miltä näyttää, voi vaikka jeesiä sitten hiukan, ettei epätoivo valtaa alaa. No, kerro?

Vierailija
51/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista, kehystarina toisinaan käynyt roikkuessani av: lla osittain selväksi.

Tehdäänkö koe? Laita silmät kiinni, ja mikä on se maisema, missä wooah, olette? Miltä näyttää, voi vaikka jeesiä sitten hiukan, ettei epätoivo valtaa alaa. No, kerro?

Siis nyt meni hieman ohi. Maisema ideaalitilanteessa vai todellisuudessa? Ideaalitilanteessa olisimme varmaankin jossain ihanassa, kauniissa paikassa lämpimässä, veden äärellä, ehkä rantakahvilassa ja suukottelisimme toisiamme todella, todella hellästi. Mutta todellisuuden osalta en voi oikein ottaa kantaa valitettavasti.

Vierailija
52/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja siis tuohan oli kauhean kliseistä, mutta rehellisesti sanoen haluaisin olla sellaisessa paikassa hänen kanssaan vaikkapa juuri nyt.

Vierailija
53/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä plastiikkakirurgilla saa heteroa muuttumaan lesboksi.

Vierailija
54/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, nyt meni niinkin kliseen puolelle, että ei voi kun nauraa. Kuulostat palstahahmo hel-nykiltä pahemman kerran.

Menikö oikein? Vaihda jo, tämä kaluttu loppuun.

Vierailija
55/55 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kivikissaäidin alter ego? Samanlaista itsekeskeistä shaibaa.