Naiset, viehätyttekö toisista naisista?
Hei hetero-naiset,
Pidättekö toisia naisia koskaan fyysisesti viehättävänä, tai ihailetteko koskaan toisten naisten vartaloita? Tarkoitan hieman seksuaalista viehätystä tai ihailua. Toki naiset ihailevat toisia naisia esim julkisuuden henkilöitä kauniista vartaloista yms, mutta en tarkoita tätä. Enkä vertailua tai kateutta. Tarkoitan jonkinlaista kevyttä seksuaalista vetovoimaa.
En koe tarvetta luokitella ihmisiä, mutta olen pitänyt itseäni selvästi heterona, enkä esim bi-seksuaalina. Olen kuitenkin huomannut että joskus harvoin viehätyn tietyn tyyppisistä naisista. Olen huomannut että pidän viehättävänä usein naisia joilla on naisellinen runsas lantio, ja jotka pukeutuvat kyllä peittävästi mutta samalla näyttävät itsekin iloitsevan kurveistaan. Suurin osa naisista ei siis herätä minkäänlaisia ajatuksia, mutta joskus tietynlaisten naisten kohdalla koen jonkinlaista vetovoimaa ja "kuolaan" näitä. En ole koskaan edes suudellut toista naista, mutta voisin kyllä kuvitella tekeväni jonkinlaisen tutkimusmatkan näiden viehättäviksi kokemieni naisten kanssa, jos siihen tulisi siis mahdollisuus. Kuvitelmissa seksi toisen naisen kanssa olisi hyvinkin erilaista verrattuna seksiin miehen kanssa, ja tämä ainakin ajatusten tasolla kiinnostaa.
Onko ketään muuta heteroksi itseään ajattelevaa naista joka viehättyy esim toisten naisten kurveista?
Vain asiallisia vastauksia kiitos. :)
Kommentit (28)
Ei kiihota naiset oikeassa elämässä. Mutta Fantasia naiset, lesboseksi, tissit ja pillu kiihottaa. Mutta itse en edes mielikuvituksessa harrasta lesboseksiä.
Wanharouva Tyhjäpään formaatti.
Hän on lepso, eipä yllätätä. Irrottamassaan loppukaakahduksessa suostuttelee että terveet heteronaiset ovat lepsoja.
En, en ole koskaan viehättynyt naisista seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
tämä on hiukkasen noloa. tyttäreni kaverista on kasvanut kauniin näköinen nuori nainen. hänellä on urheilullinen vartalo ja terhakkaat rinnat. viime jouluna käytiin kolmistaan kylpylässä. tytön paljaan vartalon näkeminen sai alapääni kostumaan. olisi kiva, jos tuollaisia tuntemuksia ei olisi.
Mitä se haittaa??
Viehätyn mutta en olekaan täysin hetero.
Joskus oli itsellä samanlaisia tuntemuksia. Ja kun kovasti puhutaan koko ajan seksuaalisuuden moninaisuudesta sun muusta, niin kovasti halusin olla bi-seksuaali. Ajattelin todella olevani myös naisiin päin suuntautunut. Teini iässä olen pari kertaa harrastanut myös seksiä naisen kanssa. Niitä kun jälkikäteen olen miettinyt, niin se oli aika kuvottavaa molemmilla kerroilla.
Nyt sitä uskaltaa vanhemmiten olla oma itsensä ja olen hetero.
Ja kuulostaa varmasti provolta tai idiotismilta tai joltain. Mutta ihan oikeasti luulin pitkään, että pakkohan mun on olla jotain seksuaali vähemmistöä, jotta saan hyväksyntää. Vaikka oikeasti sillä ei ollut mitään väliä. Ystävät ja mies hyväksyvät minut sellaisena kuin olen.
Ei kyllä kiihota naiset. Pillu ehkä kaikista pahin. Hyi.
Kyllä viehätyn. Huomaan enemmän ympärilläni viehättäviä naisia, kuin miehiä. Pehmeät muodot, kauneus ja naisellisuus viehättää. Olen aina haaveillut, että voisin joskus kokeilla viettää yön toisen naisen kanssa. Olisiko se oikeasti niin kiihottavaa, kuin ajatuksen tasolla.