Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät mun elämästä?

Vierailija
29.01.2017 |

Olen työtön sinkku. Elämästä puuttuu aika hyvin raha, miehet täysin, seksi yms. (viimeksi ties koska) ja nyt kun on tipaton tammikuu, puuttuu myös alkoholi.

Ystäviä on sentään jonkun verran, mutta usein kiireisiä ja varsinkin viikonloput monet viettävät perheidensä parissa. Minä olen siis yksin erityisesti viikonloppuisin kuten nytkin. Lähden kyllä kohta kävelylle, mutta muukin tekeminen kiinnostaisi. Ilman seuraa ja rahaa ei oikein innosta. Onneksi viihdyn aika hyvin yksin ja kotona, mutta silti...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät tipattoman tammikuun? Oletko alkoholisti ja kokeilet pystytkö vähentämään kulutusta? Miksi juuri tammikuussa? Eikö alkoholistin tulisi kyetä tunnistamaan riippuvuutensa ja todeta ettei alkoholi voi enää sen aiheuttamien haittojen vuoksi kuulua elämään.

Vierailija
2/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaipaisin kuvailemaasi rauhaa. Ei haittaisi rahattomuuskaan, koska oikeastaan mulle riittäisi netti ja kirjoja (kirjastosta) ja ruoka.

Pidemmän päälle kuitenkin alkaisi ahdistamaan. Tilanteessasi alkaisin pohtia, olisiko aika kenties alkaa opiskelemaan jotain uutta alaa, jolla työllistyisi??

Lisäksi käyttäisin rahasta pienen osuuden johonkin liikuntaharrastukseen. Ja kövelisin ja ulkoilisin paljon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat ajan kulutettua päivisin ollessasi yksin?

Vierailija
4/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Liikun ja ulkoilen paljon ja harrastuksiakin on, käytän niihin vähän rahaa. Käyn esim. kävelyllä ja uimassa ystävien kanssa viikolla, viikonloppuisin oleilen siis yksin, mikä on ikävää.

Alkoholisti en ole lainkaan, mutta pidän kyllä alkoholista. Pidän joskus "juhlat" yksin kotona ja juon jonkun verran, kuuntelen musiikkia ja istuksin ihan rauhassa omissa oloissani. Muuten ei elämässäni juuri juhlia olekaan. Mielelläni otan lasillisen, joskus menee useampikin.

Tässä kuussa ajattelin pitää tauon ihan muuten vaan ja siksi, että se tekee hyvää elimistölle, ja siksi, ettei tule tavaksi tissutella yksikseen. Toinen syy on se, että on ollut yllättäviä menoja ja haluan säästää tästäkin ilostani... Hyvin menee ja taidan jatkaa tammikuun jälkeen saman tien.

Vierailija
5/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen tilanne mutta opiskelen ja urheilen.

Vierailija
6/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoittekin, pitemmän päälle alkaisi ahdistamaan. Siihen auttaa liikunta, ulkoilu, seura  - ja alkoholi hetkellisesti. Siinä selitystä.

Yksinäinen aikani kuluu netissä, kopiha- ja kotitöissä, kävelyllä ja muuten ulkoillessa ja liikkuessa. Harrastan lukemista ja käsitöitä, joten tekemistä löytyy.

Vierailija
7/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder sitten vaan käyttöön, se oli jonkun palstalaisen mukaan "eldorado" mitä tulee seksin hakuun!

Vierailija
8/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista elämää.

Vierailija
9/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MiäsHenkilö! :) Olen ollut Tinderissä, mutta sain sieltä vain nettiseuraa: asiallista, fiksua ja mukavaa"kirjeenvaihtoon". Poistin Tinderin turhana aika pitkän koeajan jälkeen. Matcheja ei tullut paljoa, tapaamisia  tasan 2, jotka ei johtaneet muuhun kuin ihan kivoihin treffeihin.

Täytyy myöntää, että mökkeytyneenä ja köyhänä en mainosta itseäni liikaa kellekään kumppaniksi ja että seksi ilman tunnesiteitä ei tunnu hyvältä. Tosin harkitsen jo sitäkin, mutta ainakaan kenenkään epämiellyttävän tuntemattoman kanssa en pysty enkä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi