Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi näit kavereitasi? Ikä?

Vierailija
29.01.2017 |

Milloin kävit jonkun luona kylässä?
Milloin joku kävi sinun luonasi kylässä?

Itse kävin noin kuukausi sitten kyläilemässä ja noin kolme kuukautta sitten minun luonani kävi yksi tyyppi tuomassa erään tavaran.
Olen 32v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tavattiin ystäväporukalla.

Marraskuussa tapasin toiset ystäväni.

Ja parhaan ystäväni näin viime kesänä? En edes muista.

Vierailija
22/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parhaan kaverini kanssa lenkkeilemässä kerran viikossa. Eli viime maanantaina nähtiin ja huomenna nähdään taas.

Parin ystävän kanssa tavattiin noin kolme viikkoa sitten, ja seuraavaksi tavataan jälleen kolmen kuukauden kuluttua. Tavataan porukalla neljä kertaa vuodessa.

Olen 53-vuotias, minulla on sosiaalisesti kuormittava työ, neljä aikuista lasta ja näillä kumppanit, olen naimisissa, harrastan liikkumisen lisäksi tiettyä taidelajia (kerran viikossa), joten en nyt ihan jatkuvasti voi ystäviä tavata... silti ovat tärkeitä. Hyviä ystäviä on kourallinen, ehkä vähän toistakin kouraa. Joitain näen ehkä parin kolmen vuoden välein.

Lasten ollessa pieniä joitakin näki todella harvoin. Mutta nyt kun sekä minä että läheisimmät ystäväni olemme jo saaneet lapset vähän isommiksi, yritetään pitää huolta siitä että tavataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyläillyt viimeksi noin kymmenen vuotta sitten, naapurissa joka nyt varsinaisesti ei ollut kaveri, olimme tutustumassa mutta sitten jotain sattui ja on ollut melko välttelevä siitä lähtien. 

En muista milloin on ollut joku jota olisin voinut kaveriksi sanoa.

Vierailija
24/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsuudenkaveri kävi luonani joskus... ööööh... ehkä kaksi vuotta sitten. Itse olen käynyt jonkun kaverin luona muistaakseni vuonna 2012.

Olen 36.

En koe olevani yksinäinen.

Vierailija
25/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuomaan luona samppalinnassa ja menin lundenin työmaaportaita pitkin ylhäälle kallioon katsomaan jääkiekko matsia jokereiden kansaa.

Vierailija
26/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähän tulee kyläiltyä, ennen joulua oli yks kaveri pari päivää vähän kauempaa. Nyt lähiaikoina pitäis yhden ystäväperheen tulla käymään myös parinsadan kilometrin päästä. Tänään menen tapaamaan isompaa porukkaa ravintolaan, siellä tulee olemaan sekä kavereita että ihan vieraita ihmisiä koska kyseinen tapaaminen liittyy tuleviin kuntavaaleihin. Kaikki tämmöset yhdistystoiminnat ja politiikka on hyvä asia, kun on kokouksia ja tapaamisia niin on tavallaan pakko lähteä kotoa ihmistenilmoille, ettei ne kaverit vaan ole työkavereita joita näkee vaan töissä.

Jotenkin se vaan menee niin ettei tule kenenkään kyläiltyä, varsinkaan jos ei ole tekosyynä edes se että lapset leikkii keskenään. Enemmän se yhteydenpito on facessa, joskus puhelimessa. Joskus käydään työpäivän aikana lounaalla yhden kaverin kanssa, mutta nyt sekin on jäänyt taas, en ehdi käydä lounaalla ja joskus ei tunnu olevan varaa.

N42