Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö ihmiset oikeasti enää pysty edes kävelemään ilman että selaa samalla älypuhelintaan?

Vierailija
29.01.2017 |

Eivätkö nuo puhelinzombiet kompastele tai törmäile tolppiin/seiniin? Vai eikö hermo kestä kävellä ilman jatkuvaa viihdykettä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä ihmiset ei voi käydä kahvilassa ilman läppäriä. 

Kahvilat täynnä ihmisiä nauliintuneina ruudun ääreen. En ymmärrä miksi edes lähteä kahvilaan, jos ainoa tarkoitus on tuijottaa ruutua. 

suuri osa asuu autossa tai niin monen ihmisen kanssa, että jos haluaa suorittaaa niin täytyy käyttää starbucksia toimistona.

Vierailija
42/45 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä ihmiset ei voi käydä kahvilassa ilman läppäriä. 

Kahvilat täynnä ihmisiä nauliintuneina ruudun ääreen. En ymmärrä miksi edes lähteä kahvilaan, jos ainoa tarkoitus on tuijottaa ruutua. 

suuri osa asuu autossa tai niin monen ihmisen kanssa, että jos haluaa suorittaaa niin täytyy käyttää starbucksia toimistona.

No se Starbuckskin on aina täynnä ja erittäin meluisa ja levoton ympäristö suorittamiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteensä katsova kirjoitti:

Minä olen lopettanut niiden väistelyn jo ajat sitten. Koska olen suurikokoinen ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun kännykkä on törmäyksessä pudonnut maahan. Joku on kaatunutkin.

Tulee mieleen joku ihmistankki. Jospa itse suurikokoisena olet se ongelma, eivät ne pienikokoisemmat, joita päin kävelet.

En minä kävele päin vaan pysähdyn, kun joku kävelee päin.

Vierailija
44/45 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavat Pokémonia

Meinaat, että puhelimeen tuijottelu alkoi viime kesänä? Ihan samalla lailla ennenkin on selailtu paikasta toiseen kävellessä facebookia, instaa, snäppiä, sähköpostia, mitä tahansa

Vierailija
45/45 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä kauhulla seurailen kun ikkunastani näkyy yläaste. Kyllä siellä pihalla mennään nurin ja törmäillään varsinkin nyt liukkaalla, puhelimet tiukasti käteen kiinni ommeltuna.